دانلود بازی Dracula Origin برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Dracula Origin برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

85

1398/10/30

00:27


بازی های ماجرایی اشاره و کلیک (Point&Click) همیشه طرفداران و بازار مخصوص به خود را داشته اند اما طی چند سال گذشته به ندت یک بازی اشاره و کلیک قدرتمند که زمان و هزینه کافی صرفش شده باشد، یافت می شود. با این وجود هنوز شرکت های کوچکی هستند که این سبک را فراموش نکرده و برای زنده نگه داشتن آن تلاش می کنند. آخرین نتیجه این تلاش ها عنوان دیگری به نام Dracula Origin است.

بازی Dracula Origin به جای ریسک کردن و تلاش برای ایجاد تغییر و تحول و نوآوری های زیاد در سبک ماجراجویی، همان سبک کلاسیک را با کمی تغییر ارائه می کند و تا حدود زیادی نیز موفق است. داستان بازی با این که از اصول رمان دراکولا نوشته برام استوکر (Bram Stoker) در سال ۱۸۹۷ پیروی می کند اما به جای شخصیت اصلی داستان برام استوکر یعنی جاناتان هارکر (Jonathan Harker)، ماجرای پروفسور ون هلسینگ (Van Helsing) را دنبال می کند و سازندگان سعی کرده اند داستان خود را از دراکولا بیان کنند که با توجه به چند نقص جزئی جالب از آب در آمده است.

Dracula Origin PC-GOG

دانلود-بازی-Dracula-Origin

داستان بازی Dracula Origin از جایی آغاز می شود که پروفسور ون هلسینگ پس از دریافت نامه ای متوجه می شود که یکی از شاگردانش به نام جاناتان هارکر اسیر دراکولا شده است. اما هدف اصلی دراکولا دستیابی به نامزد جاناتان یعنی مینا (Mina) است. دراکولا قصد دارد با دمیدن روح معشوق از دست رفته اش در بدن مینا، معشوقه خود را دوباره زنده کند. بدین ترتیب ون هلسینگ برای مبارزه با دراکولا راهی سفر می شود و جستجوی خود را در شهرهای لندن، قاهره، وین و خانه دراکولا یعنی ترنسیلوانیا(Transylvania) ادامه می دهد.

هسته گیم پلی تفاوت چندانی با ماجراجویی های کلاسیک ندارد و به دو بخش پیدا کردن آیتم ها و حل کردن معماها تقسیم می شود و در نهایت هدف شما نابودی دراکولا و نجات مینا است. در بیشتر محیط ها آیتم های بسیار زیادی وجود دارد که اکثر آن ها یا بسیار کوچک هستند یا در پس زمینه استتار شده اند و پیدا کردن تمام آن ها زمان زیادی می برد.

info

Dracula: Origin reveals the dark origins of the Dracula curse. Once the ardent defender of Christendom, Dracula loses his faith in God when he is abandoned by his one true love after she marries. Dracula then makes a pact with the Prince of Darkness, and becomes a vampire. As time goes by, Dracula discovers the existence of a manuscript that allegedly details a rite which brings damned souls back from the beyond.

In Dracula: Origin, the player takes the role of the famous Professor Van Helsing whose life’s aim is the destruction of Dracula. Van Helsing must stop the vampire from finding the manuscript. A rich adventure that takes him from London to Egypt, Austria and through Carpathian Europe right into the terrifying home of the Dark Prince.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS:WINDOWS XP SP2/VISTA

Processor:PENTIUM 4 1.5 GHZ/ATHLON XP 1500+

Memory:512 MB RAM

Graphics:64 MB DIRECTX 9 COMPATIBLE GRAPHICS CARD

DirectX Version:DirectX 9.0c or Higher

Sound:DIRECTX 9 COMPATIBLE SOUND CARD

Hard Drive:3 GB HARD DISK SPACE

سیستم پیشنهادی:

Supported OS:WINDOWS XP SP2/VISTA 32

Processor:PENTIUM 4 3.0 GHZ/ATHLON XP 3000+

Memory:1 GB OF RAM

Graphics:256 MB DIRECTX 9 COMPATIBLE GRAPHICS CARD

DirectX Version:DirectX 9.0c or Higher

Sound:DIRECTX 9 COMPATIBLE SOUND CARD

Hard Drive:3 GB HARD DISK SPACE

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dracula Origin-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو