سوژه شدن بزرگ بودن بیش از حد تختخواب ستاره فوتبال!

منبع: سیمرغ

181

1398/10/28

13:01


سوژه شدن بزرگ بودن بیش از حد تختخواب ستاره فوتبال!

بزرگ بودن بیش از حد تختخواب جدید روملو لوکاکو بازیکن تیم اینتر میلان سوژه دوستانش شده است

تختخواب جدید لوکاکو، سوژه خنده هم تیمی هایش شد

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی باشگاه اینترمیلان اخیرا یک تختخواب خیلی بزرگ برای اتاقش خریداری کرده است.

این تختخواب آنقدر بزرگ است که لوکاکوی هیکلی با قد 191 سانتی متر و 94 کیلوگرم وزن در آن ریزنقش به چشم می آید. او که این روزها حسابی در اوج است، یکی از بهترین دوره های فوتبالی اش را دراینترمیلان سپری می کند. این ستاره بلژیکی به خوبی می داند که استراحت کردن نقش تاثیرگذاری در عملکرد خوب یک ورزشکار دارد و از همین رو تختخواب بزرگی را برای خودش خریده که انتشار تصاویری از آن باعث شده تا تعدادی از هم تیمی هایش او را سوژه کنند.

لوکاکو دو تصویر از تختخواب جدیدش را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده که دراین تصاویر او را در حال استراحت کردن در تختخواب جدیدش در اتاقش در خانه ای در میلان می بینیم. خانه لوکاکو در نزدیکی ورزشگاه سن سیرو قرار دارد و لوکاکو در زیر این عکسها نوشته:« خانه جدید، تختخواب جدید.»  و درعین حال برند سازنده این تختخواب را هم معرفی کرده که برندی معروف است و از اعتباری مثل کمپانی رولز رویز در ساختن تختخواب برخوردار است و لوکاکو برای خرید این تختخواب بیش از 90 هزار یورو هزینه کرده است.


 اما هم تیمی های لوکاکو با دیدن این تصاویر حسابی سر شوخی و خنده را با هم تیمی بلژیکی شان باز کرده اند؛ آندره آ رانوکیا یکی از اولین کسانی بود که نظرش را زیر این تصویر نوشت:« این تختخواب 15 نفره است؟» و ژوئل روبلس، هم تیمی سابق لوکاکو در اورتون هم کامنت مشابهی برای او گذاشت. البته لوکاکو خیلی سریع پاسخگوی آنها شد و نوشت:« عمو من برای خوابیدن به فضای زیادی احتیاج دارم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو