معرفی بهترین های ریمل لانکوم + نکات خرید ریمل و لوازم آرایش اصل

معرفی بهترین های ریمل لانکوم + نکات خرید ریمل و لوازم آرایش اصل


منبع: زیبامون

553

1398/10/29

19:40


در این بخش از زیبامون با تعدادی از بهترین ریمل های برند لانکوم آشنا شوید و نکات مهمی رو در رابطه با خرید ریمل و لوازم ارایش اصل بخوانید.

معرفی بهترین های ریمل لانکوم + نکات خرید ریمل و لوازم آرایش اصل

استفاده از ریمل، یکی از اصلی ترین مراحل آرایش چشم ها هست و معمولا خانم ها این مرحله از آرایش رو به هیچ عنوان فراموش نمی کنند! چرا که زیبایی چشم ها با پررنگ و خوش حالت بودن مژه ها در ارتباط هست و یک ریمل خوب و باکیفیت میتونه حالت طبیعی مژه رو بهتر کنه و رنگ و لعاب خیلی خوبی رو برای مژه ها ایجاد کنه.

از اونجایی که ریمل در نزدیکی چشم و روی مژه ها استفاده میشه، لازمه در خرید ریمل دقت زیادی داشته باشید و هزینه مناسبی رو هم برای خرید ریمل در نظر بگیرید. چرا که ممکنه در اثر استفاده از ریمل تقلبی و بی کیفیت، آسیب هایی هم برای چشم ها به دنبال داشته باشه و سلامتی چشم ها رو به خطر بندازه.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به تمام نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم آرایش اصل به اون دقت داشته باشید اشاره کرده ایم تا بتونید با استفاده از این توصیه ها، ریمل اصلی و تقلبی رو تشخیص بدید و بهترین و مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید. علاوه بر این تعدادی از بهترین ریمل های برند لانکوم رو هم بهتون معرفی میکنیم تا بتونید با استفاده از ویژگیهایی که دارند، مناسب ترین ریمل رو برای خودتون انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدید. با ما همراه باشید.

 

چگونه لوازم آرایش و ریمل اصلی و تقلبی رو تشخیص بدیم؟

اجناس و محصولات تقلبی فقط به بازار کیف، کفش و لباس محدود نمیشه و این روزها لوازم آرایش تقلبی و فیک خیلی زیادی هم در سرتاسر دنیا طراحی میشه و به فروش میرسه. گاهی اوقات طراحی و بسته بندی محصولات آرایشی تقلبی و فیک به قدری با نمونه اصلی شباهت داره که نمیشه واقعا تشخیص داد که کدوم نمونه اصل و کدوم نمونه تقلبیه!

شاید استفاده از لباس، یا کیف و کفش تقلبی رواج داشته باشه و حتی یه موضوع عادی و پیش پا افتاده باشه! اما وقتی صحبت از لوازم آرایش تقلبی و فیک هست، باید بدونید که این موضوع مستقیما بر روی سلامتی شما اثرگذاره و لازمه که به هیچ عنوان به سراغ محصولات آرایشی و به ویژه ریمل تقلبی و فیک نرید. زیرا برای تولید این محصولات تقلبی هیچگونه نظارتی وجود نداره و به هیچ عنوان معیارهای بهداشتی در اون رعایت نمیشه و ممکنه بعد از استفاده از این محصولات آرایشی تقلبی، با مشکلات جدی و حتی جبران ناپذیری رو به رو بشید. (منتخب برند کرم پودرها و تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی)

 

مژهه ای ریمل زده

 

بنابراین لازمه در هنگام خرید محصولات آرایشی به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتونید محصول اصل رو از محصول تقلبی تشخیص بدید و انتخاب مناسبی داشته باشید. این نکات رو در ادامه بخونید: 

(رژ لب اصل و تقلبی مک MAC را چگونه تشخیص دهیم؟)

 

قیمت محصول آرایشی مورد نظر رو بررسی کنید

اگر قصد خرید ریمل یا هر محصول آرایشی دیگه ای رو دارید ابتدا لازمه که حتما به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده برید. سپس قیمت این محصول رو از سایت های معتبر و یا سایت اصلی محصول چک کنید. مثلا قیمت ریمل لانکوم اصل، در همه جای دنیا قیمت مشخص و تعریف شده ای داره که ممکنه این قیمت در برخی از کشورها با احتساب مالیات به مصرف کننده عرضه بشه.

بنابراین قیمتی که در خرده فروشی ها به شما ارائه میشه باید از قیمت اصلی این محصول کمی بالاتر هم باشه. پس اگر در فروشگاهی ریمل لانکوم با قیمت معمولی و کمتر به فروش می رسد، باید در اصل بودن این محصول شک کنید.

 

لیبل یا برچسب محصول رو بررسی کنید

معمولا بر روی لیبل یا برچسب محصولات تقلبی، فونت های نامرتب، ناهموار، کلمات نادرست، الگوهای متناقض، نام های نادرست و ... چاپ شده است. بنابراین قبل از خرید لازمه که نام اصلی، نشان تجاری و شکل محصول مورد نظر خودتون رو (مثلا ریمل لانکوم) از سایت اصلی محصول بررسی کنید و اگر در هنگام خرید این ریمل از فروشگاه، متوجه شدید که نام و نشان آن با نمونه اصلی متفاوت هست، به اصل بودن محصول شک کنید.

رنگ و بوی محصول آرایشی رو بررسی کنید

اگر قصد خرید ریمل، رژلب یا هر محصول آرایشی دیگری دارید بهتره درب اصلی محصول رو باز کنید و بوی محصول آرایشی رو از نزدیک استشمام کنید. محصولات آرایشی اصل و باکیفیت به هیچ عنوان بوی نامطبوع، تند و زننده ندارند. علاوه بر این در هنگام خرید ریمل، لازمه ریمل باز کنید، براش ریمل رو بیرون بیارید و فرچه ریمل رو از نزدیک ببنید. در محصولات اصلی، مایع ریمل نباید به صورت جمع شده در یک نقطه باشه و یا حالت چسبناک و کش دار داشته باشه. علاوه بر این ریمل نباید بوی بدی هم داشته باشه. تمام این موارد رو لازمه قبل از خرید هر محصول آرایشی بررسی کنید.

 

براش ریمل اصل و تقلبی

 

به بسته بندی محصول آرایشی دقت کنید

اگر قبلا یک محصول آرایشی مثل رژلب ، ریمل یا ... از برند معتبر و شناخته شده خریداری کرده اید، بهتره که بسته بندی محصول رو نگه دارید و در هنگام خرید مجدد، محوصل قبلی و محصول جدید رو در کنار هم قرار بدید و جزییات رو در هر دو محصول مقایسه و بررسی کنید.

برای تولید محصولات تقلبی معمولا از پلاستیک یا فلز نامرغوب و بی کیفیت استفاده میشه، اپلایکاتور ها یا برس های مورد استفاده در محصولات تقلبی، شکل و شمایل دقیق و درستی ندارند. علاوه بر این یک محصول آرایشی از برند معتبر دارای بسته بندی مقوایی و باکیفیت هست و تمام مشخصات درج شده بر روی محصول با مشخصات درج شده بر روی بسته بندی مقوایی هم یکسان هستند.

 

از فروشگاه ها و یا سایت های معتبر خرید کنید

بهتره برای خرید محصولات آرایشی به فروشگاه های معتبر که نمایندگی برندهای شناخته شده رو دارند مراجعه کنید. علاوه بر این اگر قرار هست از سایت های اینترنتی خرید کنید، سایتی رو انتخاب کنید که به طور اختصاصی در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت میکنه و دارای نماد اعتماد هست. خرید از وب سایت مخصوص هر برند، بهترین و مناسب ترین روش برای خرید اینترنتی محصولات آرایشی هست اما اگر به این سایت ها دسترسی ندارید، بهتره سایت های معتبر رو شناسایی کرده و از این سایت ها خرید کنید.

 

بهترین ریمل های برند لانکوم - Lancome

 

ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG MASCARA

این ریمل از برند لانکوم دارای یک برس نرم و بزرگ هست و در ساخت اون از فرومولاسیون فوق العاده مشکی استفاده شده که حجم مژه ها رو بیشتر میکنه و باعث میشه تا مژه هاتون بلندتر از حالت عادی دیده بشن. این ریمل میتونه جز انتخاب های خیلی خوب برای استفاده روزانه باشه و نگرانی شما رو از بابت ریختن و پخش شدن ریمل برطرف خواهد کرد.

 

ریمل لانکوم مدل MONSIEUR BIG MASCARA

 

ریمل لانکوم مدل DÉFINICILS HIGH-DEFINITION MASCARA

اگر قصد دارید بعد از ریمل زدن چشم هاتون حالت طبیعی و در عین حال خیره کننده و قابل توجه داشته باشه، بهتون پیشنهاد میکنیم این ریمل از برند لانکوم رو حتما امتحان کنید. این ریمل کمک میکنه تا مژه های فوق العاده مرتب، تمیز، طبیعی و زیبا داشته باشید. این ریمل لانکوم شامل پانتنول (panthenol) و ویتامین B5 هست و کمک میکنه تنها با یک بار برس کشیدن به مژه ها، تارهای مژه از ریشه تا انتها از یکدیگر جدا شده و ظاهری طبیعی و قابل توجه پیدا کنند. این محصول توسط چشم پزشکان نیز تست و تایید شده هست.

 

ریمل لانکوم مدل DÉFINICILS HIGH-DEFINITION MASCARA

 

ریمل لانکوم هیپنوز مدل HYPNÔSE DRAMA

بعد از استفاده از این ریمل لانکوم، بلافاصله مژه هاتون حجم پیدا میکنند و هیچ توده ای از مایع ریمل روی مژه ها باقی نمی مونه. رنگدانه های استفاده شده در این ریمل فوق العاده سیاه هستند و به هیچ عنوان در طول روز نمیریزه و زیر چشم رو سیاه نمیکنند.

 

ریمل لانکوم هیپنوز مدل HYPNÔSE DRAMA

 

ریمل لانکوم گرندیوس مدل GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA

اگر تمایل دارید بعد از ریمل زدن و بدون استفاده از مژه مصنوعی، مژه هاتون پرحجم تر و بلندتر بشه، این ریمل از برند لانکوم انتخاب خوبی براتون خواهد بود. براش این ریمل به گونه ای طراحی شده که قابلیت چرخش 360 درجه داره و به راحتی تمام قسمت های مژه رو با مایع ریمل پوشش میده و باعث افزایش حجم و طول مژه ها میشه و موندگاری 24 ساعته هم داره.

 

ریمل لانکوم گرندیوس مدل GRANDIÔSE EXTRÊME MASCARA

 

ریمل لانکوم حجم دهنده مدل HYPNÔSE CUSTOM VOLUME MASCARA

این ریمل حجم دهنده از برند لانکوم با ویتامین B5 غنی شده و بعد از استفاده، حجم مژه های طبیعی رو تا 6 برابر افزایش میده و کمک میکنه تا ظاهر طبیعی مژه ها به طور جسورانه و خیره کننده ای زیباتر و پرحجم تر بشن. تکنولوژی به کار رفته در طراحی براش این ریمل به گونه ای هست که کمک میکنه تا تمام قسمت های مژه به مایع ریمل که حالت صاف و ساتنی داره، آغشته بشه.

 

ریمل لانکوم حجم دهنده مدل HYPNÔSE CUSTOM VOLUME MASCARA

 

ریمل ضد آب لانکوم مدل MONSIEUR BIG WATERPROOF MASCARA

این ریمل از برند لانکوم نه تنها ضد آب هست و ماندگاری 24 ساعته داره بلکه حجم فوق العاده ای رو هم برای مژه ها ایجاد خواهد کرد. این ریمل دارای یک برس بزرگ و فرمولاسیون خامه ای ضد عرق و ضد لکه هست که بر روی مژه ها مثل ابریشم قرار میگیره و حجم مژه ها رو تا 12 برابر بیشتر میکنه! براش منحصر به فرد این ریمل از الیاف نرم و موج دار ساخته شده و به همین دلیل باعث میشه تا مایع ریمل به طور یکنواخت بر روی تمام قسمت های مژه قرار بگیره.

 

ریمل ضد آب لانکوم مدل MONSIEUR BIG WATERPROOF MASCARA

 

ریمل ضد آب لانکوم مدل DÉFINICILS WATERPROOF

تنها با یک بار استفاده از این ریمل، نه تنها مژه هاتون به طرز شگفت انگیزی از همدیگه جدا میشن بلکه به دلیل دارا بودن یک فرمول ضد آب قدرتمند، این ریمل در برابر اشک، تغییرات آب و هوایی و ... مقاومه و به هیچ عنوان از روی مژه ها نمی ریزه و زیر چشم رو سیاه نمی کنه. 

 

ریمل ضد آب لانکوم مدل DÉFINICILS WATERPROOF

 

ریمل لانکوم مدل هیپنوز دال - HYPNÔSE DOLL LASHES

این ریمل همونطور که از اسمش مشخصه باعث میشه تا مژه های عروسکی داشته باشید و چشم هاتون رو درشت تر نشون میده. علاوه بر این تاثیر خیلی خوبی هم در بالا بردن و حجم دادن به مژه ها داره و ظاهر مژه های طبیعی رو فوق العاده زیبا میکنه. طراحی برس جدید و مخروطی شکل این ریمل کمک میکنه تا ریمل رو خیلی تمیز و صاف روی مژه ها بزنید و مایع ریمل به طور مساوی در تمام قسمت های مژه پخش خواهد شد.

 

ریمل لانکوم مدل هیپنوز دال - HYPNÔSE DOLL LASHES

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو