عاشقانه ترین مقاصد گردشگری ایران به پیشنهاد گت بیلیت | می خواهید اوج هیجان را تجربه کنید؟

منبع: همگردی

141

1398/10/28

20:29


جزیره زیبای کیش با دارا بودن انواع تفریحات آبی و دریایی در کنار هوای مطبوع و آرامش بخش جزیره، امروزه به یکی ازاصلی ترین مقاصد گردشگران در تمام فصول سال تبدیل شده است. شما نیز می توانید با تهیه بلیط هواپیما اصفهان کیش و همچنین بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به این جزیره رویایی تفریحات مهیج آن را تجربه کنید و سطح آدرنالین بدن خود را به اوج برسانید. تفریحات هیجان انگیز کیش چون چتر بازی بر فراز آب به کمک طنابی که به یک قایق موتوری متصل شده، تیوب سواری بر روی آب با شاتل یا بانانا، جت اسکی، فرار از جاذبه ی زمین به کمک فلای بورد و تجربه هیجانی وصف ناپذیر که نیازمند سرعت تصمیم گیری بالا برای حفظ تعادل است، تجربه لمس دنیای زیر آب با اسکوتر زیر دریایی و غواصی با دلفین ها در کنار تفریحات غیر آبی چون پرواز با گلایدر، تماشای قلعه وحشت، اقیانوس نوردی با کشتی کروزسانی که می تواند رنگ و بویی رمانتیک به سفر شما بدهد و تور سافاری کیش لحظات خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای شما رقم میزنند.

جزیره زیبای کیش

درکنار این تفریحات جایروکوپتر کیش به عنوان جدیدترین تفریح هیجان انگیز کیش جایگاه ویژه ای در بین گردشگران جزیره پیدا کرده است. این وسیله ترکیبی از هلکوپتر و هواپیما است که تجربه پرواز بر فراز خلیج فارس در ارتفاع پایین و تماشایه سواحل مرجانی از زاویه ای جدید را برای شما فراهم می کند. پرواز با جایروکوپتر به همراه یک خلبان مجرب انجام می شود علاوه بر این قبل از هر پرواز جایروکوپتر به دقت چکاب می شود پس امنیت این تفریح هیجان انگیز تضمین شده است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. برای استفاده از این وسیله باید به باند گلایدر فرودگاه بین المللی کیش مراجعه کنید.
در پایان پیشنهاد می کنیم از رستوران های موزیکال کیش و تجربه کردن غذا های فوق العاده این رستوران ها که مناسب هر ذائقه ای است قافل نشوید.

عاشق تاریخ و اماکن باستانی هستید؟

اگر عمده هدف شما از سفر تماشای اماکن تاریخی و باستانی و قدم نهادن به معماری و هنر ایرانیان در قرون گذشته است پیشنهاد ما به شما سفر اصفهان است. اصفهان با دارا بودن بنا های تاریخی متعدد و حیرت انگیز که اکثرا به دوره صفویان باز می گردد مقصد بسیاری از گردشگران به خصوص گردشگران خارجی است. پل های زیبایی که بر بستر زاینده رود ساخته شده اند و درواقع واسطه ی ارتباطی بین دو سمت شهر که توسط زاینده رود جدا شده هستند در کنار بنای بی نظیر میدان نقش جهان که بدون شک از برجسته ترین اماکن تاریخی جهان به شمار می آید و صد ها بنای تاریخی دیگر سبب شده تا بتوان از اصفهان به عنوان مهم ترین شهر گردشگری کشور نام برد. البته کمبود تغییرات آب و هوایی و خشک شدن دوره ای آب زاینده رود که به عنوان قلب تپنده شهر اصفهان شناخته می شود باعث شده تا این شهر از گذشته باشکوه خود کمی فاصله گرفته و کمتر مورد توجه گردشگران باشد.
اما موضوع حائز اهمیت این است که همانطور که گفته شد اصفهان محدود به زاینده رود و پل هایش نیست و اماکن دیدنی ای چون خیابان و مدرسه چهارباغ، کاخ هشت بهشت، مسجد جامع که قدمت آن به 1200 سال پیش باز می گردد، کاخ چهلستون که در زمان شکوه خود به عنوان زیباترین باغ عالم شناخته می شد، منارجنبان با معماری شگفت انگیز و کلیسا وانک با نقش و نگاره های حیرت انگیز و هزاران بنای تاریخی دیگر میتوانند مقصد عاشقان تاریخ و اماکن باستانی باشند.

خانه شاپوری شیراز

اما برای عاشقان اماکن تاریخی شیراز نیز همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری شناخته می شود. برای تهیه بلیط هواپیما تهران شیراز تیم حرفه ای ما در خدمت شماست. شهر شعر و ادب و آرامگاه شاعران بزرگی چون سعدی و حافظ و باغ هایی با معماری خاص ایرانی همچون باغ ارم، باغ عفیف آباد و باغ دلگشا در کنار بارگاه ملکوتی شاه چراغ و مساجد عتیق و نصیر الملک به همراه تخت جمشید که بی تردید بیانگر شکوه و عظمت ایرانیان در دوران هخامنشیان است سبب شده تا این شهر نیز مورد توجه عاشقان اماکن تاریخی قرار گیرد.

آیا شما از عاشقان مذهب هستید؟

مشهد به دلیل واقع شدن مزار هشتمین امام شیعیان در آن همه ساله 20 میلیون گردشگر را از سرتاسر ایران و جهان جذب می کند و به همین علت امروزه این شهر به عنوان اصلی ترین قطب مذهبی کشور شناخته می شود. تور های فراوانی نیز برای مسافران این شهر وجود دارد که اگر از آن دست افرادی هستید که تمایل به سفری راحت و برنامه ریزی شده دارید می توانید از طریق تور های مشهد، زیارتی دلچسب را تجربه کنید.
بارگاه امام رضا (ع) که از دیرباز تا کنون مورد توجه حاکمان مسلمان ایران زمین بوده است امروزه به بنایی باشکوه و عظیم تبدیل شده است که جسم و روح هر بیننده ای را جلا می بخشد. تغییرات چشم گیری که طی سال های اخیر در حرم اتفاق افتاده است سبب شده تا زائرانی که پس از چند سال، تشرف حضور در این حرم را می یابند از تماشای این همه تغییر شگفت زده شوند. این مکان مذهبی از بخش های مختلفی چون ضریح حرم مطهر، مسجد گوهرشاد، مسجد بالاسر، کتابخانه، موزه، رواق ها و صحن های متعددی تشکیل شده که بر عظمت مجموعه افزوده است.
از دیگر اماکن مهم مذهبی ایران بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) در قم است که این مکان نیز سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر است که با زیارت از این بارگاه مذهبی روح خود را جلا می دهند. حضرت معصومه (س) یک سال پس از سفر تبعیدگونه امام رضا(ع) عزم خراسان کردند ولی در میانه راه به علت بیماری در شهر قم ساکن شدند و در نهایت نیز در همین شهر وفات یافتند. این مرقد مطهر در سال 605 هجری به دستور امیر مظفر احمد بن اسماعیل ساخته شد و تاکنون دچار اصلاحات و تغییرات فراوانی شده است. در کنار حرم مطهر، مدرسه فیضیه، موزه، کتابخانه ، بازار و مسجد مقدس جمکران از جمله مکان های توریستی گردشگری شهر قم به حساب می آیند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو