دانلود برنامه ابرسازه‌ها با ریچارد هموند Richard Hammond’s Big 2020

منبع: دانلود ها

437

1398/10/29

23:36


دانلود مستند سریالی سازه‌های بزرگ با ریچارد هموند – Richard Hammond’s Big 2020

قسمت اول اضافه شد

مستند-Richard-Hammonds-Big-2020

برنامه Richard Hammond’s Big سازه های بزرگ با ریچارد هموند را به نمایش می گذارد. در این مستند هموند به سرتاسر جهان سفر می‌کند و به بررسی چگونگی ساخت بزرگ ترین سازه ها و ماشین ها توسط مهندسین بزرگ می پردازد. محوریت این مستند سازه ها و چیزهای بزرگی است که هیچ ایده ای در رابطه با نحوه ساخت آن ها نداریم، اما مهندسین به شکل خارق‌العاده‌ای توانستند آن را خلق کند. کارخانه غول پیکر فولکس واگن در آلمان مکانی است که ریچارد با علاقه به آن‌جا می رود و سازه های آینده نگرانه بسیاری را بررسی می کند. نحوه عملکرد این کارخانه کاملا زیر ذره بین می رود و مصاحبه هایی را با مهندسین آن انجام می دهد. همان شوخ طبعی و فرم خاص ریچارد ماشین باز معروف در این مستند هم دیده می شود و او این بار قرار است که با فاصله گرفتن از رشته اصلی خود، معماری و عمران در سرتاسر جهان را مورد بررسی قرار دهد.

ریچارد در مستند Richard Hammonds Big به سراغ هواپیماهای غول پیکر، کشتی های باری بزرگ می رود و سری هم به کارخانه های آن ها می زند. همه چیز حیرت آور و بسیار زیبا دیده می شود و انداختن نگاهی نزدیک به آن ها واقعا جذاب و حیرت انگیز است. اگر از علاقه مندان کشف موارد نادیدنی هستید، می‌توانید با هموند همراه شوید و با مهندسین بزرگی آشنا شوید. این سفر در کنار داشتن سرگرمی و خنده، اطلاعات ناب زیادی برای شما دارد. همه چیز به‌خوبی دیده می شود و در هر قسمت به سراغ سازه و کارخانه جدیدی می‌رویم. شبکه دیسکاوری سابقه طولانی مدتی در این زمینه دارد و با وسواس بسیار سعی در ارائه اطلاعات و تصاویر کاملی در رابطه با بزرگترین سازه ها و ماشین های سرتاسر جهان داشته است. سازه هایی که روی دریا، هوا و زمین قرار می گیرند و نگاه کردن به آن‌ها هیچ‌گاه شما را سیر نخواهد کرد.

info

Richard Hammond travels around the world exploring how engineers have designed and built some of the planet’s largest structures and machines

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود قسمت اول: WEB-DL 1080p  |  WEBRip 480p

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو