در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد همه چیز را خوب توصیف و عدم تلفات نظامیان آمریکایی خبر داده بود اما گزارش‌های رسانه‌ها دروغ بزرگ وی را آشکار کرد.

روزنامه کویتی القبس در گزارشی آورده است: حدود ۱۶ نظامی آمریکایی در حمله ایران به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق در هشتم ژانویه جاری زخمی شده و برای درمان به یکی از بیمارستان‌های نظامی در عریفجان در جنوب کویت اعزام شده اند.

این رسانه کویتی به نقل از منابع آگاه آورده است: زخمی شدگان با هواپیمای نظامی مجهز از عراق به پایگاه هوایی احمد الجابر تحت تدابیر شدید امنیتی منتقل شده اند و به بیمارستان نظامی ویژه نیروهای آمریکایی در داخل مرکز نظامی عریفجان وارد شده و عمل جراحی فوری بر روی آنها انجام شده است و همچنان تحت مراقب‌های ویژه به سر می‌برند.

القبس گزارش داد: مجروحیت آنها بین خطرناک و متوسط است. بسیاری از آنها به شدت دچار سوختگی در قسمت‌های مختلف بدنشان شده اند و برخی دیگر در بدنشان ترکش وجود دارد. تیم پزشکی آمریکایی در بیمارستان نظامی ویژه نیروهای آمریکایی در کویت بر درمان نظارت دارد.

این رسانه کویتی نوشته است: پایگاه هوایی احمد الجابر مساحت زیادی از آن به نیروهای آمریکایی و متحدانش در چارچوب توافق‌های مشترک میان کویت و آمریکا و کشورهای دیگر اختصاص دارد.