عواقب کنار کشیدن باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا

منبع: نمناک

44

1398/10/28

11:56


یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد در صورتی که باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند، جریمه و محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتظارشان خواهد بود.

کناره گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا

مهر:روز گذشته بود که خبر سلب میزبانی از باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا رسانه ای شد. (لینک خبر) فدراسیون فوتبال هم بعد از انتشار این خبر تایید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که مسابقات نمایندگان ایران باید در زمین بی طرف برگزار شود. 

باشگاه ها و کارشناسان ایرانی بعد از رسانه ای شدن این خبر، واکنش های زیادی به آن داشته اند. حتی سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده که این تیم به جز ایران در زمین دیگری به میدان نمی رود و بحث کنار کشیدن از لیگ قهرمانان آسیا را پیش کشیده است. 

«نواف الاسیوی» حساب توییتری خبرنگار عربستانی در این ارتباط نوشت:«در صورتی که باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند، به مدت دو سال تیم های ایران از شرکت در هرگونه رقابت های آسیایی محروم می شوند و همچنین باید جریمه مالی به AFC بپردازند.»

لیگ قهرمانان آسیا

این در حالی است که امروز قرار است جلسه ای با حضور مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری در این ارتباط برگزار شود که خروجی این جلسه سرنوشت ساز خواهد بود. 

استقلال و شهرخودرو دو نماینده ایران در آسیا هستند که ابتدا باید در مرحله پلی آف به میدان بروند. سپاهان و پرسپولیس هم به صورت مستقیم در مرحله گروهی حضور دارند.

انتهای پیام/م

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو