راهنمای سفر به اسپانیا و برآورد هزینه های سفر

راهنمای سفر به اسپانیا و برآورد هزینه های سفر


منبع: آرگا

114

1398/10/29

12:18


اسپانیا یک کشور فرهنگی با قدمتی بالا است که دارای تنوع زیادی در جاذبه های فرهنگی است این کشور که فراز و نشیب تاریخی زیادی داشته است هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. راهنمای سفر به اسپانیا اطلاعات گردشگری مهمی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در سفر خود از آن استفاده کنید.

شکوه و عظمتی که در این کشور وجود دارد هر ساله گردشگران زیادی را به خو جذب می کند خیلی از جاذبه هایی که در این کشور وجود دارد جاذبه های تاریخی و کلیساها هستند که قدمت طولانی دارند. هر ساله تورهای مسافرتی مختلفی برای سفر به این کشور برگزار می شود و امکانات گردشگری مختلفی را برای گردشگران خود ارائه می دهد یکی از لذت هایی که می توانید در این کشور آن را تجربه کنید گشت و گزار در خیابان های شهر است که لذتی بسیار خاص برای شما خواهد داشت. اسپانیا از آرامش خاصی برخوردار است و به همین دلیل از محبوبیت زیادی در میان کشورهای اروپایی برخوردار است سرگرمی هایی که در این کشور وجود دارد بسیار متنوع هستند پارک، جاذبه های مدرن، رستوران گردی، کافی شاپ گردی و … از جذابیت های این کشور  برای علاقه مندان آن هستند. مراکز خرید، رستوران های لاکچری این امکان را به گردشگران می دهند تا ساعت ها تفریح خود را در شهرها بگذرانند و وقت کافی برای گشت و گزار نداشته باشند با این تعابیر اگر از علاقه مندان و گردشگرانی هستید که قصد دارید به این مناطق بروید بهتر است تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

راهنمای سفر به اسپانیا

هزینه هایی که در طول سفر ممکن است برای شما ایجاد شود هزینه های اقامت، گشت و گزار و خوراک است که عموما برآوردهایی که از آن می شود بسیار ساده هستند و از سطوح پایین تا بالا درجه بندی می شوند. همانطور که می دانید گردشگران یک کشور دارای سطح درآمدی مختلف و سلیقه های متفاوتی هستند بنابراین این انتظار را می توان داشت که هزینه ها نیز در چند دسته مختلف دسته بندی شوند که در ادامه به آن ها اشاره می شود. اما ابتدا بهتر است تا توضیحات مختصری از موقعیت جغرافیای و تاریخی این کشور را برای شما ارائه دهیم.

جاذبه های اسپانیا

کشور اسپانیا جزء اتحادیه اروپا است و در جنوب غربی شبه جزیره ایبری واقع شده است از نواحی اطراف این کشور با کشورهایی همچون پرتغال همسایه است مساحت این کشور نیز ۵۰۵۹۹۲ کیلومتر مربع است. به لحاظ تاریخی و باستان شناسی نیز می توان گفت که کشور اسپانیا قدمت آن به بیش از یک میلیون سال پیش باز می گردد و تمدن های باسکی، ایبری و باسکی در این مناطق ساکن بوده اند با آمدن دوران رنسانس اسپانیا رونق زیادی پیدا کرده است و پیشرفت های اقتصادی زیادی در آن دیده شده است. امروزه گردشگری در اسپانیا رونق فراوانی به این کشور بخشیده است.

هزینه های احتمالی:

مردمان این مناطق به زبان اسپانیایی حرف می زنند و دارای فرهنگ و آداب خاص خود هستند در این کشور واحد پول رایج یورو است و در معادلات روزانه نیز از این واحد پول استفاده می شود حال با همین واحد پول هزینه های احتمالی در سفر به اسپانیا را مورد بررسی قرار می دهیم. برآورد هزینه های احتمالی برای سفر به این کشور اطلاعات مهمی را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید برنامه ریزی دقیق تری طبق این هزینه ها برای سفر خود داشته باشید.

۱- هزینه اقامت:

جالب است بدانید که برای اقامت در هتل های اسپانیا نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت و بالا ندارید و به طور کلی هزینه های احتمالی در این کشور از سایر کشورها ارزان تر است. برای اینکه ارزان ترین اقامت را در هاستل های اسپانیا داشته باشید باید هر شب ۱۵ یورو پرداخت کنید. در برخی از هاستل ها نیز باید شبانه ۳۰ یورو پرداخت کنید. اگر قصد دارید از هاستل های خصوصی برای اقامت استفاده کنید باید ۴۰ یورو پرداخت کنید هر یک از این هاستل ها دارای امکانات رفاهی مختلفی برای گردشگران است که می توان به وای فای رایگان و صبحانه رایگان اشاره کرد. هتل های ارزان شبی ۴۵ یورو است برای اقامت در آپارتمان ها نیز باید هزینه ۸۰ یورو را پرداخت کرد.

مطالعه راهنمای سفر به اسپانیا

۲- هزینه غذا:

هزینه های پایین غذا در رستوران های اسپانیا از ۳ تا ۷ یورو است نوشیدنی ها نیز با مبلغ ۱۰ تا ۱۳ یورو خریداری می شوند رستوران های گران قیمت و لاکچری در اسپانیا نیز مبلغ ۲۷ یورو برای سرو غذاها دریافت می کنند. به طور کلی هزینه غذا در رستوران های اسپانیا از ۷ یورو تا ۳۰ یورو است تنوعی که در منوی غذاهای این رستوران ها وجود دارد متناسب با سلیقه افراد ارائه می شود.

۳- هزینه تردد:

هزینه های حمل و نقل درون شهری با استفاده از مترو ۱ تا ۳ یورو است قطارهای پر سرعت نیز هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ یورو برای گردشگران دارد هزینه حمل و نقل با استفاده از اتوبوس های عمومی نیز ۱۸ یورو است که می توانید از آن برای تردد شهری خود استفاده کنید.

برای تفریحات در این کشور نیز باید هزینه ۵۰ تا ۶۰ یورو را پرداخت کنید برای صرفه جویی در هزینه های سفر خود نیز باید از تفریحات ارزان و محل های اقامت با قیمت مناسب استفاده کنید زیرا داشتن تفریحات لوکس نیاز به پرداخت هزینه های بالاتری نیز دارد. اسپانیا دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی است از این رو می توان در فصل های گرم از سال به این منطقه سفر کرد در این فصل ها می توانید از تمامی امکانات تفریحی در این کشور استفاده کنید و لذت بیشتری از سفر خود به دست آورید.

دیدنی های اسپانیا

جاذبه های توریستی اسپانیا:

دیدنی های کشور اسپانیا بسیار متنوع هستند اما از آن جایی که این کشور دارای قدمت تاریخی بالایی است بیشتر جاذبه های دیدنی آن دارای ارزش تاریخی برای علاقه مندان هستند از این رو در این کشور می توانید جاذبه های تاریخی همچون کلیساها را مشاهده کنید. معرفی بهترین دیدنی های اسپانیا می تواند اطلاعات توریستی مختلفی را به علاقه مندان ارئه دهد و از این رو ما در ادامه برخی از این جاذبه های دیدنی را معرفی می کنیم.

بنای تاریخی اسپانیا

  • کلیسای ساگراد که به لحاظ معماری و سازه های تاریخی ارزشمند است.
  • موزه پرادو با بنای هنری جذاب
  • موزه گوگنهایم بیلبائو با آثار برجسته هنری
  • کلیسای جامع سنت جیمز با معماری باروک
  • شهر هنر و علوم والنسیا با معماری مدرن
  • خیابان بارسلون با جذابیت های تفریحی
  • شهرهای سفید اندلس با طبیعت دیدنی
  • کاخ سلطنتی مادرید با معماری برجسته سلطنتی

از دیگر دیدنی های و جاذبه های توریستی که در سفر به کشور اسپانیا می توانید از ان ها دیدن کنید می توان به پار رتیرو، کوه آتشفشان تنریف، شهر تاریخی تولدو، پلازا مایور و کلیسای جامع سویا اشاره کرد هر یک از این جاذبه ویژه علاقه مندانی است که می خواهند اسپانیا گردی داشته باشد و سفری خاطره انگیز را برای خود تداعی کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو