راههای استخراج عکس از فایل pdf

راههای استخراج عکس از فایل pdf


منبع: بیتوته

140

1398/10/29

11:53


راههای استخراج عکس از فایل pdf



استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

استخراج تصاویر از فایلهای PDF 

روش های مختلفی برای گرفتن تصویر از PDF وجود دارد و بهترین راه واقعا بستگی به ابزارهایی دارد که روی سیستم خود نصب کرده اید.

 

در این مقاله ، می خواهیم به چند روش ساده برای گرفتن تصویر از یک فایل PDF، بپردازیم. 

 

روش 1 - عکس بگیرید :

 

روش اول شامل گرفتن عکس از تصویر در فایل PDF است. بدیهی است ، این روش تنها درصورتی مفید است که نیاز به ضبط تعداد کمی از تصاویر از یک فایل PDF داشته باشید.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

استخراج عکس از فایل pdf

 

می توانید از ابزار snipping tool استفاده کنید یا میانبرهای ضبط صفحه در OS X استفاده کنید . 

 

روش 2 - ابزارهای آنلاین رایگان 

 

ساده ترین روش بعدی استفاده از یک سرویس آنلاین رایگان است که تصاویر را برای شما استخراج می کند و به شما امکان می دهد آنها را بصورت جداگانه یا یک فایل زیپ دانلود کنید. تنها مشكلات مربوط به خدمات آنلاين اين است كه آنها به نوعي محدوديت در اندازه فایل PDF و تعداد تصاويری كه اين سرويس بصورت رايگان استخراج مي كنند ، خواهند بود.

 

PDFaid.com 

PDFaid.com سایتی است که در استخراج تصاویر با کیفیت بالا از فایلهای PDF خوب کار می کند.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

استخراج عکس از pdf

 

فایل خود را انتخاب کنید ، که می تواند حداکثر 20 مگابایت باشد ، قالب تصویری را که ترجیح می دهید (JPG ، GIF ، PNG ، BMP) را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Extract Images کلیک کنید. پس از چند ثانیه ، یک پنجره پاپ آپ را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید برای دانلود یک فایل ZIP تمام تصاویر کلیک کنید.

 

ExtractPDF.com

ExtractPDF.com یکی دیگر از سایتهای خوب است که ظاهری تمیز تر و روش بهتری برای ارائه نتایج دارد. پس از انتخاب فایل PDF خود ، که 25 مگابایت می تواند باشد ، لیستی از تمام تصاویر موجود در کنار یک تصویر کوچک را مشاهده خواهید کرد.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

راههای ذخیره تصاویر از فایلهای PDF

 

در صورت عدم تمایل به دانلود همه آنها ، می توانید انتخاب کنید که کدام تصاویر را ذخیره کنید. این سایت فقط به شما امکان می دهد تصاویر را به عنوان فایل های PNG بارگیری کنید ، بنابراین باید خودتان آنها را به قالب تصویر دیگری تبدیل کنید.

 

smallpdf.com 

smallpdf.com، تمیز و سریع است. این مدل پولی هم دارد اما برنامه رایگان به شما امکان می دهد هر روز دو PDF را به صورت رایگان بارگذاری کنید. 16 ابزار برای انتخاب وجود دارد. کاشی رنگ زرد PDF to JPG را انتخاب کنید .

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

آموزش کپی و استخراج عکس در فایل PDF

 

فایل PDF خود را بکشید و رها کنید یا آن را از روی دسک تاپ خود بارگذاری کنید. همچنین می توانید از Google Drive یا Dropbox دانلود کنید.

Extract Single Image یا Convert Entire Pages را تبدیل کنید .

smallpdf.com فایل را اسکن کرده و در مرحله بعد همه تصاویر را استخراج می کند. می توانید یک تصویر را به صورت جداگانه انتخاب کنید ، آنها را به عنوان یک فایل ZIP دانلود کنید یا آنها را در Dropbox یا Google Drive ذخیره کنید.

 

smallpdf.com یک راه حل تمیز و زیبا است. حتی لازم نیست برای استفاده گاه به گاه وارد سیستم شوید. 

 

روش 3 - Adobe Acrobat Reader

روش دیگری که من استفاده کردم و به خوبی کار می کند استفاده از برنامه رایگان Adobe Acrobat Reader است. ابتدا ، پیش بروید و فایل PDF خود را باز کنید و به جایی که عکستان قرار دارد بروید.

 

در مرحله بعد ، روی منوی Edit کلیک کرده و گزینه Take a Snapshot را انتخاب کنید .

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

گرفتن تصویر از PDF

 

در این مرحله می توانید برای گرفتن عکس از صفحه ، ماوس خود را به راحتی روی قسمتی تصویر کلیک کرده و بکشید ، اما راه بهتر این است که دوباره روی منوی Edit کلیک کرده و گزینه All را انتخاب کنید .

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

نرم افزار استخراج عکس از pdf

 

اکنون بر روی تصویر موجود در فایل PDF راست کلیک کرده و گزینه ای به نام Copy Selected Graphic را مشاهده خواهید کرد .

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

آموزش کپی و استخراج عکس در فایل PDF

 

تصویر در کلیپ بورد کپی می شود و می توانید آن را در هر برنامه ویرایش تصویر بچسبانید تا آن را در قالب دلخواه خود ذخیره کنید. من ترجیح می دهم روش انتخاب و کپی کردن را انجام دهم زیرا فقط تصویر را بدون هیچ قسمت اضافی از صفحه می گیرد.

 

روش 4 - Adobe Acrobat Pro

برای کسانی از شما که Adobe Acrobat Pro نصب کرده اند ، گرفتن تصاویر به طور همزمان از PDF بسیار ساده تر است. برای این کار Adobe Acrobat Pro DC را باز کرده و فایل PDF دلخواه را باز کنید. در مرحله بعد بر روی Tools کلیک کنید، یک دسته از آیکون ها را مشاهده خواهید کرد ، اما موردی که می خواهید روی آن کلیک کنید Export PDF است .

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

استخراج عکس از فایل پی دی اف

 

در سمت چپ ، یک تصویر بند انگشت کوچک از صفحه اول سند PDF را مشاهده می کنید و در سمت راست ، دسته ای از گزینه های دانلود فایل را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی Image ، بر روی قالب فایل مورد نظر خود کلیک کنید و سپس جعبه Export all images را علامت بزنید.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

استخراج عکس از pdf

 

بر روی دکمه Export کلیک کنید و کادر دیگری خواهید داشت که در آن باید مکان فایلهای تصویری صادر شده را انتخاب کنید. پوشه پیش فرض انتخاب شده است ، اما می توانید با کلیک بر روی دکمه Select a Different Folder مکان را تغییر دهید.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

نحوه عکس گرفتن از فایل pdf

 

هنگامی که بر روی پوشه کلیک می کنید ، یک کادر ذخیره ظاهر می شود و شما باید نام آن را بدهید. نام فایل را برای هر تصویر وارد می کنید استفاده می کند به عنوان نام پایه و به دنبال آن شماره صفحه و شماره تصویر یعنی CatPics_Page_1_Image0001.jpg.

 

روش 5 - فتوشاپ

اگر شما یک طراح خلاق هستید ، این فتوشاپ باید برای شمل آشنا باشد. این روند بسیار ساده است - یک سند PDF را با Adobe Photoshop باز کنید. کادر Import PDF ظاهر می شود.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

استخراج تصاویر از فایلهای PDF

 

Images را انتخاب کنید. می توانید تصاویری را که می خواهید استخراج کنید انتخاب کنید. روی OK کلیک کنید و سپس تصویر را طبق معمول ذخیره یا ویرایش کنید. Adobe Illustrator و CorelDraw نیز عملکردی مشابه را ارائه می دهند. با استفاده از این رویکرد ، می توانید به راحتی تصویری را استخراج کنید.

 

روش 6 - نصب نرم افزار کوچک

شما چندین نرم افزار پیدا خواهید کرد که می تواند تصاویر منتخب یا تمام تصاویر را از یک فایل PDF استخراج کند. من دو نرم افزار را برای بررسی انتخاب کردم.

 

PkPdfConverter

این نرم افزار رایگان است که می توانید نصب کنید. حجم آن 5.6MB است. نرم افزار را از حالت فشرده خارج کرده و آن را اجرا کنید. کنترل های موجود در رابط کاربری گرافیکی ویندوز ساده است.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

نرم افزار استخراج عکس از pdf

 

فایل مورد نظر خود را باز کنید. دامنه شماره صفحه ای را که می خواهید وارد کنید. منوی کشویی چهار گزینه خروجی برای استخراج PDF به شما می دهد:

PDF to Text.

PDF to Image.

Extract images from PDF pages.

PDF to HTML.

 

ما به گزینه سوم نیاز داریم. می توانید بر روی Advanced Settings کلیک کرده و در صورت تمایل کیفیت تصویر دلخواه را تنظیم کنید. یا آنها را در پیش فرض بگذارید. Convert را کلیک کنید و نرم افزار به اسکن تمام صفحات موجود در فایل می رود.

 

خروجی موجود در قاب را در سمت راست مشاهده کنید. کلیه تصاویر استخراج شده می توانند به صورت خودکار در یک پوشه خاص ذخیره شوند.

 

PDF Shaper

PDF Shaper Free یک نرم افزار برای Windows 10 است. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ای است. نسخه پولی وجود دارد اما خوشبختانه برای ما ، در نسخه رایگان ویژگی استخراج تصویر را حفظ کرده است. فایل 8MB را دانلود و نصب کنید.

 

PDF Shaper بسیار کم است اما برخی از ویژگی های مفید در آن وجود دارد. چهار تبدیل وجود دارد اما ما در اینجا فقط به PDF to Image نیاز داریم.

 

استخراج عکس از فایل pdf،استخراج عکس از pdf

آموزش کپی و استخراج عکس در فایل PDF

 

برای افزودن فایل روی نماد "+" کلیک کنید.

پوشه ای را در دسک تاپ خود انتخاب کنید تا تمام تصاویر استخراج شده را نگه دارید.

برای شروع استخراج روی Process کلیک کنید .

همچنین ، می توانید بر روی تب Options کلیک کرده و یک فرمت تصویر خروجی (BMP ، JPG ، GIF ، TIFF ، EMF ، WMF و غیره) و وضوح نهایی را انتخاب کنید. اگر می خواهید اندازه تصاویر اصلی را کاهش دهید می تواند مفید باشد.

 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو