تجاوز به زن جوان در خانه مرد رمال / او گفت طلسم را باید روی بدنم بنویسد و …

منبع: ساتین

87

1398/10/28

23:26


اختلافات من و شوهرم از هفته اول زندگی مشترکمان آغاز و در مدت کوتاهی به مشکلات جدی تبدیل شد. ما از نظر عاطفی و زناشویی نسبت به همدیگر خیلی بی احساس شده بودیم و فکر می‌کنم مسائل و مشکلات زندگیمان از غرور و خودخواهی بیش از حد شوهرم سرچشمه می‌گرفت.

فالگیری و طالع بینی فالگیر خوب در تهران طلسم نویسی طلسم برای خیانت نکردن شوهر شماره رمال خوب تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به زن بهترین رمال ابوادریس کیست

او عادت داشت هر موضوعی را با مادرش در میان بگذارد و متاسفانه این مسئله باعث شد مادر و خواهر شوهرم از سر دلسوزی با دخالت‌های نابه جای خود آتش بیار معرکه شوند. زن جوان در مرکز مشاوره پلیس افزود: با این وضعیت واقعا مانده بودم چه کار کنم و هر روز با یکی از دوستانم که او نیز دلخوشی از شوهرش نداشت درد دل می‌کردم و هر دوی ما دنبال راه و چاره‌ای می‌گشتیم تا این که یک روز زن ناشناسی در یک مجلس عمومی با معرفی فردی ادعا کرد او فالگیری ماهر و حرفه‌ای است و می‌تواند هر طلسم و گره بسته‌ای را در زندگی زوج‌های جوان باز کند.

من و دوستم با خوشحالی به سراغ این فرد رفتیم. او در جلسه اول با هر دوی ما صحبت کرد و سپس برای چند روز دیگر وقت داد تا تنها به دیدنش بروم.

زن ۲۹ ساله افزود: من طبق قرار قبلی، ساعت ۳ بعدازظهر روز مورد نظر به خانه مرد رمال رفتم و او اظهار داشت باید متن طلسم شکن را روی بدنم بنویسد. رمال شیطان صفت آن روز زمانی که با مخالفتم روبه رو شد با توسل به زور و تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

آن روز با وضعیتی به هم ریخته و پریشان از خانه آن مرد کثیف بیرون آمدم و با عجله به خانه دوستم رفتم. با به وجود آمدن این مشکل از نظر روحی و روانی آسیب جدی دیده ام و نمی‌توانم در این باره چیزی به شوهرم بگویم، چون توجیهی برای علت حضورم در خانه فالگیر کثیف ندارم.

زن جوان اشک هایش را پاک کرد و افزود: معلوم نیست این رمال هوسران تا به حال چند فرد ساده لوح را مثل من طعمه هوس‌های خود کرده است؟ کاش برای حل مشکلات زندگی ام راه درست را انتخاب می‌کردم و‌ای کاش شوهرم نیز مهارت‌های زندگی را بلد بود تا این همه بدبختی و سرافکندگی برایم به بار نمی‌آمد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو