محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی کیست؟+بیوگرافی و عکس

منبع: کولاک

503

1398/3/27

16:16


مجله اینترنتی کولاک: در سریال عروس تاریکی محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب است. بازیگری که به تازگی در حال چهره شدن است و به گفته دست اندرکاران این سریال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

 

محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی

محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی

سید محمدرضا هاشمی بازیگر ایرانی تئاتر تلویزیون و سینما ،در ۲۴ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته عمران در مقطع لیسانس و فوق لیسانس سدسازی است.
هاشمی در خصوص نحوه بازیگری خود گفته است: «بازیگری را خیلی اتفاقی در سن ۱۵ سالگی شروع کردم. در زمانی اسب سواری توسط آقای جاوید برای بازی در نقش پسر ترکمن در سریال قصه های اردو دعوت شدم و در دو ایپزود از این مجموعه که از شبکه دو پخش شد، ایفای نقش کردمبا بازی در این سریال به حرفه هنر و سینما علاقه مند شدم. با کمی توقف و با بزرگتر شدن با تئاتر آشنا شدم.

از سال ۸۶ بطور حرفه ای تئاتر کار میکنم. اولین نمایشی که بازی کردم در فرهنگسرای نیاوران و آخرین کار تئاتری که انجام دادم سلام و خداحافظ در سالن پالیز و قبلتر نمایش هایی چون تنهایی دو نفره له و لورده، تیغ کهنه و چندین نمایش دیگر بوده است‌ که روی سن اجرا کردم.

برای تجربه بیشتر و ادامه حرفه ای بازیگری، بطور آکامیک در کلاس های آزاد موسسه کارنامه شرکت کردم. به مدت دو سال در چند ورکشاپ خارجی در هلند و ایتالیا تحت نظر یوجینیو باربا بزرگترین کارگردان تئاتر دنیا و ورکشاپ های داخلی تحت نظر کیومرث مرادی ، رضا گوران و …برای آموزش و یادگیری بیشتر شرکت کردم.

درباره کارهای تصویری جلوی دوربین چندین نقش کوتاه را بازی کردم. اولین نقشم در سریال سقوط آزاد کاری از آقای امینی در سال ۸۹ بوده است.
سپس در سریال فاضل کاری از ابراهیم شیبانی حضور داشتم. از جمله آثار سینمایی که نقش آفرینی کردم نقش کوتاه در نهنگ عنبر، فیلم ساعت پنج عصر مهران مدیری و رفقای خوب و فیلم ارادتمند نازنین …. بوده است. فیلم سینمایی سراسر شب کاری از آقای فرزاد موتمن کار بلند و جدی من بوده است.»

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو