انبارهای توکار:

ایجاد یک ویترین ثابت نصب شده به دیوار، راه حل مناسبی برای انبار کردن است. فضای دردار قسمت پایین ویترین، برای قرار دادن وسایلی که باعث ایجاد بی نظمی در اتاق می‌شود مناسب است و ویترین بالای آن هم برای قرار دادن اسباب بازیها و کتابها و پروژه‌های مدرسه قابل استفاده می‌باشد.

یک فضا برای همه چیز:

از این قفسه کامپیوتر برای انبار کردن وسایل کودک استفاده شده است. برای مثال در جای CPU یک سبد بلند برای قرار دادن اسکیت و در جای چاپگر توپها و دیگر وسایل قرار گرفته است.

تقویم کودک:

از قسمت داخلی یک در کمد برای نصب تقویم برای مشخص کردن برنامه هفتگی کودک استفاده شده است. می‌توان از این فضا برای نصب تخته سیاه و یادداشت هم استفاده کرد.

قفسه و میز تحریر:

 کودک وقتی به مدرسه می‌رود احتمالا برای او یک میز تحریر تهیه می‌شود. در این نوع میز تحریر برای مدادها و کاغذها و اقلام مهم دیگر، فضاهای متعددی را تعبیه شده که روی میز را از درهم و برهمی رها ساخته است. فضاهای مکعبی بالا الان برای قرار دادن اسباب بازی‌های ویژه و بعدها برای قرار دادن فرهنگهای لغت مناسب می‌باشد.

قفسه ای با کشوهای متعدد:

این قفسه فلزی رنگارنگ با کشوهای متعدد خود فضایی عالی برای انبار کردن وسایل، در یک اتاق کودک ایجاد کرده است. تمام کشوها قسمتی برای قرار دادن برچسب نشانه ی محتویات داخل آنها دارند. مطمئناً در این فضا همه چیز پیدا خواهد شد!

فضای زیر تخت:

فضای انبار کردن وسایل می‌تواند همه جا باشد حتی زیر تخت که جای بسیار مناسبی برای قرار دادن لباس های نامناسب فصلی و وسایل بزرگ ورزشی می‌باشد. در این جا برای تقسیم بندی زیر تخت از چندین جعبه استفاده شده است.

قسمت اصلی اسباب بازیها:

یک صندوق بزرگ، فضای بسیار عالی برای قرار دادن اسباب بازی ها و پارچه‌ها و روتختی و بالش و امثال اینها می‌باشد. این فضا با افزایش سن کودک عملکردهای مختلفی خواهد داشت، شاید بعدها فضایی برای قراردادن آلبوم‌های عکسهای کودکی و یا کاغذهای مدرسه و ... باشد.

منبع : tebyan.net