فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود؟+ معرفی بازیگران و داستان Titans

فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود؟+ معرفی بازیگران و داستان Titans


منبع: کولاک

325

1398/10/30

13:21


فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود بسیاری از طرفداران این سریال مهیج در فصل های اول و دوم آن منتشر پاسخ این سال هستند. در این مطلب علاوه بر مشخص شدن تاریخ پخش این سریال به معرفی بازیگران و داستان فصل ۳ سریال Titansپرداخته شده است.

فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود

فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود

سرویس استریم DC Universe بطور رسمی سریال Titans را برای فصل سوم تمدید کرد؛ فصل بعدی این سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ (پاییز) به دست طرفداران برسد. این سرویس استریم در سال ۲۰۱۸ شروع بکار کرد و سپس خیلی زود پخش فصل نخست سریال تایتان ها که پرچمدار این سرویس است آغاز شد. اما قبل از اینکه اولین اپیزود از Titans منتشر شود، DC Universe این سریال را برای فصل دوم تمدید کرده بود، فصلی که پخش آن در سال ۲۰۱۸ شروع شد.

داستان سریال

این سریال با الهام از کمیک بوک های تایتان های نوجوان ساخته شده و در واقع برداشتی تاریک از این سری کمیک پرطرفدار است، که تیمی از ابرقهرمان ها را به تصویر می کشد؛ دیک گریسون، ستاره آتش، بیست بوی و ریون شخصیت های اصلی سریال Titans هستند. البته ما طی این دو فصل با شخصیت های دیگری مثل هاک و داو، و همچنین دختر شگفت انگیز، سوپربوی، کریپتو، آکوالاد و در نهایت دث‌استروک آشنا شدیم. و حالا چون فصل دوم رو به پایان است، این سوال در ذهن طرفداران ایجاد شده بود که فصل سومی در کار خواهد بود یا نه، که DC Universe به آن جواب مثبت داد!

معرفی کاراکترهای سریال

طبق گزارشی که در این رابطه منتشر شده، باربارا گوردون قرار است یکی از شخصیت های مهم فصل سوم باشد، که حضورش بطور قطع جالب خواهد بود و به جذابیت سریال Titans می افزاید.

ما باربارا گوردون را بیشتر بعنوان دختر خفاشی (بت‌گرل) می شماسیم، او نخستین بار سال ۱۹۶۷ در شماره ۳۵۹ از مجله Detective Comics (کمیک‌های کارآگاهی) نمایان شد، البته نه بعنوان اوراکل بلکه بت‌گرل. اما سریال Titans قرار است از نسخه اوراکل این شخصیت استفاده کند؛ در کمیک ها، جوکر در مجموعه کمیک بتمن: جوک کشنده، جوکر برای دیوانه کردن کمیسر جیم گوردون به دخترش باربارا شلیک می‌کند و باعث فلج شدن وی می گردد. باربارا بعد از این اتفاق هویت بت‌گرل را کنار می گذارد و با نام اوراکل و بر روی صندلی چرخدار به بتمن و دیگر قهرمان ها کمک می‌کند.

حضور باربارا بعنوان اوراکل تایید می کند که ما قرار نیست در این سریال شاهد حضور بت‌گرل باشیم، که البته شنیدنش چندان هم عجیب نیست چون وارنر بروس قصد دارد یک فیلم برای این شخصیت بسازد و کار عاقلانه‌تر این است که بت‌گرل را از تلویزیون دور نگه دارد (درست مثل استفاده از بروس وین اما نه بتمن در فصل دوم) در این میان باید اشاره کنیم که تایتان‌ها در فصل سوم سریالشان باید با غم از دست دادن دانا تروی (واندرگرل) دست و پنجه کنند، و با یک شرور قدرتمند به نام بلک‌فایر روبرو شوند. تایید شده که دماریس لوئیس (بازیگر نقش بلک‌فایر) جزو ستاره های اصلی فصل سوم خواهد بود، این شرور در پی شکار خواهرش است.

هنوز بطور رسمی تایید نشده، اما طبق ادعای شایعه ها ما قرار است در فصل سوم شاهد حضور روی هارپر هم‌ باشیم (البته نه نسخه ای که در سریال Arrow دیدیم)، که در صورت حقیقت داشتن می تواند قضیه را جالب‌تر کند. خلاصه مطلب اینکه سازندگان Titans قصد دارند پاییز سال آینده را برای ما تبدیل کنند به بهار؛ منتظر انتشار گزارش های بیشتر توسط مغناطیس نیوز باشید…

معرفی بازیگران و داستان فصل 3 سریال Titans

معرفی بازیگران و داستان فصل ۳ سریال Titans

معرفی بازیگران

برنتون توایتز در نقش ریچارد «دیک» گریسون / رابین: هنرمند سیرک پیشین که پس از مرگ والدینش توسط بتمن برای مبارزه با جرم و جنایت آموزش دید و تبدیل به یکی از همراهان وی شد.

آنا دیوپ در نقش کوریاند’ر / استارفایر: یک پرنسس قدرتمند بیگانه که دچار یادزدودگی شده‌است و فراموش کرده که از کجا آمده است.

تیگن کرافت در نقش ریچل راث / ریون: دختری عرفانی با توانایی همدلی که فرزند شیطان است که قدرت‌هایش توسط احساسات او کنترل می‌شوند.

رایان پاتر در نقش گارفیلد لوگان / بیست بوی: یک پسر نوجوان با توانایی دگرپیکری به هر حیوانی که این قدرت را بواسطه اثرات جانبی دارویی بدست آورد که او را در مقابل بیماری کشنده درمان کرده بود. همچنین او یکی از اعضای سابق تیم دووم پاترول محسوب می‌شد.

آلن ریچسون در نقش هنک هال / هاوک: یک مرد درشت اندام، پرخاشگر و حمله‌ای است که همراه با همکار و دوست‌دخترش داو با جرم و جنایت به مبارزه می‌پردازد.

مینکا کلی در نقش داون گرنجر / داو: یک مأمور خودخوانده دفاعی و استراتژیک است که همراه با همکار و دوست‌پسرش هاوک با جرم و جنایت به مبارزه می‌پردازد.

لیندسی گورت در نقش ایمی رُوربَک: یک کارآگاه پلیس و همکار جدید دیک گریسون.

سیموس دور در نقش ترایگان: پدر ریچل، یک نهاد کیهانی با قدرت ویران کردن جهان‌ها

فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود

فصل سوم سریال تایتان ها کی پخش می شود

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو