دانلود بازی Shank 2 + Update 1 + ElAmigos Repack برای کامپیوتر

دانلود بازی Shank 2 + Update 1 + ElAmigos Repack برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

130

1398/10/30

01:20


عنوان shank یکی از عناوین مطرح آرکید در سال ۲۰۱۰ بود. گیم پلی جالب و منحصر به فرد بازی که به نوعی یادآور اکشن های دوبعدی نسل های سوم و چهارم بود،باعث شد تا این بازی مورد توجه منتقدان هم قرار بگیرد. گرافیک بازی Shank 2 همانند نسخه قبل حالتی نقاشی گونه و درون مایه ای کمیکی دارد. طراحی کاراکترها بسیار هنرمندانه است و دقت فراوانی در طراحی آن ها به کار رفته. طراحی پس زمینه ها هم فوق العاده است و مناظر چشم نواز و بدیعی پیش روی مخاطب قرار می گیرد. اما آن چیزی که در مورد گرافیک منحصر به فرد است، نمایش خشونت بسیار بالای بازی است.

بازی Shank 2 بازیی بسیار خشن است و خود shank از فنونی مرگبار برای کشتن دشمنانش استفاده می کند. در هنگام نبرد هر لحظه مرتبا خون به اطراف پاشیده می شود و یا اعضای بدن دشمنان قطعه قطعه می شود. این خشونت در هنگام مبارزه با باس فایت ها بسیار بیشتر می شود. در کل شاید در ابتدا به نظر بیاید که عنوانی آرکید ، نباید تا این حد خشونت را به نمایش بگذارد. اما باید به یاد داشته باشیم که ما با shank طرف هستیم ، نه بازی دیگر!

Shank 2 PC-RELOADED

دانلود-بازی-Shank-2

مطالب مرتبط

اصولا داستان در چنین بازی هایی چندان نقشی ایفا نمی کنند و فقط توجیهی هستند برای مکان ها و وقایع. با این حال بازی Shank 2 از داستانی هرچند تکراری و ضعیف،اما توجیه پذیر بهره می برد و حداقل به شعور مخاطب توهین نمی کند. پس از وقایعی که در نسخه پیشین رخ داده بود،شنک به آمریکای جنوبی سفر می کند.اما جایی که او بدان جا مسافرت می کند،تحت سلطه یک حکومت دیکتاتوری اداره می شود.

در ابتدا شنک خود را وارد ماجرا نمی کند. اما با دزدیده شدن یکی از دوستان قدیمی اش توسط سربازان این حکومت،شنک برای نجات دوستش وارد جنگ با این حکومت می شود. البته در ادامه داستان وقایع دیگری نیز پیش می آید. همان طور که اشاره شد،داستان Shank 2 چندان چیز جالبی نیست اما پیوندی منطقی میان مراحل ایجاد می کند تا مخاطب دچار سردرگمی نشود.

البته یکی دو نکته مثبت هم در داستان وجود دارد.شنک با وجود تک بعدی بودن،شخصیت جالبی دارد و حس خشونت و ناامیدی به خوبی در دیالوگ ها و رفتارهایش دیده می شود.میان پرده ها با وجود این که طولانی نیستند،اما نسبتا جالب هستند.همچنین شروع و پایان بازی نیز در نوع خود جالب و دیدنی است.

آن چیزی که اول از همه چیز در مورد گیم Shank 2 به چشم می آید،خشونت بسیار بالای بازی است. سبک و سیاق گیم پلی تغییری نکرده و همچنان با یک اکشن دو بعدی طرف هستیم. تعداد فنون و روش ها برای کشتن دشمنان بیشتر شده و علاوه بر بیشتر شدن،خشن تر هم شده. این خشونت بازی به نوعی وجه تمایز Shank 2 از سایر بازی های آرکید است.

روند بازی بسیار کوتاه تر از قبل است و در کم تر از ۳ ساعت می توان آن را به اتمام رساند. سرعت،دقت و البته کمی هم شانس، سه رکن اصلی گیم پلی Shank 2 هستند. البته این رکن سوم، اصلی ترین مشکل گیم پلی بازی است. دلیل آن هم این است که جاخالی دادن یکی از مهم ترین بخش های مبارزه است. اما گاهی اوقات این جاخالی دادن باعث می شود تا درست در معرض حمله دشمن قرار بگیرید!

اکشن بازی تنوع بیشتری به خود گرفته. در ابتدای هر مرحله می توانید سلاح ها و نوع نارنجک خود را انتخاب کنید که این یکی از تغییرات مثبت بازی است. همچنین در بعضی از مراحل یک Machine gun را می توان کنترل کرد که باعث شده تا روند بازی از حالت یکنواختی که یکی از مشکلات اصلی نسخه پیشین بود در آید. همچنین توانایی برداشتن اجسام مختلف از روی زمین و استفاده از آن ها به عنوان سلاح یکی دیگر از نکات مثبت بازی است.

منبع توضیحات : بازی‌مگ

info

The fan-favorite 2D brawler is back as ex-mob hit man Shank returns to action in Shank 2. With those closest to him under attack, Shank is once again forced on the offensive. Now he must put his trusty arsenal of handguns, shotguns, automatic weapons, chainsaws, machetes, grenades, plus all-new weaponry and moves to use in order to protect those close to him. The original game set a new standard for its visual style and Shank 2 raises the bar. Shank 2 expands on the original game’s amazing combat system to redefine the 2D side-scrolling brawler.

KEY FEATURES

Multi-Weapon Combat System: With a brand new redesigned weapon system, take on smarter and greater variety of goons and bigger, badder bosses with new weapon combos and new counter moves that let you use enemies’ weapons against them!

It Takes More than One to Survive: Team up with a friend to put a thrashing on hordes of goons in this all-new and incredibly fun arcade-style co-op survival mode. Teamwork is essential to surviving waves of increasing tenacious enemies!

Rich Environments: Look for opportunities to bring down ceilings, explode barrels, hurl crates, and explore surroundings to find new in-game unlockables!

Stunning Visuals: Shank 2 draws you into the action with a stunning visual style that sets a new benchmark in 2D brawlers.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1

Processor: Intel Pentium 4 (or equivalent) running at 2.4GHz or greater; AMD Athlon 64 (or equivalent) running at 2.4GHz or greater

Memory: 1.5 GB or greater

Hard Disk Space: 1.5 GB

Video Card: NVIDIA Geforce 6800 Ultra (256MB) or ATI Radeon X1950 PRO (256MB) or greater

Sound: 100% DirectX9.0c compatible sound card and drivers

DirectX®: DirectX June 2010

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update 1-RELOADED با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Shank 2-RELOADED با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Shank Collection [Shank + Shank 2]-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو