فال روزانه ۲۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

99

1398/10/28

05:15


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/10/28

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. بیش‌از‌حد زندگی را به خودتان سخت می‌گیرید و در سالی که با تولد شما آغاز می‌شود، به خودتان قول بدهید که زندگی را سخت نگیرید و با رویکردی متعدل به استقبال سال تولدتان بروید. در این سال به هدف‌های‌تان نزدیک خواهید شد، اما افرادی سر راه شما سنگ‌اندازی خواهند کرد، حساب این افراد را کف دست‌شان بگذارید و به آنها ثابت کنید که اجازه نمی‌دهید کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد. آرزوی محالی دارید و مدت زیادی از عمر خود را صرف رسیدن به این آرزو کرده‌اید، در بهمن ماه امسال این آرزو را رها کنید و به فکر دستاوردهای دیگری در زندگی باشید. فرصت مالی چشمگیری در اسفند‌ ماهی که از راه می‌رسد انتظار شما را می‌کشد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با هوشیاری و ذکاوت از آن بهره‌برداری کنید. در آبان ماه سال آینده تلاش‌های شما به بار می‌نشیند و مزد زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید را دریافت خواهید کرد. سالی که با تولد خود شروع‌کرده‌اید را به گونه‌ای ادامه دهید که در انتهای این سال، دستاوردهای چشمگیری از آن خود کرده باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع کرده‌اید و احساس نشاط و طراوت می‌کنید، به لطف انرژی و شادابی که امروز از آن بهره‌مند هستید، کارها را سریع‌تر از همیشه پشت‌سر بگذارید. احتمال ایجاد فرصتی برای افزایش درآمد را در پیش رو دارید، به شرط اینکه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و فرصت‌های سودآور و پرمنفعت را دنبال نمایید. مدتی پیش به کسی پولی قرض داده‌اید، امروز این فرد قرض شما را باز می‌گرداند و به لحاظ مالی اوضاع‌تان بهتر می‌شود. قدرت‌کلام و نفوذ زیادی بر اطرافیان دارید و به راحتی می‌‌توانید نظرهای خود را به دیگران القا کنید، از این روحیه کمک بگیرید و با درخواست از اطرافیان، کارهای سختی که درپیش دارید را راحت‌تر از همیشه پشت‌سر بگذارید. مدتی است که فرصتی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نکرده‌اید، امروز این فرصت دست می‌دهد و شب‌وروزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه خواهید کرد. یکی از همسایه‌ها یا همکاران گرفتار بستر بیماری است و حال و روز خوشی ندارد، امروز از دوست خود عیادت کنید و به وی ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار دوستان عزیز خود را تنها نمی گذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

گرفتار مشکلی شده‌اید و برای حل این مشکل حاضر نیستید نظر دیگران را جویا شوید. چنین رویکردی نه‌تنها گره‌ای از مشکل شما باز نمی‌کند، بلکه شما را به فردی خودرای و انزواطلب تبدیل خواهد کرد، در نتیجه برای حل این مشکل با افرادی که تجربه بیشتری از شما دارند مشورت کنید و نظرهای آنها را به کار ببندید. برنامه‌های زیادی برای افزایش درآمد و بهبود کارها دارید، اما این برنامه‌ها را به اجرا نگذاشته‌اید و شرایط مالی خوبی ندارید، امروز زمان خوبی است که عزم‌تان را برای اجرای این برنامه‌ها جزم کنید و مطمئن باشید سودسرشاری روانه جیب شما خواهد شد. فرزند شما یا یکی از اعضای منزل به دستاورد چشمگیری رسیده است و امروز از شنیدن خبر این دستاورد، به خودتان افتخار می‌کنید و این خبر فرخنده زمینه جشن‌ و شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند. آشنایی کاملی از نقاط‌ضعف و قدرت خود ندارید و این وضعیت باعث شده تا تمام توان خود را در انجام کارها به خدمت نگیرید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و با شناخت بیشتر از ناتوانی‌ها و توانایی‌های خود، فکری برای افزایش مهارت و توانایی‌ها بردارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بربیاید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با خستگی و افسردگی شروع کرده‌اید، اما اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و به جای تنبلی و کسالت، دل به کار بدهید و مطمئن باشید پیشرفت‌ درکارها به شما انگیزه می‌دهد و روی خستگی و افسردگی را نخواهید دید. قصد خرید کالایی مهم و ضروری را برای منزل یا محل کار خود دارید، امروز پول خوبی بدست شما می‌رسد و این پول را برای خرید کالای مدنظر هزینه نمایید. انسان منزوی هستید و از حضور در جمع فاصله می‌گیرید، به همین دلیل ارتباطات خوبی با افراد موفق و سرشناس ندارید و چنین وضعیتی اعتبار شما را به لحاظ کاری به خطر انداخته است، در نتیجه امروز تصمیم بگیرید که دامنه رابطه‌ خود با همکاران و افراد سرشناس را گسترش دهید و از هر فرصتی برای شرکت در مراسم و گردهمایی‌های کاری و خانوادگی بهره بگیرید. به مشکلی برخورده‌اید و راه‌حلی برای حل این مشکل به ذهن شما نمی‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم بیش‌از‌حد به خودتان فشار نیاورید و مطمئن باشید در وقت‌های آزاد و زمان استراحت، بهترین راه‌حل برای حل این مشکل به ذهن شما خواهد رسید. انسان کاری و پرتلاشی هستید و کار زیاد باعث شده تا از خانواده غافل شوید و این رویکرد زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کرده است، اجازه ندهید اعضای خانواده از شما دلگیر شوند و امروز وقتی را برای گذراندن در کنار اهل منزل کنار بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در بستر بیماری افتاده‌اید و حال و روز خوشی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که بیماری شما دیری نخواهد پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی و سلامت را احساس خواهید کرد. مشکلی در سر راه شما پیش‌آمده و اگر هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای این مشکل پیدا نکنید، وضعیت کار و تجارت شما به خطر می‌افتد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و امروز قصد دارد تا شما را حسابی شگفت‌زده کند. هوش سرشاری دارید و به لطف چنین روحیه‌ای،‌ موقعیت‌های چشمگیر و سودآور را سریع‌تر از دیگران تشخیص دهید و زمینه افزایش درآمد‌های خود را مهیا نمایید. انسان مبادی آداب و باشخصیتی هستید و همیشه به دیگران احترام خاصی می‌گذارید، مطمئن باشید این رویکرد از دید اطرافیان پنهان نمی‌ماند و در آینده دیگران نیز برای شما احترام خاصی قائل خواهند شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌ای بشاش دارید و انسانی خنده‌رو هستید، به همین دلیل اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را دامه دهید و به لطف روی گشاده‌ای که دارید، دوستان بیشتری برای خودتان پیدا کنید. امروز یکی از دوستان یا آشنایان پیشنهاد خوبی برای کمک در کارها به شما می‌دهد، این پیشنهاد را قبول کنید و مطمئن باشید با این پیشنهاد نه تنها کارهای شما سریع‌تر انجام خواهد شد، بلکه در درازمدت سود چشمگیری نیز به جیب خواهید زد. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما حسابی خوش خواهد گذشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی برای شما کم نگذاشته و امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان زحمات شما است. اهل تنهایی و خلوت‌‌کردن با خودتان نیستید و این روحیه شما را دچار اضطراب و نگرانی‌های بی‌مورد کرده است، امروز وقتی را با خودتان خلوت کنید و با مراقبه و انجام امور مذهبی، نگرانی را از وجود نازنین‌تان دور نگه دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز شلوغی را در پیش دارید، اما نگران نباشید چرا که کارها به خوبی پیش می‌رود و به‌رغم حجم‌ زیاد کارها، کاری به فردا موکول نمی‌شود. درنتیجه بعدازظهر فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار خانواده بنشینید و حسابی خستگی‌ در کنید. یکی از اعضای خانواده یا دوستان نزدیک گرفتار مشکلی است و راهی برای حل این مشکل پیدا نمی‌کند، امروز با این دوست مشورت کنید و برای حل این مشکل، راهی پیش‌پای دوست خود قرار دهید. انسان حساس و زودرنجی هستید و به‌رغم اینکه همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، بی‌دلیل از رفتارهای ایشان دلخور می‌شوید. این روحیه را کنار بگذارید و بردباری و تحمل خود را افزایش دهید. مدتی است که احساس شادابی و نشاط نمی‌‌کنید و دل‌مرده و ملول هستید. اجازه ندهید این روحیه شما را از پا در بیاورد و در اولین فرصت با تفریح و انجام کارهای موردعلاقه‌تان، روحیه‌ای که از دست داده‌اید را باز یابید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و به احتمال زیاد پولی از دست خواهید داد، درنتیجه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های خود باشید و کارهای مهم مالی را به روزهای آینده موکول کنید. انسان رویاپردازی هستید و به جای اینکه در واقعیت زندگی کنید، دائم در فکر و خیال به‌سر می‌برید. قبل از اینکه این رویکرد بیش‌از‌این جلوی موفقیت و پیشرفت شما را بگیرد، امروز تصمیم بگیرید که رویاپردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. روز خوبی برای عاشقی است و فرصت را غنیمت بدانید و با همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان راز نگه‌داری نیستید و سفره دل‌تان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه شما به فردی غیرقابل اعتماد تبدیل کند، از امروز تصمیم بگیرید که رازهای زندگی‌تان را پیش هرکسی برملا نکنید و به خاطر داشته باشید که هر سخن جایی و هر حرفی مکانی دارد. امروز مهمان‌ناخوانده‌‌ای به منزل شما می‌آید، از این مهمان پذیرایی شایسته‌ای انجام دهید و میزبان شایسته‌ای برای مهمان خود باشید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عقش‌زندگی‌تان وجود دارد، این مشاجره را بیش‌از‌حد جدی نگیرید و سعی کنید قائله‌ را ختم به خیر نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و حتی اگر دست به خاک هم بزنید، طلا خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مواظب سلامتی خود نیستید و با ورزش و زندگی سالم‌ غریبه‌اید. امروز تصمیم بگیرید که با ورزش آشتی کنید و با تحرک و فعالیت، سلامت خود را در آینده تضمین نمایید. انسان ولخرجی هستید و راز و رمز پس‌انداز را بلد نیستید، قبل از اینکه ولخرجی شما را به مخمصه مالی بیاندازد، از امروز به خودتان قول دهید که روزانه مبلغی را برای روز مبادا کنار بگذارید. هوای اعضای خانواده را ندارید و آن‌گونه که باید و شاید به آنها نمی‌رسید، این روحیه میان شما و اعضای خانواده فاصله انداخته است و فرد محبوبی در میان اهل منزل نیستید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و با رسیدگی بیشتر به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی ملاقات می‌کنید و این آشنایی شعله‌های عشق را در دل شما روشن خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد، قبل از اینکه این مشاجره شما را به مخمصه‌ بزرگی بیاندازد، به فکر خاتمه آن باشید و نفت به آتش این مشاجره نریزید. حادثه‌ای انتظار شما را می‌کشد و اگر مواظب خودتان نباشید، به لحاظ مالی یا جانی صدمه خواهید دید. پدر و مادر یا دیگر اعضای خانواده توقع‌ زیادی از شما دارند و این قضیه باعث شده تا از جانب اهل منزل تحت فشار قرار بگیرید. در اولین فرصت با اعضای خانواده صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید که بیشتر از توانی که دارید از شما توقع نداشته باشند. انسان بدبینی هستید و به جای خوبی‌های زندگی، همیشه بدی‌ها را می‌بینید و از هر موقعیتی برای گله‌گذاری و شکایت از زندگی استفاده می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان منفی تبدیل کند، عینک بدبینی را از چشم‌تان بردارید و از امروز تصمیم بگیرید که تنها نیمه پر زندگی را ببینید. امروز با فرد جدیدی آشنا می‌شوید و این آشنایی زمینه رفاقتی بلندمدت را فراهم می‌‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار ناشایستی در حق شما انجام داده و حسابی از ایشان دلخور شده‌اید، این اشتباه را بیش‌از‌حد بزرگنمایی نکنید و با گذشت و بخشش، به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که برای او بیشتر از این حرف‌ها ارزش قائل هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان بااعتماد‌به‌نفسی هستید و اراده‌ای از پولاد دارید. به لطف چنین روحیه‌ای، امروز مشکلاتی که با آن برخورد می‌کنید را به راحتی از سر راه برخواهید داشت. به لحاظ مالی موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در پیش‌روی شما است و اگر پول خود را در بازار مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید، سود چشمگیری در آینده نصیب شما خواهد شد. امروز با فردی سالک و زاهد روبرو می‌شوید، این فرد درس‌های مهمی از زندگی در اختیار شما قرار می‌دهد. این درس‌ها را آویزه‌گوش کنید و با اجرای آنها، آینده‌ای آرام و بدون دغدغه را تجربه نمایید. همسرتان را بدون هیچ قید و بندی دوست دارید و لحظه‌ای از دوست‌داشتن او غافل نمی‌شوید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که عاشقانه دوست‌تان دارد و لحظه‌ای از زندگی را بدون فکر به شما سپری نمی‌کند. جدیت در انجام کارها ندارید و کارهای مهم را نیمه‌تمام کنار می‌گذارید، این روحیه باعث شده تا به دستاورد چندانی در زندگی نرسید و همقطاران‌تان یک سروگردن بالاتر از شما باشند. اجازه ادامه این وضعیت را ندهید و امروز به خودتان قول بدهید که هیچ کاری را ناتمام کنار نگذارید و با جدیت و پشتکار، درهای تازه‌ای به موفقیت باز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بوسیله دوستان یا آشنایان با فردی سرشناس روبرو می‌شوید و گفتگوی میان شما و این فرد، تاثیر زیادی در دیدگاه شما به آینده خواهد داشت. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما منابع لازم برای انجام این کار جدید فراهم نشده و به همین دلیل این کار روی زمین مانده است، امروز تصمیم خود را با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و از آنها درخواست کمک کنید. مطمئن باشید اطرافیان دست رد به سینه شما نمی‌زنند و پول لازم برای اجرای این کار جدید فراهم خواهد شد. امروز قرار است با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای خرید بیرون از منزل بروید، این خرید تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش را برای شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال خواهد داشت و خاطره‌خوشی از آن در ذهن شما باقی می‌ماند. فردی قصد دارد میان شما و همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان فاصله بیاندازد، این فرد را شناسایی کنید و حق او را کف دستش بگذارید. به لحاظ کاری روز خلوتی را شروع کرده‌اید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و خستگی روزهای گذشته را از تن بیرون نمایید.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو