با موضوع اهدای عضو؛ «هدیه‌ای برای تو» انیمیشن شد

منبع: سینما پرس

42

1398/10/30

17:54


سینماپرس: سمانه اسدی کارگردان انیمیشن «هدیه‌ای برای تو» موضوع این اثر را اهدای عضو عنوان کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: سمانه اسدی کارگردان انیمیشن «هدیه‌ای برای تو» موضوع این اثر را اهدای عضو عنوان کرد.

به گزارش سینماپرس، سمانه اسدی کارگردان انیمیشن «هدیه‌ای برای تو» از آثار در دستِ تولید با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعلام کرد که موضوع این انیمیشن، اهدای عضو است.

اسدی با اشاره به این‌که «هدیه‌ای برای تو» نام موقت این اثر است و احتمال دارد در آینده تغییر کند، درباره موضوع این انیمیشن گفت: «هدیه‌ای برای تو» در هفت دقیقه به موضوع اهدای عضو می‌پردازد.

وی درباره گروه سنی مخاطبان این اثر افزود: این انیمیشن برای گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال ساخته می‌شود.

اسدی درباره چرایی انتخاب موضوع اهدای عضو برای ساخت انیمیشنی برای مخاطبان کودک و نوجوان، تأکید کرد: تا حالا ندیده‌ام که انیمیشنی با این موضوع برای نوجوانان ساخته شود. موضوع اهدای عضو بسیار مهم است و باید بچه‌ها و نوجوانان از سنین پایین با آن آشنا شوند.

کارگردان «هدیه‌ای برای تو» یادآور شد: البته در این انیمیشن موضوع اهدای عضو را در فضایی فانتزی و حتی برخی مواقع شاد برای نوجوانان مطرح می‌کنم زیرا قرار نیست پرداختن به این موضوع برای نوجوانان مانند بزرگسالان، فضایی جدی و غمگین داشته باشد.

وی درباره تکنیک مدنظر برای ساخت «هدیه‌ای برای تو» گفت: این انیمیشن دوبعدی و با تکنیک طراحی دیجیتال ساخته می‌شود.

اسدی درباره روند تولید این انیمیشن بیان کرد: در حال حاضر ریل و طراحی شخصیت «هدیه‌ای برای تو» انجام شده و روی طراحی فضا و انیمیت آن کار می‌کنم.

وی در پایان درباره زمان پایان ساخت انیمیشن «هدیه‌ای برای تو» اظهار کرد: ساخت این انیمیشن حدود ۲ سال طول می‌کشد زیرا تمام کارهای آن را خودم انجام می‌دهم.

سمانه اسدی پیش از این با ساخت انیمیشن «رفت» با موضوع مهاجرت برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره «۱۰۰» شده است.

نظرات


تصویری


ویدئو