رابطه جالب سن پدر و مهارت اجتماعی کودکان

منبع: نمناک

139

1398/10/29

14:46


جالب است بدانید که یکی از عوامل موثر در تقویت و یا حتی کاهش مهارت اجتماعی کودکان سن پدر است ، پدرهای جوان به نحوی و پدرهای بالاتر از 40 سال به روشی دیگر در این بخش موثر هستند.

تاثیر جالب سن پدر روی پیشرفت های اجتماعی کودکان

سن پدر هنگام تولد نوزاد روی پیشرفت های اجتماعی کودک مثل رفتار ، مواجه با مشکلات ، بیش فعالی ، احساسات تأثیر می گذارد.دکتر مگلندا کاندید مدرسه پزشکی نیویورک اظهار می کند مهارت اجتماعی کودکان تحت تاثیر سن پدر است. در ادامه این بخش از سبک زندگی نمناک از تاثیرات جالب سن پدر روی پیشرفت کودک آگاه می شوید.

مهارت اجتماعی کودکان

تقویت مهارت اجتماعی کودکان توسط پدر

نکته قابل توجه و جالب اینجاست که آیا پیشرفت مهارتها در بچه هایی که والدین پیر وجوان دارند متغیر است؟

در برخی موارد شدید تاثیرات ممکن است باعث اختلال شود و همینطور مطالعات نشان می دهد که باید زیرک باشیم چون کودکانی که پدره جوان و پیر زیر 25 یا بالای 51 سال دارند چالش اجتماعی بیشتری دارند.

تاثیرات جالب سن پدر روی کودک

تاثیر سن پدر روی پیشرفت اجتماعی کودک 

چگونه سن پدر خطر ابتلا به اتیسم یا جنون را افزایش می دهد؟

اطلاعات اخیر بدست آمده که در روزنامه آکادمی آمریکا منتشر شده نشان می دهد کودکانی که پدران خیلی جوان یا پیر دارند درگیری ها و چالش های اجتماعی بیشتری دارند و ممکن است اتیسم هم نباشند. مهارت های اجتماعی به طور برجسته تحت تأثیر ژنتیک هست محیط و فاکتور ژنتیکی این است که وقتی سن پدر بالاتر می رود بیشتر مورد اهمیت قرار می گیرد.

اگرچه این تأثیرات برای حوزه های اجتماعی بسیار خاص هستند اما در سن زنان مشاهده نشده است چون تحقیقاتی بین 15000 دوقلو که سنی 16 تا 4 سال داشتند انجام شده است. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو