محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در حال جمع آوری امضا برای صدور بیانیه‌ای، علیه بیانیه روزهای اخیر سه کشور اروپایی است.

بنابر گزارش مهر، در این بیانیه که به امضا اکثر نمایندگان مجلس رسیده است به دولت‌های اروپایی اختیار داده شده که اگر ضدیت خود را با جمهوری اسلامی افزایش دهند، جمهوری اسلامی از حیثیت خود دفاع کرده و سطح روابط خود را با این سه کشور اروپایی کاهش خواهد داد.

باید پاسخ قاطعی به زیاده‌خواهی اروپایی‌ها داده شود

علیرضا سلیمی  هم با اشاره به فعال شدن مکانیسم ماشه توسط ۳ کشورهای اروپایی، در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: اقدام نابخردانه سه کشور اروپایی برای به جریان انداختن مکانیسم ماشه تاسف آور است اروپایی ها مدت طولانی فقط وعده و وعید دادند و هیچ اقدام عملی انجام ندادند.

بر اساس آنچه ایسنا نوشته است، نماینده محلات ادامه داد : این فکر و تمام وعده های اروپایی ها تا به امروز فقط سراب بود و آنها ثابت کردند که تابع آمریکایی ها بوده و هیچ اختیاری از خود ندارند باید جواب قاطعی به زیاده خواهی اروپایی ها داده شود.

انتقاد نماینده اصفهان از موضع AFC در خصوص میزبانی بازی‌های آسیایی

همچنین بنابر گزارش ایسنا، حمیدرضا فولادگر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظر AFC در خصوص ناامن بودن ایران برای میزبانی بازی‌های آسیایی کاملا اشتباه است. کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است. موضع تیم‌های ایرانی در خصوص بازی‌ نکردن در زمینی غیر از ایران صحیح است و باید این روند دنبال شود.