از تولد ماه چهره خلیلی تا نگاهِ امیرحسین آرمان به دور دست‌ ها (۸۶۶)

از تولد ماه چهره خلیلی تا نگاهِ امیرحسین آرمان به دور دست‌ ها (۸۶۶)


منبع: نیک صالحی

526

1398/10/30

04:00


ماه چهره خلیلی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان با دلنوشته ای زیبا تولد خود را در حالی جشن گرفت که به یاد عزیزان از دست رفته پرواز اوکراین شمعی روشن کرده بود.

ماه چهره خلیلی که آخرین حضور وی در تلویزیون سریال مرضیه بود که در ماه محرم پخش شده است در صحفه شخصی اش تصویری از جشن تولد متفاوت خود را به یاد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را منتشر کرده است که در ادامه عکس تولد ماه چهره خلیلی را در نیک صالحی مشاهده می کنید

جشن تولد ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۲۵ دی ماه ۱۳۵۵ در تهران می باشد و دانش آموخته دانشگاه آکسفورد انگلستان که در لندن نیز در رشته بازیگری تحصیل کرده است. وی نوه دختری پروین سلیمانی از بازیگران قدیمی کشورمان می باشد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از ماه چهره خلیلی , برزو ارجمند , اوا دارویت , حدیثه تهرانی , نسرین مقانلو , حدیث مدنی , سمیرا حسن پور , ریحانه پارسا , لیلا برخورداری , کاوه سماک باشی , گلشید بحرایی , شراره رخام , مهراب قاسم خانی , امیر جعفری , امیرحسین آرمان , علیرضا کمالی , لیلا بلوکات , سارا محمدی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

ماه چهره خلیلی نوشت : 🎂امشب لذت آرزو کردن و فوت کردن شمع های کیک تولدم را با روشن کردن شمعی برای زنده نگه داشتن یاد عزیزانی که آسمانی شدند عوض میکنم. باشد که در شادی ها کنار هم باشیم.

تولد ماه چهره خلیلی

عکسی از تولد ماه چهره خلیلی در سال گذشته

ماه چهره خلیلی بازیگر سریال مرضیه

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

برزو ارجمند نوشت : رفیق جانم ، برایت بهترینها رو آرزو دارم ، دمت گرم بابت کمک همیشگیت به مردمی که نیاز به کمک دارن ، دمت گرم که همیشه بی منت هستی ، دمت گرم که همیشه با قلبت تصمیم می گیری ، دمت گرم که هستی ، ممنونم که من رو هم در کار خیرت شریک کردی، سپاسگزارم از همه دوستانی که دیروز برای کمک به مردم عزیز سیستان و بلوچستان در کمپین رنگ لبخند سنگ تمام گذاشتن. 🙏

برزو ارجمند

آوا دارویت نوشت : نوبر💔#سریال_وارش ، هرشب ساعت ٢٠:۴۵ از شبکه ى ٣

آوا دارویت

حدیثه تهرانی نوشت :هرگز از مرگ نهراسیده ام

اگر چه دستانش از ابتذال، شکننده تر بود.

هراس من – باری – همه از مردن در سرزمینی است

که مزد گورکن

از آزادی آدمی

افزون تر باشد

جستن

یافتن

و آنگاه

به اختیار برگزیدن

و از خویشتن خویش

با روئی پی افکندن …

اگر مرگ را از این همه ارزشی بیش تر باشد

حاشا حاشا که هرگز از مرگ هراسیده باشم……#احمد_شاملو 🔥

حدیثه تهرانی

نسرین مقانلو نوشت ….🤲🙏❤😘😍امشب شب عشق ورزیدن به خواهره خدایا این فرشته کوچولو خانواده منو در پناه خودت حفظش کن،همینطور همه اونهایی که خواهر دارن رابرای همه خواهران ایران زمین آرزوی سلامتی و شاد کامی را از خداوند خواهانم تقدیم به خواهر کوچولویم و همه زنان ایران زمین که خواهران من هستند..عکس :روح الله بالش آبادی

نسرین مقانلو

حدیث مدنی نوشت : دنیامون شده شبیه حال و هوای این عکسِ من🌫☁️سرد بی جون خسته ولی خب یادمون نره که ما اول خدا بعدم همدیگرو داریم🌹 از تهِ دلای مهربونتون یه آرزوی خوب برای هم دیگه و برای ایرانمون بکنیم❤️ آرزوی خودم: دیدن لبخند آدما😊🥰🙌🏻

حدیث مدنی

سمیرا حسن پور نوشت : حقیقت اینست که نه دلم میخواهد از مرگ بنویسم نه از سیاهی و سیاست…دلم زندگی می خواهد…زیبا و به یادماندنی از جنس کلام زیبایتان در کلاسهایمان… استاد بالازاده عزیز من با شما کلاس اسطوره شناسی و فرهنگ عامه داشتم ،ولی از هم گام شدن با شما در تئاتر شهر قبل سفرتحقیقاتی امان به کاشان همراه استاد بیضایی (که یادش بخیر)درس زندگی،صداقت،سادگی و عشق و انسانیت آموختم و شما همیشه برایم اسطوره شرافت شدید…در غم فراق اتان ساعت ها گریستم،هرگز فراموش اتان نخواهم کرد… کاش از نسل شما ونوع نگاهتان میلیونها میلیون انسان تکثیر میشد…مطمئنم که آنوقت دنیا جای بهتری می بود.پ.ن:عکس مربوط به سا ل ۱۳۸۲ می باشد،بعد از دیدن تئاتر جذاب شب هزار ویکم، استاد بهرام بیضایی.

سمیرا حسن پور

ریحانه پارسا نوشت : ریحانه پارسا بازیگر اولئانا مهدی کوشکی شد.

ریحانه پارسا

لیلا برخورداری نوشت :من معتقدم که درونی‌ترین اسرار انسان در چشم‌هایش خوانده می‌شود! از کتابِ #اتاق_قرمز

لیلا برخورداری

کاوه سماک باشی نوشت : تینوشِ وصال

کاوه سماک باشی

گلشید بحرایی نوشت : همین الان سر کار سریال موچین کارگردان حسین تبریزی

گلشید بحرایی

شراره رخام نوشت : همراه با رضا صادقی عزیز و نازنین کریمی مهربان ممنون از دعوت رضا صادقی نازنین برای شرکت در جمع خیرین عزیز و جمع آوری کمکهای مردمی برای سیل زدگان نازنین سیستان و بلوچستان با حمایت خیریه مهرآفرین.

شراره رخام

مهراب قاسم خانی نوشت : دوازده سالگیت مبارک رفیق جان❤️🤗😘❤️🤗😘❤️🤗😘

مهراب قاسم خانی

امیر جعفری نوشت : تولدت مبارک امن ترین امید … “نیلا یِ “عمو بودنت زیباترین و صادقانه ترین دلیل جهان است …و لبخندت طنین زندگی…
کاش دنیا مأمنی باشد برای دنبال کردن ارزوهای همه کودکانش..و جز صلح و ارامش و صدای خنده هایشان حرفی برای گفتن نداشته باشد …
#تولدت_مبارک

امیر جعفری

امیرحسین آرمان نوشت :کسانی که “بدون دلیل” باور میکنند را نمیتوان “با دلیل” قانع کرد.. #جیمز_رندی

امیرحسین آرمان

علیرضا کمالی نوشت : 🖋راستش را بخواهى دلگیر شدم!!! دلگیرى ام را مى نویسم،تماشا مى کنم، خواب مى بینم،استشمام مى کنم و آخر
در یک عصر سرد زمستانى همراه با یک فنجان چاى لاهیجان مى نوشم و تکه کاغذى پیش رو و قلم به دست به آن سوى پنجره مرطوب از بخار،خیره مى شوم و آتش دل قمر را گوش مى کنم. مى نویسم،تکرار مى کنم:
قمر
قمر
قمر
.
عکس از: مهدى قربانى

علیرضا کمالی

لیلا بلوکات نوشت :هیچکس به شما هشدار نداده بود؛ زنانی که پای دویدنشان را بریده‌اید، دخترانی به دنیا می‌آورند که بالِ پرواز دارند؟

#اشعار زنان شاعر نیجریه‌ای زن می‌تواند چنان نفرت بیاموزد که دلبری را از یاد ببرد.

لیلا بلوکات

سارا محمدی نوشت :لطفا وقتی آدم ها حرف دارند پای حرفهایشان بنشینید ، حرف ها حکم غذارادارند !اززمانشان که بگذرد از دهان می افتد، سرد میشود …. حس کلماتش از بین میرود! مجبورمیشوند بگویند :بگذریم، بیخیال ویا پیام هایشان را حذف میکنند….

سارا محمدی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو