دانلود بازی Shank برای کامپیوتر – نسخه RELOADED و فشرده ElAmigos

دانلود بازی Shank برای کامپیوتر – نسخه RELOADED و فشرده ElAmigos


منبع: دانلود ها

192

1398/10/30

01:03


در سال های اخیر بدلیل رایج شدن سیستم ها انلاین مانند Play Station Network و xbox Live و همچنین سسیستم بسیار قدیمی و باتجربه Steam دریچه ایی را برای بازیبازان به سوی دنیایی جدید باز کردن. در این چند دهه بازیبازان شاهد تعطیلی و ورشکستگی شرکت های بزرگی بودن اما وجود این شبکه ها الهام بخش بسیاری از شرکت های کوچک مانند Klei Eentertainment بود تا ایده های ناب و بزرگ خود را محک بزنند.

بازی Shank یک عنوان دو بعدی به سبک بازی های Beat-`EM-UP قدیمی است که از دو بازی فوقالعاده STREET OF RAGE و Double Dragon بهره برده و طبق گفته سازندگان از داستانی فوق العاده بهره برده و یکی از جالب ترین نکاتی که در داستان این بازی یافت می شود وجود نویسنده بازی GOD OF WAR یعنی ماریان کراوچیک ( Mariane Krawcyzek ) است که انتظارات از داستان بازی را دو چندان کرده که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم که ایا این بازی واقعا از داستانی فوق العاده بهره برده یا نه؟

Shank PC-RELOADED

دانلود-بازی-Shank

مطالب مرتبط

داستان بازی Shank یک روایت کلیشه ایی!! شخصیت اصلی بازی Shank مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد. در کل این بازی از پیچیدگی داستانی زیادی بهره نمی برد و همان داستان انتقام یک مرد برای همسر و بچه اش را روایت می کند.

همان طور که در بالا نیز گفته شد سطح توقعات در داستان این بازی بخاطر وحود ماریان کراوچیک ( Mariane Krawcyzek ) نویسنده بازی GOD OF WAR بسیار بالا بود اما متاسفانه این بازی نتوانست انتظرات را براورده کند و داستانی کلیشه ایی را برای صدمین بار روایت می کند اما با این حال داستان بازی بسیار ضعیف یا ضعیف نیست و در کل با سرهم بندی و یکم ارفاق می توان داستان بازی را نسبتا خوب نامید.

بیشتر داستان بازی Shank در میان پرده ها روایت می شود جوری که اگر این میان پرده ها وجود نداشت بازی SHANK به بازیی خشک و بکش بکش تبدیل می شد .همان طور که گفته شد، میان پرده ها نقش مهمی در داستان بازی دارند و همین قسمت ها انگیزه اصلی برای انجام مراحل مختلف بازی می شوند. میان پرده های بازی در آغاز و پایان هر مرحله و زمانی که قرار است با Bossهای بازی مبارزه کنید، به نمایش در می آیند و به مهم ترین دلیل شما برای به پایان رساندن این بازی می شوند . در کل داستان بازی لایق همان عنوان نسبتا خوب است و شما را تا اخر بازی همراهی می کند.

گیم پلی بازی Shank چه میکنه این قسمت !!!!!!! این قسمت از بازی را می توان بهترین قسمت بازی دانست که تا اخر بازی شما را همواره خوشحال و راضی نگه میدارد ( البته در اواسط بازی کمی روند بازی کند می شود ولی بعد دوباره به روند سریع و عالی خود بازمی گردد). گیم پلی این بازی همانطور که گفته شد از عناوین زیادی در سبک خود بهره برده که مهمترین انها STREET OF RAGE و Double Dragon است که بیشتر به Double Dragon شباهت دارد با این تفاوت که بروزتر و بهتر شده است.

اسلحه های اصلی شنک یک خنجر قوی، یک اره برقی و دو کلت قوی ( به سبک فیلم های جان وویی ) همراه با نارنجک است که اره برقی این بازی را می توان برگرفته ار بازی GEARS OF WAR دانست . وجود چنین اسلحه هایی در یک بازی Beat-`EM-UP جالب است اما جالبتر از ترکیب این اسلحه ها برای به وجود اوردن کمبو های طولانی و جذاب است که گیم پلی بازی را به اوج می برد و یکی از مهمترین دلایل فوق العاده بودن گیم پلی وجود همین کمبو ها بر روی یک دشمن نگون بخت است مثلا ابتدا شنک می تواند ابتدا با خنجر به دشمن ضربه بزند و سپس وی را به هوا پرتاب کند و به سبک دانته جوان ( Devil May Cry ) با دو کلت خود به سوی او شلیک کند و سپس با اره برقی نازنین از او پذیرایی کند.

یکی دیگر از مود های جالب بازی وجود حالت CO – OP است که دارای داستانی جداگانه نسبت به داستان اصلی است اما مرتبط به داستان اصلی که این بازی را بسیار خوش جلوه تر میکند . در کل این بازی لایق نمره کامل است اما بدلیل برخی مسائل نمره کامل نصیبش نمی شود.

منبع توضیحات : گیمفا

info

Shank is the cult-classic revival of the sidescrolling beat-em-up. Play as Shank in an over-the-top grindhouse game, packed to the rim with enemies, bosses, combos, and more by the award-winning team at Klei Entertainment. The 2D sidescroller beat-em-up is finally on Steamplay, now with improved controls and tuning updates based on popular feedback! Shank will have you shooting and slashing your way through hordes of enemies in a stylized slaughter fest. Embark on a brutal path of blood soaked revenge as Shank battles his way through the criminal underground in his quest for retribution. Boasting fast-paced bloody action, silky smooth controls and a signature pulpy grindhouse art style, Shank is a must-play for action fans.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP/Vista/Windows 7

Processor:Intel Pentium 4 running at 1.7 GHz or Greater; Athlon 64 running at 1.7GHz or greater with support for SSE2 instructions

Memory:1 GB of ram, 1.5 GB (Vista and Windows 7) GB RAM

Graphics:ATI Radeon X1800 GTO 256MB and the Nvidia GeForce 6800 Ultra 256MB cards

DirectX®:9.0

Hard Drive:2 GB HD space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. آپدیت سوم بازی توسط SKIDROW را دانلود کرده و پس از نصب آپدیت، محتوای درون پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update 3-SKIDROW با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Shank PROPER-RELOADED با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Shank Collection [Shank + Shank 2]-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو