این تذکرات کتبی که توسط علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:

سید قاسم جاسمی به وزیر ورزش: علت بی توجهی و عدم نظارت در خصوص خروج قهرمانان ارزنده کشور به سایر کشورها چیست، به وزیر راه: تسریع در ترمیم و بازسازی جاده‌های روستایی حوزه انتخابیه، به وزیر ارتباطات: تسریع در رفع مشکل آنتن دهی همراه اول و ایرانسل در روستاهای کرمانشاه و ضعیف بودن اینترنت در برخی مناطق کشور، به وزیر نیرو تاخیر در اجرای سامانه سردسیری در کرمانشاه، به وزیر نفت تسریع در اتمام گازرسانی به روستاهای کرمانشاه با توجه به اولویت مناطق سردسیری نسبت به مناطق گرمسیری، به وزیر کار: تعیین سهم اشتغال در کرمانشاه با توجه به جایگاه اول بیکاری در کشور توسط شورای عالی اشتغال، به وزیر راه تسریع در اتمام اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان کرمانشاه، به وزیر اقتصاد: علت عدم تعیین تکلیف ۵۰۰۰ دستگاه خودرو در گمرکات کشور چیست؟

جعفرپور به وزیر امور خارجه: سه کشور اروپایی، انگلیس، فرانسه و آلمان چهره واقعی خود را که تبعیت از سیاست‌های آمریکا است نشان دادند. باید بدون اغماض با اروپا نیز همانند آمریکا مقابله شود.

نادر قاضی پور به همراه پنج نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر نفت و وزیر کشور: لزوم بررسی علت کاهش سهمیه سوخت بنزین ماهانه مردم در اثر استفاده نکردن از مضرب‌های خاص در زمان سوخت گیری.

صدیف بدری به وزیر کار: افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سال ۹۹ مطابق نرخ واقعی تورم

حاجی به وزیر کار: تدبیر کنید مصوبه سفر هیات دولت به استان اصفهان در خصوص احداث فضای ورزشی کارگری در حوزه انتخابیه که دستور شما، وزیر سابق و ماده ۲۳ را هم دارد با سرعت بیشتری اجرایی شود.

پورابراهیمی به وزیر کشور: متاسفانه در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به دلیل عدم مدیریت صحیح مسئولین مربوط ده‌ها نفر از هم وطنان عزیز کشته شدند. ضمن بررسی دلایل وقوع با خاطیان و مقصران برخورد قانونی انجام گیرد.

محمود صادقی به وزیر نفت: مردم از کم فروشی پمپ بنزین‌ها شکایت دارند. چرا نظارت دقیق و مستمری بر کار آنها انجام نمی‌شود؟

سید تقی کبیری به رئیس جمهور: علت عدم پرداخت بسته معیشتی برای تعداد قابل توجهی از مردم چیست؟

شهاب نادری به وزیر نیرو: جذب نیروهای بومی سامانه گرمسیری، به وزیر راه: لزوم بررسی وعده‌هایی که هنوز اجرایی نشده است، به رئیس جمهور: رسیدگی به وضعیت عدم همکاری وزیر علوم با نمایندگان و عدم پاسخگویی معاونت امور مجلس آن وزارتخانه

باستانی به همراه ۱۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی: چرا در پرداخت پول کشاورزان زعفران کار کشور تعلل می‌شود.

ابطحی به وزیر صنعت: علت افزایش بی حساب و کتاب قیمت خودرو چیست؟، به وزیر کشور: کمک ۸ میلیاردی شهردار تهران از جیب مردم در این شرایط اقتصادی به جشنواره فیلم فجر با چه توجیهی انجام شده است؟

قاضی پور به وزیر ورزش: تسریع در اختصاص اعتبارات برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ارومیه، به رئیس جمهور: تسریع در حصار و دیوارکشی مناطق آزاد تجاری و احداث دروازه‌های ورودی و خروجی این مناطق

علی اکبر کریمی و علیرضا سلیمی به رئیس جمهور: جلوگیری از دخالت و اعمال فشار برخی مقامات در استان مرکزی به نهادهای نظارتی در روند رسیدگی به مقاصد اقتصادی و اداری برخی مدیران دولتی از جمله مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی