دانلود بازی Mercenaries 2 World in Flames برای کامپیوتر

دانلود بازی Mercenaries 2 World in Flames برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

132

1398/10/29

23:53


داستان بازی Mercenaries 2 World in Flames در آگوست سال ۲۰۱۰ اتفاق می افتد و شما می توانید در نقش یک از سه شخصیت قابل انتخاب بازی جلوی عده ای خاص را بگیرید. شخصیت اول یک فوق قهرمان است که سریع حرکت می کند و در زمانی کوتاه زود سلامتی اش را باز می یابد که تا حدی غیر واقعی به نظر می رسد! روند بازی کمی شبیه The Outfit است که در آن می توانید انواع سلاح ها و ادوات جنگی را امتحان کنید و در این میان از امدادهای غیبی نیز بهره بجویید. مثلا هلیکوپتری حامل تانک یا جیپ این ادوات را از بالا به پایین پایین می اندازد.

اساس بازی Mercenaries 2 World in Flames بر پایه گرفتن ماموریت پیش می رود که در این زمینه به صورت کاملا آزادانه می توانید تصمیم بگیرید و ماموریت خاص خود را انتخاب کنید. تنوع مراحل بسیار پایین است و تقریبا همه آن ها یکسان هستند. در اکثر مواقع باید به مکانی هجوم ببرید و تقریبا همه دشمنان را نابود کنید. در شهر انواع وسایل نقلیه وجود دارد که به نسبت دیگر قسمت های بازی بهتر کار شده است و انواع موتور، اتومبیل، کامیون و … در شهر به وفور یافت می شود.

Mercenaries 2 World in Flames PC-RELOADED

دانلود-بازی-Mercenaries-2-World-in-Flames

شهر از نظر وسعت بسیار محدود است و طراحان تا توانسته اند جاده ساخته اند تا شهر! برای به دست آوردن ماموریت ها باید به نقاط مهم بروید تا آیتم های نشان دهنده نوع ماموریت فعال شوند. در ازای انجام ماموریت ها پول به دست می آورید و با کمک آن می توانید سلاح و ادوات خریداری کنید. یکی از چالش های فرا روی شما در ماموریت ها بی محتوا بودن بیش از حد آن هاست. مشخص نیست به چه علت این نوع ماموریت ها در بازی Mercenaries 2 World in Flames گنجانده شده است.

موضوع بعدی دشمنان بازی هستند که دقیقا مشخص نیست چه افرادی با شما ستیز دارند و از جلوی هر فردی که رد می شودی شما را مورد عنایت گلوله قرار می دهد! هوش مصنوعی افراد مختلف و NPC ها نیز در نازل ترین سطح ممکن قرار دارد و به هیچ وجه خبری از سنگر گیری سایر حرکات هوشمندانه نیست.

info

Massively Open World – Play throughout the varied terrains of Venezuela that is larger than all the Mercenaries maps combined.

Co-op Multiplayer – Whether split-screen or online you no longer have to go it alone. Invite a friend to jump in and help you fight your way to the top.

Work for the Highest Bidder – You decide the factions to work for, when. From one-off pickup jobs to multi-objective missions, your choices will determine which faction wins the war.

New Toys – Over 130 vehicles from civilian cars to tanks and choppers plus all the destructive weaponry you can handle from pistols to rocket launchers.

Next Gen Destruction – Take down any building and see them crumble with fantastic effects – and they can be used to take out enemy forces and change the landscape of the battlefield.

And More! – Build your own private military company with other military recruits, play above and through water, jump from hot zone to hot zone through captured drop zones.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3)/Vista (SP1)

Processor: Pentium 4 with Hyperthreading / AMD Athlon X2 (XP), AMD Athlon 64 X2 (Vista)

Memory: XP: 1 GB RAM / Vista: 2 GB RAM

Hard Drive: 10 GB + Save Games (20 GB for Digital Download)

DVD Drive: 8x Dual Layer (not required for Digital Download)

Video Card: 256 MB with Pixel Shader 3.0

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DirectX: Version 9.0c (included on disc)

Input: Keyboard, Mouse or Xbox 360 Controller for Windows

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crackfix را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو