قابلیت جدید اینستاگرام برای فرستادن دایرکت

منبع: سیمرغ

53

1398/10/29

08:37


قابلیت جدید اینستاگرام برای فرستادن دایرکت

اینستاگرام به طور رسمی اعلام کرد که دایرکت به نسخه وب اینستاگرام اضافه خواهد شد و در حال حاضر این قابلیت مراحل آزمایشی خود را طی می‌کند

اضافه شدن دایرکت به نسخه وب اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان است که مالکیت این شبکه چند سالی است به فیسبوک واگذار شده و به نوعی فیسبوک مسئولیت توسعه آن را برعهده دارد. در این شبکه اجتماعی قابلیتی به نام دایرکت وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند به یکدیگر پیام ارسال کنند. اما این قابلیت در حال حاضر صرفا برای نسخه تلفن‌ همراه این شبکه در دسترس کاربران قرار دارد و نسخه وب این شبکه اجتماعی به نمایش پست‌ها و استوری محدود شده است. بسیاری از کاربران اینستاگرام از نسخه وب آن استفاده می‌کنند و این نسخه قسمت دایرکت را ندارد.

بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به اینستاگرام اعلام کرده بودند که قابلیت دایرکت به نسخه وب آن نیز اضافه شود تا کاربران بتوانند از تمامی امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنند. اما به تازگی اینستاگرام اعلام کرده است که قابلیت دایرکت قرار است به نسخه وب این اپلیکیشن اضافه شود. ظاهرا قابلیت دایرک در نسخه وب  اینستاگرام فعلا در حال آزمایش است و به نسخه نهایی نرسیده است.

اینستاگرام هیچ تاریخی برای در دسترس قرار گرفتن این قابلیت اعلام نکرده است و مشخص نیست چه زمانی به طور عمومی عرضه شود. اینستاگرام همچنین اعلام کرده که این قابلیت در حال حاضر در دسترس برخی از افراد قرار دارد و پس از به پایان رسیدن تست‌های عمومی در دسترس همه قرار خواهد گرفت؛ این بخش قرار است به طور کامل قابلیت‌های نسخه موبایلی نرم افزار را داشته باشد و کاربران می‌توانند گروه‌های خود را نیز در نسخه وب این برنامه مشاهده کنند.

ظاهرا تعداد پیام‌های خوانده نشده در بالای صفحه به کاربران نمایش داده خواهد شد که به نوعی همان ظاهر موجود در نسخه موبایلی این شبکه اجتماعی است. اما در نسخه وب اینستاگرام پیام‌ها از ویژگی رمزنگاری یکپارچه بهره نمی‎‌برند و به نوعی امنیت لازم را ندارند که انتظار می‌رود این مشکل در زمان عرضه عمومی قابلیت دایرکت برطرف شده و پیام‌ها از رمز نگاری یکپارچه در آن استفاده کنند.



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو