مروری به اکسسوری های ترند شده در هفته مد پاریس

مروری به اکسسوری های ترند شده در هفته مد پاریس


منبع: زیبامون

313

1398/10/28

18:45


با زیبامون دات کام همراه باشید تا شما را در جریان محبوب ترین ایتم های سال گذشته در هفته مد پاریس از بین اکسسوری ها بگذاریم.

مروری به اکسسوری های ترند شده در هفته مد پاریس

صنعت مد همواره در حال تغییر است و هرساله طراحان با عرضه ایتم های جدید به بازار ،رقابت را بر یکدیگر تنگ میکنند و دوست داران مد را تشنه خرید این ایتم های خاص میکنند. اکسسوری ها همیشه در همه فشن شوها از جایگاه بالایی برخوردار هستند و  در مرکز توجهات قرار دارند. زیرا که اکسسوری ها بخش عظیمی از استایل برای هر شخص را تشکیل میدهند.در این مقاله از زیبامون شما را با بهترین اکسسوری هایی که در سال گذشته توانستند بین دوستداران مد ترند شوند، اشنا میکنیم.

پس از پایان این فصل و به پایان رسیدن یکی دیگر از فشن شوهای معروف در هفته مد و فشن پاریس، جمله ای که بر سر زبان همه می چرخید این بود که طراحان موجود تصمیم گرفته اند که طراحی های خود را به سمت هوشمندانه تری ببرند. در هفته مدی که در نیویورک؛ لندن ، میلان و پاریس برگزار شد اکثر آیتم های نمایش داده شده آیتم هایی بودند که میشد از آنها به ‌طور منطقی استفاده کرد و می‌توانستند تا چندین سال در کمد لباس های ما برای استفاده باقی بمانند و دوام بیاورند.

کیف های بزرگ و سطل و سبد شکلی که می توانستند آیتم مناسبی برای جابجا کردن وسایل ما باشند، کفش هایی که راحت میشد در آنها حرکت کرد و برای پا راحت بودند و  لباس هایی که میشد از آن ها در موقعیت های متفاوت استفاده کرد.ظاهراً در سال گذشته اکثر طراحان تصمیم گرفته بودند که طراحی‌های خود را به سمتی ببرند که قابل استفاده تر باشند و فقط جلوه زیبایی نداشته باشند.

همچنین اکثر اکسسوری های ارائه شده در این مراسم و همچنین در سالی که گذشت، شخصی‌سازی شده بودند و شما می توانستید با توجه به استایل و سلیقه خاص خودتان از بین آنها مواردی را انتخاب کنید که شخصیت تان را نیز بازتاب می داد. بر اساس گفته کارشناسان صنعت مود این یک قدم به شدت مثبت در این زمینه بود و نظرات مثبت عموم و همچنین پیشکسوتان این عرصه را به دنبال داشت.در ادامه محبوب ترین ایتم ها را بررسی میکنیم.

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

 محبوب ترین آیتم اکسسوری ای که در سال گذشته توانست جای خود را به خوبی در صنعت فشن و مد باز کند. کیف و کفش ها و وسایلی بود که از جنس رافیا بودند و و یا از این جنس بافته شده بودند. اگر نمی دانید رافیا چیست باید به شما بگوییم که رافیا به برگهای گیاه نخل گفته می شود که با حصیر آن می توان کلاه و کفش و غیره بافت.میشد در کلکسیون طراحان معروفی مثل "سیمون روکا"، "والنتینو" ، "جی دبلیو اندرسون" و "دیور" به راحتی مشاهده کرد که رافیا و گیاه نخل و حصیر آن تا چه حد روی طراحی های آنها تاثیر گذاشته است.

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

این طراحان مد معروف در این زمینه عالی عمل کرده بودند و در بین اکسسوری ها تعداد زیادی کلاه، کیف و کفش و حتی گردنبند های حصیری وجود داشت. استفاده از حصیر باعث شده بود که هفته فشن و مد حس و حال نزدیک به طبیعت و زیباتری به خود بگیرد. برخلاف این که دور از ذهن به نظر می‌رسید اما حصیر توانست امسال تبدیل به محبوب ترین آیتم شود، زیرا که این آیتم ها هم به طبیعت نزدیک بودند و هم ارگانیک بوده و باعث می شدند تاثیر مثبتی روی صنعت مد و افکار عمومی نیز گذاشته شود.

درخشش گل سینه ها در فشن ویک پاریس 2020

 

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

گل سینه یکی از آن ترند هایی است که تقریباً فراموش شده و یا خیلی کم استفاده می شود. گل سینه ها می توانند جلوه جدیدی به همه لباس ها بدهند و یک تفاوت عمیق و بی‌نظیر را در هر استایل ایجاد کنند و این مسئله چیزی بود که از چشم طراحان مد امسال دور نمانده بود. در اکثر کلکسیون های "لویی ویتون" و سایر طراح های مطرح و معروف و همچنین بر روی لباس اکثر مدل ها می‌شد اثری از سنجاق سینه را دید.

 

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

تاثیر و حضور این سنجاق سینه ها به حدی زیاد بود که تبدیل به یکی از محبوب ترین اکسسوری های سال گذشته شدند و توانستند توجه تعداد زیادی از دوست داران مد و فشن را با زیبایی و خاص بودن منحصر به فردشان به خودشان جلب کنند. سنجاق سینه ها حس و حال نوستالژیکی به ظاهر اکثر مدل ها داده بودند و و باعث شده بودند که کلکسیونهای افرادی که از این اکسسوری استفاده کرده بودند حال و هوای کلاسیک به خودش بگیرد.

کیف های بزرگ و جادار در هفته مد پاریس 2020

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

یکی دیگر از اکسسوری ها و مواردی که در سال گذشته توانستند در اکثر فشن شو ها و به خصوص فشن شوی هفته مد پاریس بدرخشند، کیف های بزرگ و جادار بودند که حس و حال نرمی در دست داشتند و می توانستند استفاده خوبی برای اکثر خانم ها داشته باشند. این کیف ها که در چند سال گذشته به یکباره در صنعت مد جای خود را باز کردند یکی از محبوب ترین آیتم های سال گذشته بودند.

همانطور که گفتیم اکثر کلکسیون دارها و طراحان مد امسال سعی کرده بودند به قابلیت‌های آیتم های خود نیز توجه کنند و یکی از قابلیت هایی که در طراحی کیف به آن توجه بسیاری شده بود جادار بودن و قابل استفاده بودن آنها بود . این مسئله در کیف های بزرگ و نرمی که در بخش عظیمی از کلکسیون ها حضور داشتند، به شدت خودش را نشان داده بود و به اوج رسیده بود. مسلماً این آیتم ها و این مدل کیف ها می تواند تا سال های آتی از محبوب ترین اکسسوری ها باشد زیرا که هر خانومی به یکی از این مدل کیف ها نیاز دارد و می تواند تا چندین سال به خوبی از آنها استفاده کند.

 

عینک های رنگین کمانی در هفته مد و فشن پاریس 2020

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

وقتی حرف از اکسسوری می شود مسلما نباید عینک های آفتابی را فراموش کنیم. عینک های آفتابی از محبوب ترین اکسسوری های موجود هستند.زیرا جدا از این که می‌توان به عنوان یک ایتم فشن قوی از آنها نام برد بسیار کاربردی نیز هستند و همه به آنها نیاز دارند. در سال گذشته و در فشن شو های برگزار شده یکی از محبوب ترین آیتم ها عینک های آفتابی رنگین کمانی بودند که به تازگی به شدت محبوب شدند. اکثر این عینک ها که با با اشکال هندسی متفاوتی ساخته شده بودند برعکس اکثر عینک های آفتابی از رنگ های زیادی بهره می بردند و شما می توانستید در فشن شو های سال گذشته با عینک هایی که شیشه هایی با انواع و اقسام رنگ ها داشتند روبه رو شوید.

 

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

 

همچنین طراحی های این عینک ها بسیار متفاوت بود با اقسام شکل‌های هندسی و فانتزی می توانستید آنها را در فشن شو ها ببینید. اکثر این طرح ها و رنگ ها بسیار متفاوت از عینک هایی بودند که معمولا در بازار با آنها روبرو می‌شوید و همین مسئله توانسته بود توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. دوستداران مد ظهور این مدل عینک ها را یک قدم بزرگ در صنعت مد می‌دانستند و نسبت به آن برخورد مثبتی داشتند. مسلما عینک هایی با قاب های متفاوت و رنگ های متفاوت می تواند تاثیر زیادی روی ظاهر افراد بگذارد و این مسئله از چشم طراحان مد دور نمانده بود و در کلکسیون طراحان مشهوری این عینک ها دیده می شد.

کفش های مربعی در فشن ویک 2020

محبوب ترین اکسسوری سال

 

شعار هفته فشن سال پیش را که فراموش نکردید؟ همان طور که گفتیم امسال سال راحتی کیفیت و استفاده معقول بود و میشد این شعار را به راحتی در کفش های ارائه شده در فصل مد سال پیش نیز مشاهده کرد. طراحان رو به سوی طراحی کفش های برده بودند که پاها می توانستند در آنها به شدت راحت باشند. کیفیت آنها بالا بود و راحت می شد تا مدت ها از آن ها استفاده کرد. این طراحی ها بعد از چند فشن شو مثل یک بمب در صنعت مد منفجر شد و خیلی سریع تبدیل به یکی از ترندهای محبوب شدند.

 

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

مسلماً همه دنبال کفش هایی هستند که هم پیرو فشن باشند و زیبایی داشته باشند و هم بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و پاها در آنها راحت باشد و اکثر کفش های ارائه شده در فشن شو هفته مد پاریس روی راحتی تمرکز زیادی گذاشته بود. پنجه مربعی کفش ها باعث می شد که انگشتان پا فشرده نشود و حتی کفش های پاشنه بلند نیز پاشنه های مربعی داشتند. از صندلها نیز نباید بگذریم، صندل هایی که در طراحی های اکثر طراحان معروف بود نیز دارای پاشنه های مربعی و پنجه های مربعی بود و حتی هنگام قدم زدن مدل ها می شد حد راحتی آنها را به وضوح مشاهده کرد. این مورد نیز یکی از قدم های بزرگ در صنعت موجود بود که توجهات مثبت زیادی را به خود جلب کرد.

کیف های سطلی در هفته مد پاریس 2020

محبوب ترین اکسسوری سال

یکی دیگر از آیتم های متفاوت و عجیبی که امسال  قدم به عرصه اکسسوری ها گذاشت کیف های سطلی بود. این کیف ها نیز مانند سایر ایتم های جدید توانستند توجهات زیادی را به خود جلب کنند و با طراحی عجیب و خاصشان نگاه بسیاری از از طرفداران مد را به دنبال خود بکشند. اصلی که در طراحی این کیف ها بیشتر از هر چیزی به آن توجه شده بود مجدداً اصل "کاربردی بودن" آن ها بود. اکثر این کیف ها به شدت جادار بودند و می شد به راحتی از آن ها در موقعیت های مناسب و متفاوتی استفاده کرد.

محبوب ترین اکسسوری سال

محبوب ترین اکسسوری سال

جنس کیف ها اکثراً بر پایه چرم گیاهی بود تا آنها با دوام بمانند و بتوان با کمک آنها وسایل زیادی را به راحتی جابجا کرد. بعضی از این کیف ها نیز با ترکیب حصیر و چرم توانستند در صحنه فشن و مد پاریس به خوبی بدرخشند. کیف ها یکی از مهمترین بخش استایل اکثر خانم ها هستند و کاربردی بودن آنها به شدت مهم است. در فشن شو های سال گذشته در کنار زیبایی به‌شدت به کاربردی بودن این کیف‌ها توجه شده بود و این مسئله نیز توانست توجهات بسیار مثبتی را به خود جلب کند .

سربند ها و روسری های پارچه ای در هفته فشن پاریس

محبوب ترین اکسسوری سال

یکی دیگر از آیتم هایی که امسال توجهات زیادی را روی خود آورد. سربند هایی بود که اکثر مدل های طراحان مختلف با لباس های خود همراه کرده بودند و به سر داشتند. سربند ها امسال بیشتر از تمام سال‌های گذشته درخشیدند و توجه به خود جلب کردند و این برای بسیاری از افراد عجیب بود زیرا که معمولاً در زمینه ارائه اکسسوری ها توجه زیادی به سربند ها نمی شد. اما امسال سربند ها و پیشانی بند ها بخش عظیمی از کلکسیون اکثر طراحان معروف را تشکیل داده بودند.

 

محبوب ترین اکسسوری سال

روسری های ابریشمی که به سر اکثر مدل ها بسته شده بود و سربند هایی که همراه با لباسشان طراحی شده بود زیبایی بی نظیر و بیشتری به آن ها داده بود و خیلی از طرفداران و دوستداران مد این مسئله را یک قدم متفاوت به سمت جلو در صنعت مود نام گذاری کردند. مسلماً سربند ها می توانند در زمینه زیبا کردن استایل شما بسیار کاربردی باشند. همراه کردن یک سربند زیبا با لباس تان می تواند شما را متفاوت جلوه دهد و از آنجایی که سربند ها به اندازه سایر اکسسوری ها محبوب نیستند اگر دنبال تیپ خاصی هستید این بهترین انتخاب است.

امیدواریم توانسته باشیم شما را به خوبی با ترند های محبوب اکسسوری در سال گذشته اشنا کنیم. شما میتوانید با دنبال کردن این ترند ها و تغییری که در استایل خود به وجود میاورید با کمک استفاده از اکسسوری های محبوب بیشتر از همیشه بدرخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو