دانلود بازی Colin McRae DiRT + Update v1.22 برای کامپیوتر – ریپک ElAmigos

دانلود بازی Colin McRae DiRT + Update v1.22 برای کامپیوتر – ریپک ElAmigos


منبع: دانلود ها

93

1398/10/30

01:03


نمی دانیم چند درصد بازیبازهای کشورمان فرق بین مسابقات رالی (Rally) و ریسینگ (Racing) را می دانند ولی در کل مسابقه های رالی برخلاف مسابقه های ریسینگ برمبنای کار گروهی است البته نه فقط به این صورت که چند ماشین با هم یک گروه باشند بلکه در داخل ماشین دو نفر هستند، راننده و کمک راننده. راننده وظیفه هدایت ماشین و کمک راننده وظیفه تحلیل و آنالیز مسیر مسابقه را بر عهده دارد و راننده براساس محاسبات او دنده و سرعت ماشین را تنظیم می کند.

در بازی های ساخته شده براساس این دو نوع مسابقه ها هم این تفاوت وجود دارد و شرکت Codemasters در سال ۲۰۰۷ جدیدترین سری از عنوان قدیمی Colin McRae را براساس مسابقه های رالی عرضه کرده است. بد نیست بدانید کالین مک ری(Colin MCrae) نام مشهورترین راننده مسابقات رالی در دهه ۹۰ میلادی است که تا به حال در تیم های فورد، سیتروئن، و سوبارو عضویت داشته و در مسابقات جهانی (Championship) و مسابقات Rally World واقع در سوئد قهرمان شده است.

Colin McRae DiRT PC-RELOADED + Update v1.22 + ElAmigos

دانلود-بازی-Colin-McRae-DiRT

واضح ترین و مشخص ترین تغییری که در ابتدا دیده می شود تغییر نام بازی با عنوان DiRT است البته هنوز عنوان Colin McRae با این بازی هست اما مثل این که سازندگان بازی با بزرگ نمایی عنوان جدید DiRT در آینده قصد دارند تا این مجموعه را با این عنوان ادامه دهند. بازی Colin McRae DiRT با استفاده از موتور جدیدی که با همکاری Codemaster سونی طراحی شده است واقعی ترین تصاویر را در یک بازی رالی به نمایش می گذارد و برای دیدن این تصاویر یک سیستم قدرتمند نیاز است و بدون آن بهتر است از تجربه DiRT طرف نظر کنید چرا مه تعداد فریم های تصویر شاید به ۶ یا ۵ هم نرسد!!!

چیزی که بازی Colin McRae DiRT را از بازی های قدیمی متمایز می کند به عقیده تهیه کننده بازی گیوین ریبون (Gavin Raeburn) نوپردازی همراه با جلوه های بصری فوق العاده و آسیب پذیری محیط (Models Damage) است که طراحان تاکید بسیتری بر آن داسته اند. نوپردازی مخصوص درختان و محیط بازی خیره کننده است و با یک شاهکار تمام عیار طرف هستیم.

به غیر از این مورد، مدل سازی و طراحی محیط و مسیرهای مسابقه فوق العاده چشم انداز هستند. همان طور که می دانید سیستم گیم پلی سری بازی Colin McRae از گذشته بر روی شبیه سازی دقیق مسابقه های رالی تاکید داشته و گیم پلی بازی های رالی تفاوت های زیادی نسبت به بازی های ریسینگ دارد چرا که در بازی های رالی شما به جای فکر کردن به سرعت باید تمام حواس خود را به نحوه کنترل، ترمز و دنده عوض کردن کنید به همین دلیل بسیاری از بازیبازهای کم حوصله از این تاکید طراحان بازی بر روی شبیه سازی واقعیت شاکی!! بودند و در این نسخه سازندگان بازی ضمن حفظ حالت شبیه سازی بازی مقداری گیم پلی آرکید گونه بازی های ریسینگ را چاشنی مکانیسم بازی کرده اند که این ترکیب بسیار هوشمندانه انجام شده است.

info

Colin McRae: Dirt (or simply Dirt, stylised as colin mcrae DiRT) is a racing video game developed and published by Codemasters for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3. It is the sixth game in the Colin McRae Rally series and the last of the series to be published before Colin McRae’s death. It features new graphics, audio, physics engine, new vehicles and a new game engine which was co-developed between Codemasters and Sony Computer Entertainment. The game features a variety of off-road racing categories as well as World Rally Championship style events. The game was released for the PlayStation 3 in Europe on 14 September 2007, prior to Colin McRae’s death. The sequel, Colin McRae: Dirt 2, was released in September 2009. A simplified version of the game was developed by Glu Mobile and released for Java ME devices in 2008.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Win Xp 32

Processor: Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD Athlon 64 3000+

Graphics: AMD Radeon X1300 256MB or NVIDIA GeForce 6800 XT

System Memory: 1 GB RAM

Storage: 12.5 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) پس از اتمام نصب، سه آپدیت موجود در پوشه Patches را به ترتیب نصب کنید. یعنی v1.20 سپس v1.21 و سپس v1.22.

4) در صورتی که این سه آپدیت را نصب کنید، دیگر نیازی به کرک نیست و همراه آپدیت، سیستم DRM از بازی حذف می شود. اگر هم آپدیت ها را نصب نکنید، با کپی کردن پوشه Crack در فایل ISO می توانید دیتای اولیه بازی را داشته و کرک کنید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Colin McRae DiRT-RELOADED + Update v1.22:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی [Colin McRae DiRT MULTi8-ElAmigos[Updated to v1.22 :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو