به گزارش عصر شنبه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مسعود صادقی گفت: ساعت ۲:۴۵ بامداد این حادثه آتش سوزی در سیمون بولیوار، نبش بزرگراه باکری به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک باب سفره خانه سنتی به وسعت یک هزار متر مربع بود که در جریان این آتش سوزی، نیمی از این سفره خانه طعمه شعله های آتش شده و اجناس موجود در آن نیز در حال سوختن بود.

صادقی با بیان اینکه شعله های آتش در حال سرایت به سایر نقاط سفره خانه بود، درباره چگونگی عملیات آتش نشانان گفت: آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه با استفاده از سه رشته لوله آبدهی از سه ضلع مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

وی  تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات خود با سرعت عمل مناسب توانستند از سرایت آتش به سایر نقاط سفره خانه جلوگیری کنند و شعله های آتش را که در حال سرایت به سفره خانه دیگر بود، مهار و کاملا خاموش کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی با اشاره به این که هیچ کس در این حادثه صدمه ای ندید، تاکید کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.