معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان + زمان پخش

معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان + زمان پخش


منبع: کولاک

226

1398/10/30

12:53


در این نوشته به معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان The Falcon and the Winter Soldier (یا شاهین و سرباز زمستان) پرداخته ایم؛ اولین سریال مارولی که قرار است توسط سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. این سریال قرار است بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد، که در سال ۲۰۲۱ به دست طرفداران می رسد، فاز چهارم شامل ۶ فیلم سینمایی و هشت سریال لایو-اکشن می شود.

معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان

معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان

به طور حتم خبر ساخت این سریال دوستداران مجموعه های دیزنی و به خصوص دنیای سینمایی مارول را خوشحال می کند. طرفداران ساخته های این کمپانی شخصیت های دنیای سینمایی آن را می شناسند و به خوبی می توانند با داستان سریال فالکون و سرباز زمستانی ارتباط برقرار کنند.

طی همایش کامیک-کان سن دیگوی ۲۰۱۹ خبر ساخت سریال مورد تایید قرار گرفت. در این سریال قرار است با نزدیک ترین دوستان و متحدان استیو راجرز، سم ویلسون معروف به شاهین و باکی بارنز معروف به سرباز زمستان همراه شویم. وقایع سریال درست بعد از حوادث اونجرز: پایان بازی اتفاق می افتد، جایی که سم و باکی به دنبال خنثی شدن آثار بشکن تانوس به زندگی بـازگشتند و در جنگ نهایی ضد تانوس به استیو و رفقا کمک کردند. این سریال یک مجموعه شش اپیزودی است که تنها یک فصل از آن تولید می شود (البته احتمال تمدید وجود دارد، ولی ظاهرا فعلا جزو برنامه نیست).

ملکلم اسپلمن نویسنده اصلی سریال فالکون و سرباز زمستان است، او بعنوان شورانر و نویسنده هر شش اپیزود این سریال انتخاب شده. درخشان ترین فعالیت هنری این نویسنده تا به این لحظـه سریال پرطرفدار Empire بوده، و تاکنون هیچ فعالیتی در دنیای سینمایی مارول نداشته است. او علاوه بر نگارش و تهیه کنندگی سریال Empire محصول شبکه Fox، فیلم کمدی Our Family Wedding محصول ۲۰۱۰ با بازی آمریکای فررا (خواهری از سفر آرزوها) و فارست ویتاکر را هم نوشته است.

در کنار اسپلمن، خانم کاری اسکاگلند هر شش اپیزود از سریال را کارگردانی خواهد کرد. او پیش از این اپیزودهایی از سریال های Vikings و Penny Dreadful، همچنین Fear the Walking و Dead, House of Cards بعلاوه The Americans و The Walking Dead را کارگردانی کرده است. در ماه مِی سال جاری بود که دخالت اسکاگلند در این پروژه تایید شد، او یکی از محدود کارگردان های زن دنیای سینمایی مارول می باشد. باید اشاره کنیم کـه طی فاز چهارم MCU، شاهد پیوستن “کیت شورلند” و “کلوئه ژو” به جمع فیلمسازان زن مارول خواهیم بود.

بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان

بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان

ماجرای سریال

موضوع اصلی سریال فالکون و سرباز زمستان درباره مبارزه سم و باکی با زمو است، که هنوز نمی دانیم چه برنامه ای برای این قهرمان ها دارد یا اینکه چطور آزاد می شود. وقایع این سریال مثل دیگر سریال مارولی سرویس استریم دیزنی پلاس بعد از حوادث Avengers: Endgame و در سال ۲۰۲۳ اتفاق می افتد. سم و باکی که در Avengers: Infinity War به دنبال بشکن تانوس خاکستر شدند، اکنون باید با ۵ سالی که از دست داده اند کنار بیایند و با مشکلاتی که برایشان به ارمغان آورده دست و پنجه نرم کنند. از طرفی، حالا که استیو سپر خودش را به سم داده، او باید خودش را برای اینکه تبدیل به کاپیتان آمریکای بعدی شود آماده کند؛ که احتمالا همین قضیه منبع اصلی تمام حوادث پیش رو باشد. ما اینطور شنیده ایم که دولت آمریکا راضی نیست سم ویلسون تبدیل به کاپیتان آمریکای بعدی شود، ولی او این مقام از شخص خود استیو دریافت کرده و نمی تواند بیخیال آن شود!

بازگشت بارون زمو و شارون کارتر

تایید شده که در این سریال شاهد بازگشت بارون زمو (با بازی Daniel Brühl) خواهیم بود. پیش از این شایعه ها خبر از بازگشت او داده بودند، اما طی کامیک-کان بطور رسمی توسط خود مارول تایید شد. البته زموی این سریال نسبت به زمویی که آخرین بار در جنگ داخلی دیدیم خیلی تفاوت دارد، او قرار است با ماسک کمیک بوکی مشهور خودش بازگردد. تمرکز اصلی این شرور بر روی نابود کردن تیم انتقامجویان و کشتن اعضای این تیم قرار دارد. البته در نسخه سینمایی، او خانواده خودش را طی نبرد سوکوویا از دست می دهد و سپس برای نابود کردن تیم انتقامجویان برنامه ریزی می کند.

در کنار بارون زمو، ما قرار است شاهد بارگشت شارون کارتر باشیم، خانم امیلی ونکمپ برای بازی در نقش این شخصیت بازگشته است. طبق تایید مارول، وایت راسل در سریال The Falcon & Winter Soldier شخصیت یواِس ایجنت را به تصویر می کشد و او را وارد دنیای سینمایی مارول می کند، یواِس ایجنت با نام واقعی جان واکر در کتاب های مصور مدتی را بعنوان کاپیتان آمریکا فعالیت کرده و شخصیتی خشن دارد، که احتمالا در سریال هم او بعنوان جانشین استیو راجرز معرفی شود، البته انتخابی که توسط دولت انجام شده.

بازگشت آنتونی مکی و سباستین استن

طبق انتظار، و البته خوشبختانه، آنتونی مکی و سباستین استن برای بازی در نقش های شاهین و سرباز زمستان بازمی گردند، تا یک سریال شش ساعته هیجان انگیز را در اختیار طرفداران قرار دهند. طی همایش کامیک-کان سن دیگوی امسال بود که مارول بطور رسمی بازگشت این دو ستاره را تایید کرد. مکی در سال ۲۰۱۴ پا به دنیای سینمایی مارول گذاشت، اولین حضور او بعنوان سم ویلسون در فیلم به یادماندنی کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان بود. بعد از جنگ بر ضد هایدرا در کنار کاپیتان آمریکا، او به حمایت کردن از استیو ادامه داد حتی اگر تصمیمش بر ضد قانون بود. سم در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ: جنگ ابدیت و همچنین اونجرز؛ پایان بازی حضور داشت.

زمان پخش سریال

مارول طی همایش کامیک-کان سن دیگو بطور رسمی تایید کرد که سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ به دست طرفداران برسد. هنوز تاریخ دقیق تری فاش نشده، ولی حداقل می دانیم که برای ملاقات دوباره با باکی و سم باید بیشتر از یک سال صبر کنیم. به احتمال قوی این سریال کمی قبل تر از فیلم ابدی ها منتشر خواهد شد؛ یعنی مهر ماه تا اواسط آبان ۹۹. بعد از فالکون و سرباز زمستان، سریال WandaVision اوایل بهار ۲۰۲۱ منتشر می شود، سپس Loki اواخر بهار ۲۰۲۱ از راه می رسد، سریال انیمیشنی What If…? در تابستان ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و Hawkeye هم پاییز ۲۰۲۱.

همانطور که انتظار می رفت، چند روز قبل فاز تولید سریال فالکون و سرباز زمستان بطور رسمی آغاز شد، و از آنجا که سال بعد قرار است منتشر شود، مارول یک سال زمان دارد تا این سریال را آماده کند. ما هنوز نمی دانیم که سریال شاهین و سرباز زمستان از نظر داستانی چه ارتباطی با دیگر فیلم های فاز چهارم دارد، ولی بدون شک بعد از پخش فصل نخست The Falcon & Winter Soldier شاهد بازگشت سم و باکی خواهیم بود؛ در دیگر فیلم های MCU و شاید هم در فصل دوم همین سریال. در حال حاضر نمی توانیم هیچ حدسی در مورد آینده بزنیم چون هیچ چیز مشخص نیست.

معرفی بازیگران و نقش ها

آنتونی مکی درنقش سم ویلسون / فالکون:
یک پارارسومان سابق که توسط ارتش در نبردهای هوایی و با استفاده از یک بسته مخصوصکه برای پرواز طراحی شده آموزش دیده بود. ویلسون در پایان انتقام جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)،[۲] کاپیتان آمریکا سپرش را به او می‌دهد، اما همچنان به استفاده از مانیکور فالکون ادامه می‌دهد.

سباستین استن درنقش باکی بارنز / سرباز زمستان:
یک سرباز پیشرفته و بهترین دوست استیو راجرز، که پس ازاینکه تصور می‌شد در جریان جنگ جهانی دوم در حمله کشته شد، به عنوان یک قاتل شستشوی مغزی داده شده معرفی شد.

دانیل برول درنقش بارون هلموت زمو: یک تروریست سوکویایی.

امیلی ونکمپ درنقش شارون کارتر: مأمور سابق شیلد و خواهرزاده پگی کارتر، که هم‌اکنون برای سیا کار می‌کند. ونکمپ گفت که کارتر از زمانی که آخرین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) دیده شد در حال فرار بوده‌است و این سریال نشان می‌دهد که او در زمان چه کارهایی می‌کرده‌است.

وایت راسل در نقش جان واکر

معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان+ زمان پخش

معرفی بازیگران و داستان سریال فالکون و سرباز زمستان+ زمان پخش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو