آشنایی با ملینا تاج، بیوتی اینفلوئنسر ایرانی + عکس

آشنایی با ملینا تاج، بیوتی اینفلوئنسر ایرانی + عکس


منبع: زیبامون

1,222

1398/10/30

12:22


در این بخش از زیبامون قراره با زندگی شخصی و حرفه ای ملینا تاج، یکی از بیوتی اینفلوئنسرهای ایرانی بیشتر آشنا بشیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با ملینا تاج، بیوتی اینفلوئنسر ایرانی + عکس

پیشرفت تکنولوژی و بهبود راه های ارتباط اینترنتی باعث شده تا همه افراد در هر کجای دنیا که باشند، خیلی سریع و راحت با همدیگه ارتباط برقرار کنن. مثلا اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی بسیار پرطرفدار در همه جای دنیاست که امکان برقراری ارتباط، تبادل نظر، ایجاد کسب و کار و ... رو ایجاد کرده و باعث شده تا برخی از افراد به دلیل مهارت، دانش، حرفه و ... که دارند در این شبکه مجازی فعالیت کنند، دنبال کننده ها یا فالوورهای مخصوص به خودشون داشته باشند و از این طریق معروف و محبوب بشن و در نهایت به عنوان اینفوائنسر هم کسب درآمد داشته باشند و هم مسیر پیشرفت خودشون رو هموار تر کنند.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی ملینا تاج (Melina Taj) که یکی از بیوتی اینفلوئنسرهای موفق ایرانی هست پرداخته ایم. با ما همراه باشید و با زندگی خصوصی و حرفه ای ملینا تاج آشنا بشید و اطلاعات جالبی رو در رابطه با این بیوتی بلاگر یا بیوتی اینفلوئنسر کسب کنید.

 

اینفلوئنسر کیست و چه کاری انجام می دهد؟

اینفلئونسرها، در واقع افراد تاثیرگذاری هستند که در یک حوزه مشخص، دارای مهارت، دانش، اقتدار، بینش و علم کافی در مورد موضوع خاصی هستند و این مهارت ها و علم خودشون رو به روشی متفاوت و جدید در قالب متن، عکس و فیلم ارائه می دهند و از این طریق دنبال کننده یا فالوور خیلی زیادی پیدا می کنند.

علاوه بر این یک اینفلوئنسر موفق میتونه تاثیر خیلی زیادی در بازاریابی و فروش محصولات برندهای مختلف هم داشته باشه و با تبلیغاتی که برای برندها و محصولات مختلف انجام میده، میتونه از این طریق، کسب درامد کنه و رفته رفته، شهرت بیشتری هم پیدا کنه.

اینفلوئنسرها سابقه طولانی در بازاریابی دارند. در ابتدا اینفلوئنسرها محدود به افراد مشهور، ورزشکاران و سلبریتی ها بود که با حضور در تبلیغات تلویزیونی و رادیویی تاثیر خیلی زیادی در بازاریابی و فروش برندهای مختلف داشتند اما امروز به لطف پیشرفت هایی که در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است، اینفلوئنسرها به طور گسترده ای افزایش پیدا کرده اند و میشه گفت هر شخصی میتونه یک فرد تاثیر گذار و یک اینفلوئنسر موفق در حوزه مورد نظر خودش باشه.

 

اینفلوئنسر

 

به طور کلی اینفلوئنسرها در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

 

  • سلبریتی ها: هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و ...
  • کارشناسان و افراد متخصص در زمینه های مختلف صنعت و لیدرهای فکری
  • میکرو - اینفلوئنسرها که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دارای محبوبیت جزئی بوده و ممکنه بر روی سبک زندگی دیگران تاثیرگذار باشند
  • وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا

امروزه بخش عمده ای از بازاریابی توسط اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی انجام میشه و بلاگرها و میکرو اینفلوئنسرها یکی از روش های اقتصادی و مقرون به صرفه برای افزایش فروش و معرفی یک برند جدید یا کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند و کمک می کنند تا این کسب و کارها سریع تر شناخته شوند.

در ایران نیز افراد مختلفی در زمینه های مختلف از جمله سبک زندگی، دیزاین و دکوراسیون، آشپزی، سفر، تربیت کودک، میکاپ و آرایش و ... به عنوان اینفولئنسر شناخته شده هستند که خانم ملینا تاج یکی از بیوتی اینفلوئنسرهای موفق ایرانی هست که در ادامه بیشتر با او آشنا خواهیم شد.

 

بیوگرافی ملینا تاج، بیوتی اینفلوئنسر ایرانی

ملینا تاج یکی از دختران زیبا و موفق ایرانی و با اصالت شیرازی هست که در تاریخ 11 بهمن 1371 در تهران متولد شده است. ملینا در رشته معماری فارغ التحصیل شده و همچنین دوره های طراحی لباس رو هم گذرونده و در این زمینه هم مهارت و حرفی برای گفتن داره.

علاقه به آرایشگری و آرایش کردن باعث شد تا ملینا به سمت این هنر هم کشیده بشه و آرایش کردن رو به شکل حرفه ای یاد بگیره. او در ابتدا در زمینه مدلینگ شروع کرده و البته جالبه بدونید که بازیگری هم کرده و در سریال آوای باران که در سال 92 از شبکه سه سیما پخش شد هم بازی کوتاهی داشته است.

ملینا از سال 96 فعالیت رسمی خودش رو در اینستاگرام شروع کرد. اولین پست های اینستاگرامی او مربوط به تولید محتوا در زمینه معرفی پرایمر به مخاطبان خود بوده و همین روند رو در چند پست اولیه خودش ادامه داده. به تدریج با افزایش تعداد فالوورهای پیج ایسنتاگرام ملینا تاج، فعالیتش رو به شکل درست کردن ویدئو ادامه میده. اموزش درست کردن انواع ماسک خانگی، نکات ریز آراشی، نکات مربوط به مراقبت از پوست و ... با مواد خانگی و در دسترس باعث شد تا ویدئو ها و اموزش های ملینا خیلی بیشتر دیده بشه و به تدریج تعداد دنبال کنندگان ملینا تاج در اینستاگرام افزایش پیدا می کرد.

 

ملینا تاج با ماسک خانگی

 

ملینا کار خودش رو با برندهای معتبر ایرانی و خارجی شروع کرد و به تدریج ویدئوهای اموزش خود آرایی رو با برندهای مطرح و شناخته شده که در ایران قابل دسترسی هستند رو شروع کرد و همین روال رو ادامه میده.

البته در لابه لای اموزش های ارایش و ماسک های خانگی، آموزش هایی هم برای مدل مو و مدل بستن روسری و توربان هم داره و با درست کردن ویدئوهای فان و بامزه هم سعی کرد تا مخاطبان بیشتری رو به خودش جلب کنه. تعداد دنبال کنندگان ملینا تاج در اینستاگرام امروز در تاریخ 28 دی 98 چیزی در حدود 1.2میلیون نفر هست.

 

عکس مربوط به یک ملیونی شدن پیچ ملینا تاج

 

ملینا تاج جز اینفلوئنسرهایی هست که از همان روزهای ابتدایی شروع فعالیتش سعی داشت با استفاده از توربان، تل مو، مدل های خاص بستن روسری و ... ایرانی بودن خودش رو نشون بده و به شکل خاصی حجاب داشته باشه.

 

ملینا تاج با توربان قرمز

 

از اونجایی که ملینا تاج عینک های چشم گربه ای رو خیلی زیاد در استایل خودش استفاده میکنه به اسم "عمه کتی" هم در بین طرفداران خودش معروف هست و این اسم مستعار رو خیلی دوست داره.

 

ملینا تاج معروف به عمه کتی

 

اولین همکاری او با برندهای معروفی همچون اسنس، کاتریس، بورژوا، ریمل لندن شروع کرد و بعد از اون همکاری خودش رو با سفیر که نماینده برند های لانکوم، دیور، گوچی، بای تری، YSL در ایران هست ادامه داد و در حال حاضر هم با برندهای شناخته شده دنیا از جمله کالرپاپ (colourpop)، سیگما (sigma)، آیکونیک لندن (iconiclondon) و لانکوم (iconiclondon) همکاری داره.

علاوه بر این ملینا تاج در بهمن ماه سال 1397 به یک ایونت مهم در دبی به نام BEAUTY WORLD 2019 هم دعوت شد. این ایونت 3 روزه بود که همه برندهای روز دنیا در ان حضور داشتند و جدیدترین محصولات خودشون رو ارائه میدن.

ملینا تاج در تاریخ 30 شهریور هم یک مستر کلاس حرفه ای صفر تا صد ارایشی در استانبول ترکیه توسط کمپانی uwcee برگزار کرد. ملینا از این مستر کلاس به عنوان یک تجربه لذت بخش و بزرگ در کنار طرفداران خودش یاد میکنه و اینطور میگه که "این تجربه به قدری برای من شیرین بود که هرگز اون رو فراموش نمیکنم"!

 

مستر کلاس ملینا تاج در ترکیه

 

مستر کلاس ملینا تاج در ترکیه

 

ملینا این روزها در ایونت برندهای معتبر جهانی از جمله برند NARS، Bobbibrown، MAC، که در دبی برگزار شدند هم حضور داشت.

 

ملینا تاج در ایونت نارس

 

ملینا تاج در ایونت نارس

 

ملینا تاج در ایونت بابی برون

 

ملینا تاج در ایونت بابی برون

 

 

معرفی همسر ملینا تاج

اگر شما هم جز طرفداران و دنبال کنندگان ملینا تاج باشید، احتمالا نام رضا نوبخت رو به عنوان همسر او شنیده اید. رضا نوبخت اصالتا اهل آبادان هست و در سال 93 با ملینا تاج ازدواج کرده اند. البته گفته می شود این دو هنوز مراسم عروسی خود را برگزار نکرده اند و به زودی این مراسم را خواهند داشت.

 

استایل رسمی رضا نوبخت

 

رضا نوبخت

 

ملینا تاج و رضا نوبخت

 

رضا نوبخت در کنار بیزنس خود، در کار فیلم برداری و تدوین حرفه ای ویدئوهای ملینا تاج با او همکاری میکنه و گاهی اوقات هم در این ویدئوها حضور داره. علاوه بر این رضا نوبخت یکی از همراهان اصلی ملینا در تمام ایونت هایی هست که او حضور داره و میشه گفت این زوج در همه جا با هم هستند.

 

رضا نوبخت و ملینا

 

خواهر ملینا تاج

ملینا تاج یک خواهر کوچکتر از خودش به نام شکوفه داره که او هم در اینستاگرام معروف هست و در زمینه مراقبت از مو، مدل دادن به موها و تمام کارهایی که به زیبایی و استایل موها مربوط میشه فعالیت میکنه. خواهر ملینا در دبی زندگ میکنه و میشه گفت یک هیر استایلیست خوب و کاربلد هست. تعداد فالوورهای خواهر ملینا تاج دراینستاگرام چیزی در حدود 268 هزار نفر هست و ویدئوهای جالبی از سبک زندگی، آموزش مدل مو و مراقبت های مو رو به شکل فیلم و عکس ارائه داده است.

 

شکوفه تاج

 

خواهر ملینا تاج

 

ملینا تاج و خواهرش شکوفه

 

شکوفه تاج هم در برخی از ویدئوهای اموزشی ملینا حضور داره و یا اینکه ویدئوهای فان با همدیگه درست کردند و همین موضوع هم باعث شده تا شکوفه بیشتر از قبل شناخته بشه.

 

چند نمونه از آرایش ها و استایل های ملینا تاج

 

استایل پاییزی شیک ملینا تاج

 

استایل پاییزی شیک ملینا تاج

 

آرایش لایت و جذاب ملینا تاج

 

آرایش لایت و جذاب ملینا تاج

 

استایل زمستونی ملینا تاج با پالتو آبی رنگ

 

استایل زمستونی ملینا تاج با پالتو آبی رنگ

 

عکس سلفی ملینا و رضا نوبخت

 

عکس سلفی ملینا و رضا نوبخت

 

آرایش جذاب ملینا تاج

 

آرایش جذاب ملینا تاج

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو