همیشه پای یک زن در میان است!

منبع: دوستان

54

1398/10/29

21:32


www.dustaan.com همیشه پای یک زن در میان است!

اول:آقای پرسپولیس چرا؟!

استوکس بازیکن خوبی است اما نه این قدر که پرسپولیسی ها یک سری رفتارهای او را فراموش کنند زمانی که در تراکتورسازی توپ می زد.
تیم های بزرگی مثل پرسپولیس خود به خود حاشیه دارند حالا این که یکی مثل استوکس که مخزن حاشیه است هم وارد این تیم شود ماجرا جالب تر می شود.استوکس زمانی که در تراکتور بود بر سر مسایلی دچار حاشیه های فراوانی شد؛ از شکایت همسرش و.. تا ترک بی اجازه تبریز و…
حالا این که او چقدر خوب است که پرسپولیسی ها چشمشان را بر روی حاشیه های استوکس بسته اند محل سوال است؛ ظاهرا این جناب دیروز نیز پرسپولیسی ها را سرکار گذاشته و سر قرار در امارات حاضر نشده!

 

دوم:«همیشه پای یک زن در میان است»!

ظاهرا بحث آقازده ها فقط منحصر به کشور ما نیست و در کشورهای اروپایی نیز این ماجرای جنجالی وجود دارد!
نمونه اش همین خانم بارابارا دختر برلوسکونی مالک سابق باشگاه میلان ایتالیاست که حالا مشخص شده او و سایر برادران و خواهرانش در زمان حکمرانی پدر در این باشگاه قدیمی حسابی تاخته اند.
آنها که در باشگاه میلان مسوولیت گرفته بودند خارج از وظایف سکان امور را به دست گرفته و خلاصه این که،شد آنچه نباید می شد به نحوی که حالا بحران های ایجاد شده در میلان حاصل حضور بارابارا و خواهران و برادرانش قلمداد می شود.
خواستم عرض کنم در میلان هم بله آقازاده ها هستند درست مثل کالیاری و آتلتیکو و….

 

سوم:اصلا و ابدا!

واکنش سرپرست باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت نمایندگان ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا سریع و خوب بود.
هر دو مسوول باشگاه با صراحت اعلام کردند به هیچ وجه حاضر به بازی در زمین ثالث نیستند و ایران امن ترین کشور منطقه است.
این موضع گیری صریح و به موقع، خوب اما کافی نیست و این حرکت اعتراضی باید به اشکال مختلف ادامه دار باشد تا کنفدراسیون سراسر لابی فوتبال آسیا و برخی کشورهای عربی به خود اجازه چنین گستاخی هایی ندهند.

نکته: ترسو قبل از مرگش بارها می¬میرد؛ دلیر فقط یک بار طعم آن را می چشد./ویلیام شکسپیر.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو