بیوگرافی فرزاد فرزین

یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی فرزاد فرزین است که علاوه بر کار خوانندگی در زمینه بازیگری هم فعال است و اخیرا ما حضور فرزاد فرزین در مانکن و یا بازی فرزاد فرزین در عاشقانه را شاهد بودیم که در این مجموعه های نمایش خانگی هم نقش خواننده و هم نقش بازیگر داشته و مخاطبان هم هنر او را در این سریال ها پسندیدند.

ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد بیوگرافی فرزاد فرزین مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم و در این مقاله می توانید آیدی اینستاگرام فرزاد فرزین را هم مشاهده کنید. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین از جمله خوانندگان جوان کشورمان است که در عرصه موسیقی پاپ فعالیت دارد. او در تاریخ ۳ تیر سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. گفتنی است که فرزاد فرزین علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری هم فعالیت دارد و بازی او هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. این را هم باید افزود که  وی به جز خوانندگی در آلبوم‌ هایش، ترانه ‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم برخی از آنها را هم عهده دار بوده است.

وی کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ شروع کرد و در این آغاز حرفه ای هفت آلبوم رسمی منتشر کرد. در مورد فعالیت های بازیگری او هم باید بدانید که وی سابقه بازی در فیلم ‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب، سگ ‌های پوشالی و سابقه بازی در مجموعه های نمایش خانگی از قبیل سریال عاشقانه و سریال مانکن را نیز در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. به این ترتیب او از سال ۱۳۷۸ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان می درخشد.

در مورد آلبوم های فرزین هم باید بدانید که آخرین آلبوم این خواننده محبوب شانزلیزه نام دارد که در تاریخ ۲۲ اسفند سال ۱۳۹۶منتشر شده است. وی با افراد زیادی همکاری کرده است. از جمله همکاران هنری وی می ‌توان مهدی ابراهیمی نژاد، حسین پور معصومی، پدرام شهرابی، امیر میلاد نیکزاد، یاشار خسروی، مهران خلیلی و مهرداد معافی را نام برد.

فرزاد فرزین برای برنامه های صدا و سیمای ایران هم کارهایی را اجرا و یا تنظیم کرده است. از جمله او تیتراژ برنامه ‌های تلویزیونی «شب بخیر تهران» در سال ۱۳۸۲، «کوله پشتی» در سال ۱۳۸۶)، «صبح آمد» در سال ۱۳۸۷، «با ما اینجا» در سال ۱۳۸۹، سریال «راز پنهان» در سال ۱۳۹۱، برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در سال ۱۳۹۲ سریال آخرین بازی در سال ۱۳۹۳، سریال نمایش خانگی عاشقانه در سال ۱۳۹۵ و سریال نمایش خانگی مانکن در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ را به اجرا درآورده است.

فرزاد فرزین

تحصیلات فرزاد فرزین

این خواننده جوان پاپ دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد اما وارد عرصه موسیقی شده است.

در مورد خانواده فرزاد فرزین بیشتر بدانید

پدر فرزاد فرزین مشاور وزیر سابق راه و ترابری بوده است و مادر فرزاد فرزین هم از کارمندان ثبت احوال بود که البته سابقه ریاست هم دارد. فرزاد دارای یک خواهر بزرگتر از خود است. نام خواهر فرزاد فرزین نیلوفر است.

فرزاد در مورد ورودش به عرصه موسیقی گفته است که وقتی ۲ سال سن داشتم خانواده ام برای خواهرم که کلاس پیانو می‌ رفت یک کیبورد خریداری کردند و جالب است که من هم اجازه نداشتم به آن دست بزنم، چون کوچک بودم و احتمال می دادند که آن را خراب‌ کنم. به مرور پدر و مادرم دریافتند که این من هستم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم!

او گفته است که در سنین ۱۳ – ۱۴ سالگی خیلی دوست داشتم آهنگ های دیگران را بنوازم، چند آهنگی هم بلد بودم که بنوازم اما همیشه موزیک رو برای خودم می ساختم تا این که زمانی که ۱۷ سال سن داشتم آلبوم می ساختم اما آلبوم های قابل انتشار نبودند و فقط پسر دایی های من آنها را گوش می کردند! او گفت این علاقه باعث شد تا در نهایت برای ورود حرفه ای در عرصه هنر کلاس سلفژ را به شکل خیلی فشرده زیر نظر سروش عازمی که نوازنده ویولن در ارکستر ملی بودند، سپری کنم.


ازدواج فرزاد فرزین

در مورد وضعیت تاهل فرزاد فرزین باید بدانید که او ازدواج کرده و متاهل است. وی در سال ۱۳۹۰ یعنی زمانی که ۳۰ سال سن داشت، ازدواج کرد. در مورد نام همسر فرزاد فرزین هم باید بدانید که نام وی شیوا کاکاخانی است. در مورد فرزاد فرزین و همسرش اخبار کذبی منتشر شده است مبنی بر این که آنها از هم جدا شده اند اما این خبر به صورت رسمی از طرف این هنرمند نامدار کشورمان تایید یا تکذیب نشده است.

در مورد آغاز به کار فرزاد فرزین بیشتر بدانید

در خصوص سال‌ های ابتدایی فعالیت فرزاد فرزین باید بدانید که او موسیقی حرفه ‌ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» استارت زد. وی در این گگروه ادامه همکاری نداد و بنا به گفته خودش به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اولش به نام شراره ترک کرد. تدارک ساخت و انتشار آلبوم «شراره» فرزاد فرزین به مدت سه سال به طول انجامید و نهایتا او موفق شد تا آلبوم را در سال ۱۳۸۱۳۸۳۳ منتشر کند. آهنگسازی قطعه ‌های آلبوم شراره را خود فرزاد فرزین عهده دار بوده است. بعد از شروع همکاری فرزاد فرزین با سایر خوانندگان از جمله با «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس»، «رضا صادقی» و «امید آمری»، وی در قطعات پشت صحنه و هموطن هم آواز با آنها شد و قطعاتی را برای سایر خوانندگان تنظیم کرد. این خواننده محبوب پاپ ایرانی در آلبوم «متاسفم» به خوانندگی «محسن چاوشی» به صورت افتخاری حضور داشت. گفتنی است که او در این مدت موفق شد تا چند موزیک ویدیو هم تهیه کند که البته این کارهای او برای کارهای بعدی او را با مشکل مواجه کرد.

کنسر های فرزاد فرزین

پس از انتشار آلبوم شراره، فرزاد فرزین کار بر آلبوم دوم اش به نام «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ ‌های غیررسمی خود استارت زد که متأسفانه این البوم به وسیله شخص یا اشخاصی که هویت شان ناشناس باقی  ماند، به‌طور غیررسمی انتشار یافت. بعد از پیش آمدن این مسئله، فرزاد به سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم کننده‌ها رفت تا این بار بر روی آلبوم دیگرش که نام آن را «شوک» گذاشت، کار کند. قابل اشاره است که او در این فاصله توانست یک آلبوم اینترنتی و غیررسمی که تهدید نام داشت را منتشر کند.

دومین آلبوم رسمی فرزاد فرزین با نام شوک بالاخره در سال ۱۳۸۷ وارد بازار شد و البته کار خوبی هم بود چرا که مورد توجه منتقدین هم قرار گرفت. شاید بتوان از جمله موفقیت این آلبوم این گونه گفت که بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی دیگر از قبیل «فرزاد فتاحی» آن‌ها را تنظیم کرده بودند. به هر ححال این آلبوم فرزین با استقبال زیادی مواجه شد و در جدول فروش، با فروش بیش از ۱۴۰۰۰۰ نسخه، توانست در رتبه ۵ جای بگیرد.

پس از آن که آلبوم شوک فرزین منتشر شد و با استقبال خوبی هم مواجه شد، فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌ در سراسر کشور را شروع کرد که از جمله این کنسرت ها می‌ توان به اجرای کنسرت در تهران، کرج (با همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره نمود.

دیگر آلبومی که فرزاد پس از انتشار آلبوم «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام گرفت و او در تهیه این آلبوم دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. وی در این آلبوم با تنظیم کنندگان نامداری چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرد و از همکاری با «حامد هاکان» نیز بهره برد. این را هم باید افزود که «شانس»، سومین آلبوم رسمی فرزاد فرزین اسفند سال ۱۳۸۸ منتشر شد و در هفته نخست با فروش و استقبال خوبی رو به رو شد. بعد از موفقیت این آلبوم این خواننده جوان در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حاضر شد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه ‌ای ویژه برنامه به نام «تو نزدیکی» را آماده کرد.

فرزاد فرزین و فریدون فروغی

فرزین در یک نشست خبری و در مراسم رونمایی از یکی از آلبوم شخصی اش در جواب به پرسش خبرنگاران که به علت تشابه جنس صدایتان با جنس صدای فریدون فروغی، آیا شما به عنوان یک خواننده جوان علاقه‌ ای به هنر ایشان دارید، فرزین هم در پاسخ گفت: سبک هنری فریدون مورد علاقه من نمی باشد اما برای موسیقی و ترانه ‌های او احترام زیادی قائل هستم.

او ادامه داد که تلاشش در این راستا بوده است که پتانسیل ‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می ‌گرفت را به‌کار گیرد.

گفتنی است که او با ترانه سرایانی صاحب نامی چون روزبه بمانی، یاحا کاشانی، علی ایلیا، حامد رجبی و مسعود محمدی، زهرا عاملی همکاری کرده و خودش هم ترانه سرای بعضی آهنگ ‌های خود بوده است.

افتخار آفرینی فرزاد فرزین در جشنواره Art-Football  روسیه

فرزاد فرزین که به نمایندگی از ایران در  Art-Football در سال ۲۰۱۴ حاضر شده بود، پس از اجرای موفق خود با همراهی گروه اش در مراسم اختتامیه این جشنواره موفق شد تا جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را برای قطعه «با تو» کسب کند.

این کسب جایزه از طرف فرزاد فرزین در حالی بود که سایر جوایز این دوره از بازی‌ ها را چهره‌ ها و ستاره ‌های موسیقی کشورهایی از قبیل ایتالیا، رومانی، هلند، اسلوونی و کره به ترتیب در شاخه ‌های: پرفورمنس، اجرای لایو، دی جی، کانتری بلوز و… به دست آوردند. باید اشاره کرد که در این میان همه این کشورها دو کشور ایتالیا و رومانی که خواننده‌ های بین‌المللی شان در این دوره از مسابقات آنها را همراهی می کردند، موفق شدند تا بیشترین جایزه ‌ها را کسب کنند.

در مورد موفقیت فرزاد فرزین در این مسابقات سایت رسمی این مسابقات در فستیوال مسکو این گونه نوشته بود که: «اجرایی تحسین برانگیر به همراه یک لایو پرفورمنس قدرتمند».

فرزاد فرزین و احسان علیخانی

فرزاد فرزین ، روزبه بمانی و احسان علیخانی

فرزاد فرزین دقایقی پس از گرفتن لوح تقدیر The Best Song Live در طی یک مصاحبه کوتاه با «موسیقی ما» اعلام کرد که: «خوشحال هستم که حاصل تلاش ‌های چند ماهه من و تیم موسیقی ام بالاخره به بار نشست و موفق شدیم برای نخستین بار نام ایران را در یک فستیوال معتبر در بین برنده ‌های اصلی مطرح کنیم.»

در مورد این فستیوال هم باید بدانید که این جشنواره بین المللی از تاریخ ۲۳ May  در شهر مسکو و در یک فضای باز و تجهیز شده recreation park برگزار شد. ارکستر این خواننده در روسیه شامل مهران خلیلی، یاشار و ایلیار خسروی، آرین کشیشی و کسری خدیور بودند.

این را هم باید افزود که در این مسابقات گروه ‌های موسیقی بزرگی از قبیل گروه مشهور «جیپسی کینگز» حضور مؤثر داشتند.

همکاری بین ‌المللی و گام ‌های فرزاد فرزین برای بین‌ المللی شدن

فرزاد فرزین چندی پیش برای برخی برنامه ‌های کاری و فعالیت ‌های هنری خود عازم آمریکا شد و بعد از گذشت تقریباً دو ماه به ایران بازگشت. وی در یک برنامه‌ موسیقی محور در شبکه اینترنتی تی وی پلاس به نام برنامه کاناپه در مورد این موضوع توضیح داد و گفت که بخاطر برخی همکاری ‌های هنری در آینده این سفر را رفته است و گفت که بزودی شاهد کارهای اجتماعی از او خواهیم بود. از جمله این همکاری ‌ها می‌ توان به همکاری با چیکو بنت موزیسین معروف آمریکایی که با خوانندگانی از قبیل کیتی پری، لیدی گاگا و انریکه همکاری داشته اشاره کرد که بنا به گفته این خواننده جوان و پاپ این همکاری با عنوان آسمان خراش به بازار خواهد شد که فرزین برای آن در آمریکا ویدیو هم تدارک دیده است. فرزین در این همکاری ‌ها به زبان انگلیسی آهنگ هارا به اجرا درآورده است. در مورد تسلط فرزاد بر زبان انگلیسی باید بدانید که او قبلاً هم آهنگ ‌هایی را به زبان انگلیسی در آلبوم ‌های اش به نام شخصی و شش منتشر کرده که نشان از برنامه ‌ریزی‌های قبلی او برای بین ‌المللی شدن و ورود به مارکت موسیقی جهانی دارد.


ماجرای ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین

فرزاد فرزین از جمله هنرمندانی است که ممنوع الکار شده است در مورد جزییات این ماجرا فرزاد گفته است که من وقتی با شبکه MITV همکاری می کردم هنوز این شبکه مجوز داشت و بعد از لغو مجوز این شبکه به ما گفتند بروید کلیپ هایتان را در بیاورد! اما اینکار با وجود تلاش های ما کار شدنی نبود، خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند به همین خاطر از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۸۷ ممنوع الکار بودم.

فرزاد فرزین گران ترین خواننده ایرانی!

او در مورد این که لقب خواننده گران قیمت به او داده اند، گفت که: مدیر برنامه‌ ام بر این اعتقاد است که من گران‌ ترین خواننده ایران هستم ولی من اطلاع ندارم که سایر خوانندگان چه مبلغی می‌ گیرند و وارد این مباحث نمی‌ شوم.

فرزین ادامه داده است که اما گران مفهوم جالبی برای کار یک هنرمند نیست اما این یک واقعیت است که می‌ توان گفت دستمزدم نسبت به کارم بالا است و علت این لقب هم آن است که کاری که انجام می‌ دهم در مقایسه با کار سایرین متفاوت است!

جالب است بدانید که او دارای طراح لباس است و در این مورد هم گفته است که برای لباس هایم یک خیاط دارم که طرح های لباس هایم را خودش پیشنهاد می دهد. او گفته است که از سال ۱۳۹۰ بود که با این فرد آشنا شدم و با دیدن و پوشیدن کارهایش دریافتم که طراح خوبی است و در حال حاضر هم در همه کنسرت‌ های من شرکت می‌ کند تا نتیجه کارش را بر تن من ببیند و ایرادات را برای دفعه بعد پیدا کرده و آنها را برطرف کند. او گفته است که من همیشه سعی می‌ کنم هنگام کنسرت متفاوت باشم.

فرزاد فرزین و همسرش

این هنرمند گفته است که اهل کتاب و مطالعه نیستم و کلا از مدرسه فراری بوده ام و بیشتر اهل خواندن روزنامه و مجله هستم. او گفته است که من دوست ندارم دوباره متولد شوم چون دوست ندارم به مدرسه بروم!

او در مورد خصوصیات اخلاقی اش گفته است که من انتقادپذیر هستم و تقریبا می توان گفت که فرد صبوری هم هستم. البته این را هم عنوان کرده است که گاهی زود عصبانی می شوم اما چیزی در دلم نیست و زود برتر می شود!

وی در مورد علایق ورزشی خود گفته است که به فوتبال علاقه دارم و ادامه داده است که فوتبال را دوست دارم، همیشه پرسپوليسی بودم و هستم و در بین تیم های خارجی هم طرفدار تیم بارسلونا هستم ولی قبلا تیم رئال مادرید را دوست داشتم.

وی از جمله هنرمندانی است که گفته است اصولا زیاد سفر می کنم و یک مکانی در شمال دارم که برای استراحت به آنجا می روم. وی به سفرهای خارجی هم علاقه مند است و در این مورد گفته است که به خیلی از مکان ها سفر می کنم از جمله آسیای شرقی به ویژه کشور چین و همین طور سفر به اروپا و آمریکا را خیلی دوست دارم.

این هنرمند از جمله هنرمندان ایرانی است که به زبان انگلیسی تسلط دارد و در این مورد گفته است که سریال را بسیار دنبال می کنم تا بتوانم به زبان خارجی مسلط شوم.

فرزاد فرزین در مانکن / فرزاد فرزین در عاشقانه

یکی از سریال های پر مخاطب این روزها در شبکه نمایش خانگی، سریال مانکن است. فرزاد فرزین هم یکی از هنرمندانی است که در این سریال هم با صدا و هم با نقش آفرینی آن را همراهی می کند. نقش فرزاد فرزین در سریال مانکن با نام بهرام همراه است که دوست لات مابانه امیرحسین آرمان است که در این سریال نقش کاوه را عهده دار است. گفتنی است که فرزاد فرزین در عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی هم ایفای نقش کرد. او در نقش بدل خودش در این سریال هم کاراکتری تیپ طور با همین ویژگی را کار کرد اما خیلی بعید نیست که مخاطب سریال با شناختی که از این هنرمند جوان روی استیج خوانندگی دارد در این هیبت باورش نکند.

سن فرزاد فرزین

اینستاگرام فرزاد فرزین

این روزها بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران، سیاستمداران و خلاصه افراد صاحب نام از طریق شبکه های اجتماعی با طرفداران خود در ارتباط هستند. محبوب ترین شبکه اجتماعی در این میان، اینستاگرام است چرا که قابلیت انتشار عکس و فیلم را دارد و از این رو بهترین وسیله ارتباطی برای اطلاع رسانی به شمار می رود. فرزاد فرزین هم یکی از هنرمندان نام آشنا است که در این شبکه فعال است. فرزاد فرزین در اینستاگرام را می توانید با آیدی farzadfarzin1 پیدا کرده و از جدیدترین ها در مورد او مطلع شوید. از جمله جدیدترین عکس های فرزاد فرزین را می توانید ببینید یا در مورد آهنگ جدید فرزاد فرزین اطلاعات دست اول را از پیج او دریافت کنید.


فیلم شناسی فرزاد فرزین

بازی فرزاد فرزین در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۸

بازی فرزاد فرزین در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۵

بازی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی سگ های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی در سال ۱۳۹۲

بازی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی کنسرت روی آب به کارگردانی جهانگیر جهانگیری در سال ۱۳۸۹

بازی فرزاد فرزین در فیلم سینمایی پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده در سال ۱۳۸۵

تک آهنگ های فرزاد فرزین

تک آهنگ آینده فرزاد فرزین (تیتراژ سریال مانکن)

تک آهنگ مانکن فرزاد فرزین (تیتراژ سریال مانکن)

تک آهنگ ای کاش فرزاد فرزین

تک آهنگ جذاب فرزاد فرزین

تک آهنگ خرابش کردی فرزاد فرزین

تک آهنگ نگاه تو فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ حالم بده فرزاد فرزین

تک آهنگ دنبالت بگردم فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ یه خواهش فرزاد فرزین (از آلبوم شانزه لیزه)

تک آهنگ لعنتی فرزاد فرزین

تک آهنگ روزهای تاریک فرزاد فرزین

تک آهنگ دیوونه فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ دیوونه فرزاد فرزین

تک آهنگ خدا منو ببین فرزاد فرزین

تک آهنگ کمک کن فرزاد فرزین (به همراه فریدون آسرایی)

تک آهنگ مرز فرزاد فرزین (برای مدافعین حرم و شهدای آتش نشان)

تک آهنگ نگاه تو فرزاد فرزین

تک آهنگ عاشقانه فرزاد فرزین

تک آهنگ اقیانوس فرزاد فرزین (تیتراز ابتدایی سریال عاشقانه)

تک آهنگ چرا تو فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ تابستونه فرزاد فرزین (به همراه ۶ ریمیکس متفاوت)

تک آهنگ مدال مردمی فرزاد فرزین (برای کاروان المپیک)

تک آهنگ باور کن فرزاد فرزین

تک آهنگ اعتراف فرزاد فرزین (ورژن اجرای زنده)

تک آهنگ آدمای بعد از تو فرزاد فرزین (از آلبوم ۶)

تک آهنگ عاشقم باش فرزاد فرزین

تک آهنگ فکر تو فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ کوچه ها فرزاد فرزین

تک آهنگ عاشق فرزاد فرزین

تک آهنگ من و تو فرزاد فرزین

تک آهنگ برگرد فرزاد فرزین

تک آهنگ نگرانتم فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ هدفون و Today فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ شخصی و On More Chance فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ جنون فرزاد فرزین

تک آهنگ واسه آبروی مردمت بجنگ فرزاد فرزین (به همراه محسن چاوشی)

تک آهنگ نگرانتم فرزاد فرزین

تک آهنگ شوخی فرزاد فرزین

تک آهنگ امید جانم فرزاد فرزین

تک آهنگ گریه کن فرزاد فرزین

تک آهنگ ماه من فرزاد فرزین

تک آهنگ لبه تیغ فرزاد فرزین

تک آهنگ خیانت فرزاد فرزین

تک آهنگ خلیج فارس فرزاد فرزین

تک آهنگ بهش بگو (دوست دارم) فرزاد فرزین

تک آهنگ بچه فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ دونه دونه فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ چیکه چیکه فرزاد فرزین (با همراهی حامد هاکان)

تک آهنگ راه من فرزاد فرزین

تک آهنگ بوی عید فرزاد فرزین

تک آهنگ عیدت مبارک فرزاد فرزین

تک آهنگ بی تو فرزاد فرزین

تک آهنگ نفس بریده فرزاد فرزین (با همراهی محسن چاوشی)

تک آهنگ نفس بریده فرزاد فرزین (با همراهی محسن چاوشی و محسن یگانه)

تک آهنگ پنجره فرزاد فرزین (تیتراژ فیلم تنهاتر از من)

فرزاد فرزین خرابش کردی , فرزاد فرزین ای کاش

تک آهنگ عاشقت بودم فرزاد فرزین

تک آهنگ شراره فرزاد فرزین (ریمیکس)

تک آهنگ چتر شکسته فرزاد فرزین (با همراهی مهدی مدرس)

تک آهنگ دوئل فرزاد فرزین (با همراهی مهدی مدرس)

تک آهنگ تقدیر آسمانی فرزاد فرزین (با همراهی مهدی مدرس)

تک آهنگ ایرونی فرزاد فرزین (با همراهی مهدی وقدم و بهزاد ابطحی)

تک آهنگ کی اشکاتو پاک میکنه فرزاد فرزین (با همراهی مهدی مدرس بازخوانی آهنگی از ابی)

تک آهنگ من یه ایرانیم فرزاد فرزین (با همراهی مهدی مقدم، داریوش شهریاری، مهدی مدرس و…)

تک آهنگ بر سکوی افتخار فرزاد فرزین (تیتراژ برنامه بر سکوی افتخار با همراهی هژیر مهرافروز که البته پخش نشد!)

تک آهنگ صبح سپید فرزاد فرزین

تک آهنگ یاد استاد فرزاد فرزین

تک آهنگ کشتی صلح فرزاد فرزین

تک آهنگ پسران آجری فرزاد فرزین

تک آهنگ نم نم بارون فرزاد فرزین

تک آهنگ تو برگشتی فرزاد فرزین (تیتراژ برنامه با ما اینجا)

تک آهنگ تو نزدیکی فرزاد فرزین (با همراهی بهنام صفوی و علی اصحابی)

تک آهنگ هم وطن فرزاد فرزین (با همراهی محسن یگانه)

تک آهنگ هم وطن فرزاد فرزین (با همراهی رضا صادقی، مهدی سپهر، محسن فرحی، بهزاد ابطحی و…)

تک آهنگ نیشخند فرزاد فرزین

تک آهنگ پشت صحنه فرزاد فرزین (با همراهی محسن چاوشی، امید عامری، مهدی مدرس و مهدی مقدم)

آلبوم های اینترنتی فرزاد فرزین

آلبوم تابستونه ۱۳۹۶

در این آلبوم ۶ قطعه آهنگ وجود دارد که دارای تنظیم متفاوت و موزیکال هستند. گفتنی است که علیرضا افشار، آرتین زمانی، امیر میلاد نیکزاد، محمد شاکر و تایماز اطاعتی در این آلبوم فرزین را همراهی کرده اند.

آلبوم های تصویری فرزاد فرزین

آلبوم ماسک فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۱

آلبوم شوک فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۵

آلبوم های گروهی فرزاد فرزین

آلبوم خاص فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۰

آالبوم دلصدا فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۰

آلبوم های غیر رسمی فرزاد فرزین

آلبوم تعقیب فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۵

آلبوم تهدید فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۶

آلبوم های رسمی فرزاد فرزین

آلبوم شراره فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۳ با ۱۰ آهنگ. ناشر: نوای رامشه

آهنگ شراره فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ طلوع فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ سالی فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ ستاره فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ شهر من فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ من و تو فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ قاصد فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ معشوق سیاهی فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آهنگ شالیزار فرزاد فرزین از آلبوم شراره

آلبوم شوک فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۷ با ۱۲ آهنگ. ناشر: ایران گام

آهنگ شوک فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ بن بست فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ بازیگر فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ یادمه فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ گیج فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ تاج ترانه فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ شوک فرزاد فرزین از آلبوم شوک (ریمیکس)

آهنگ بمون فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ به تو مدیونم فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ بعد تو فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ می بخشمت فرزاد فرزین از آلبوم شوک

آهنگ من و تو فرزاد فرزین از آلبوم شوک (ریمیکس)

آلبوم شانس فرزاد فرزین در سال ۱۳۸۸ با ۱۱ آهنگ. ناشر: هنر اول

آهنگ احساس من فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ چیکه چیکه فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ برو برو فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ دونه دونه فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ شانس فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ اون تو نیستی فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ چرا دنیا فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ دیگه دیره فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ کی می تونه فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ فانوس فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آهنگ سوپراستار فرزاد فرزین از آلبوم شانس

آلبوم شلیک فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۰ با ۱۱ آهنگ. ناشر: هنر اول

آهنگ بیا بیا فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ دوریت فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ می دونم فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ با تو فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ نه فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ شورشی فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ بچه فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ حس خوب فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ عذاب فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ جای خالیت فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آهنگ یه زن فرزاد فرزین از آلبوم شلیک

آلبوم شخصی فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۲ با ۱۴ آهنگ. ناشر: رویال هنر پاریس

آهنگ برگرد فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ من و تو فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ لحظه ها فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ هدفون فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ قطار فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ ای وای فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ با تو می مونم فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ شخصی فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ فکر تو فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ نرو فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ صلح جهانی فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ Today فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

آهنگ One more chance فرزاد فرزین از آلبوم شخصی

فرزاد فرزین بازیگر

آلبوم شش فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۴ با ۱۲ آهنگ. ناشر: هنر اول

آهنگ تو چه باشی فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ قلبم فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ دیر اومدی فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ شش فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ چرا تو فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ آره آره فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ گوشی فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ تنهایی دو نفره فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ تو فکرتم فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ عاشقت شدم فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ آدمای بعد تو فرزاد فرزین از آلبوم شش

آهنگ I will be there فرزاد فرزین از آلبوم شش

آلبوم شانزلیزه فرزاد فرزین در سال ۱۳۹۶ با ۱۳ آهنگ. ناشر: تصویر دنیا هنر

آهنگ پرواز فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ قول بده فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ یه خواهش فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ شمال فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ مگه چی داری فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ ای جان فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ دل من فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ بیمارشم فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ من به جهنم فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ شراب فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ کجا دنبالت بگردم فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

آهنگ شانزلیزه فرزاد فرزین از آلبوم شانزلیزه

کنسرت های فرزاد فرزین

این خواننده جوان و پرطرفدار برای برپایی کنسرت ‌هایش از همکاری با گروه کارگردانی قدرتمندی به سرپرستی و کارگردانی کیوان ملک مطیعی بهره می گیرد. گفتنی است که کیوان ملک مطیعی از ابتدا تا حال حاضر کارگردانی کنسرت ‌های ویژه فرزین در شهر تهران را عهده دار بوده است.

کنسرت ماسک فرزاد فرزین

خوب است بدانید که مجموعه تصویری ماسک از جمله کنسرت ‌های فرزین به شمار می رود. این مجموعه شامل کنسرت آبان ماه سال ۹۱ «فرزاد فرزین» در سالن میلاد نمایشگاه بین ‌المللی است که شامل پشت صحنه و گفتگوهایی هم هست. فرزاد فرزین در کنسرت آبان ماه سال ۹۱ با ماسکی روی سن ظاهر شد و پس از پذشت لحظاتی ماسک را از صورتش کنار زد و شروع به اجرای برنامه ‌اش کرد. همین کار او بازتاب ‌های زیادی را در بین اهالی موسیقی به دنبال داشت. کارگردان هنری این کنسرت «کیوان ملک مطیعی» بود و «صابر احدی» نیز کارگردانی آن را عهده دار بود.

کنسرت شوک فرزاد فرزین

مجموعه تصویری شوک فرزاد فرزین در مرداد ماه ۱۳۹۵ به بازار عرضه شد. این مجموعه شامل کنسرت «شوک» فرزاد فرزین است که در تاریخ ۱۷ مهرماه ۱۳۹۴ در سالن میلاد نمایشگاه بین ‌المللی روی صحنه رفت. کارگردانی این کنسرت فرزین را هم «کیوان ملک مطیعی» بر عهده داشت. کارگردانی هنری این مجموعه نیز توسط برادران بوشهری به تصویر کشیده شده ‌است.

همچنین قسمت هایی از کنسرت ۸ و ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ که شامل قطعه قدیمی «پشت صحنه» با همراهی مهدی مدرس و مهدی مقدم بود هم در این مجموعه قرار داده شده است تا بواسطه آن میزان جذابیت این اثر بیشتر شود.

کنسرت در سال ۱۴۱۰

فرزین در تاریخ ۲۹ تیر سال ۱۳۹۵ یک کنسرت با نام “کنسرت در سال ۱۴۱۰” در سالن میلاد نمایشگاه بین ‌المللی تهران بر پا کرد. این کنسرت مورد توجه و استقبال مخاطبین و اهالی موسیقی قرار گرفت و سر و صدای زیادی را به پا کرد. نکته جالب در این کنسرت فرزین آن بود که در این کنسرت دکور بسیار زیبایی در صحنه طراحی شده بود که یادآور سفر در زمان بود و همه اعضای گروه از جمله خود خواننده یعنی فرزاد فرزین گریم شده و می توان گفت که همه عوامل روی صحنه در این کنسرت دارای گریم‌ های نسبتاً سنگین بودند و با همان گریم ها هم به اجرای قطعات موسیقی پرداختند. از آن جا که این کنسرت مورد استقبال مردم قرار گرفت، اجرای آن بارها تمدید و اجرا شد.

اولین کنسرت ۳D Mapping ایران و خاورمیانه

فرزاد فرزین اولین کنسرت اش را که با شعار «اولین کنسرت ۳D MAPPING ایران و خاورمیانه» همراه بود را در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مهر سال ۱۳۹۲ روی صحنه برد.این کنسرت در سالن همایش های برج میلاد بر پا شد. این کنسرت فرزاد فرزین هم با دکور خاصی همراه بود. در این مورد باید بدانید که با دکوری عظیم به شکل مکعب ‌های بزرگ روی هم اجرا شد که نا گفته نماند همین دکور هم باعث ایجاد سختی‌ های بسیار برای اجرای اعضای گروه فرزاد فرزین (گروه شوک) و نیز خود فرزین شد. اما به هر حال کنسرت خاصی بود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کنسرت در سالن Dolby Theatre

فرزاد فرزین در تاریخ ۷ بهمن سال ۱۳۹۶برابر با ۲۷ ژانویه در سالن Dolby Theatre در لس آنجلس به روی صحنه رفت. وی در حالی در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس به اجرای کنسرت پرداخت که همه بلیت ‌های این کنسرت Sold Out فروخته شده بودند و این خواننده جوان با استقبال با شکوه مخاطبین در لس آنجلس مواجه شد.

فرزاد فرزین در این کنسرت با همراه گروه ارکستر خود که سرپرستی آن را «علی ثابت» عهده دار بود، آثار محبوب و پرمخاطب خود از جمله مجموعه آلبوم ‌ها و قطعات محبوب سریال «عاشقانه» را اجرا کرد و این استقبال از کنسرت او به حدی بود که وی در میان ۹ رویداد برتر سالن «دالبی تئاتر» لس‌آنجلس در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

دالبی تئاتر Dolby Theatre که در سال ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شده ‌است دارای ظرفیت آن ۳۳۳۲ نفر است و از سال ۲۰۰۲ تاکنون میزبان مراسم اسکار می باشد.

جوایز و افتخارات فرزاد فرزین

فرزاد فرزین و دریافت جایزه بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال ۱۳۹۷ به انتخاب مردمی

فرزاد فرزین و دریافت تندیس مرغ طلایی بهترین آلبوم پاپ سال ۱۳۹۶ برای آلبوم شانزلیزه به انتخاب مردمی در جشن سالانه موسیقی ما

فرزاد فرزین و دریافت جایزه بهترین قطعه موسیقی پاپ سال ۱۳۹۵ برای قطعه «عاشقانه» در جشنواره سالانه «موسیقی ما»

فرزاد فرزین و دریافت تندیس «خداحافظ دنیا» در سال ۱۳۹۶ برای قطعه «مرز» در جشنواره شعر مدافعان حرم

فرزاد فرزین و دریافت جایزه بهترین تیتراژ سال ۱۳۹۱ در بخش مردمی برای قطعه «واسه آبروی مردمت بجنگ» در جشنواره موسیقی ما به خوانندگی «فرزاد فرزین و محسن چاووشی»

فرزاد فرزین و دریافت تندیس «انسانیت» در سال ۱۳۹۲ در دوازدهمین سالگرد باشگاه هنرمندان

فرزاد فرزین و دریافت جایزه بهترین آلبوم سال ۱۳۹۲ برای آلبوم «شخصی» از نگاه مردم در جشنواره موسیقی ما

فرزاد فرزین و دریافت جایزه بهترین تک‌ آهنگ خارج از آلبوم موسیقی سال ۱۳۹۲ برای قطعه «نگرانتم» از نگاه مردم در جشنواره موسیقی ما

فرزاد فرزین و جایزه بهترین قطعه موسیقی اجرای زنده در Art-Football Festival مسکو روسیه در سال ۲۰۱۴ برای اجرای قطعه «باتو»