مدل پالتو جدید و کت زمستانی برند بربری burberry

مدل پالتو جدید و کت زمستانی برند بربری burberry


منبع: نمناک

878

1398/10/29

17:50


مجموعه ای از جدیدترین مدل پالتوهای پاییزه و زمستانی شیک مجلسی و اسپرت دخترانه و زنانه برند اروپایی بربری را در دنیای مد نمناک ببینید.

جدیدترین و شیکترین مدل پالتو پاییزه و زمستانی

برند بربری ، شرکت کالای لوکس بریتانیایی است، که پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری ، کیف و کفش، پوشاک کودکان، لوازم خانگی، لوازم زیبایی ، عطر و ترکیبات معطر تولید می کند . 

این برند امروزه در تمامی بازارهای جهانی حضور دارد و به خانهٔ لوازم لوکس بین المللی تبدیل شده است . کریستوفر بیلی (Christopher Bailey) از سال 2009 در سمت مدیر امور اجرایی این برند است.

مدل پالتو 2020  برند موفق و مطرح اروپایی بربری مجموعه ای است از مدل پالتوهای اسپرت و مجلسی دخترانه و زنانه که با طراحی دوخت های فوق العاده حرفه ای طراحی و در فشن شوها ارائه شده اند.

شاید در نگاه اول این مدل پالتو های 2020 برند بربری به نظرتان مدل پالتوهایی ساده و مانند ترنچ کت های سالهای پیش به نظر برسند اما طراحی الگوها و پیاده کردن این مدل ها با برش های دقیق ، مدل پالتو 2020 این کمپانی را خاص و منحصربه فرد کرده است.

این مدل پالتوهای ساده ولی شیک مخصوص خانم های ساده پوش هستند، پالتوهایی از برند بربری که در رنگ های مختلف هستند و فوق العاده شیک اند را در ادامه مشاهده کنید.

مدل پالتو دخترانه و زنانه برند بربری

مدل پالتو

 

مدل پالتو 2019

مدل پالتو کلاه دار

 

مدل پالتو 98

مدل پالتو خزدار

مدل پالتو بربری

 

مدل کاپشن بربری

پالتو بلند مجلسی

 

پالتو مارک burberry

مدل پالتو زمستانی

مدل بارانی 2020

 

مدل پالتو زنانه

پالتو جدید بربری

 

مدل پالتو صورتی

مدل پالتو طوسی

 

مدل پالتو شیک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو