سلمان خان وارد جنگ می‌شود/ جان آبراهام علیه کاپور

منبع: ایران آرت

214

1398/10/30

21:02


فیلم بعدی سلمان خان، جان آبراهام و آدیتیا روی کاپور، سه ستاره بالیوود مشخص شد.

ایران آرت: فرهان اختر، فیلمساز جوان هندی قصد ساخت یک درام جنگی تازه را دارد. با آن که هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نشده، اختر سلمان‌خان را برای ایفای نقش اصلی آن انتخاب کرده او بعد از مطالعه فیلمنامه، رضایت خود برای بازی در آن را اعلام کرده است. اما کسی اطلاعی از چند و چون این فیلمنامه و داستان آن ندارد.

به گزارش جام جم، اختر تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده است که فیلم تازه‌اش، در حال و هوای درام جنگی «لاکشیا» است. این فیلم که 15 سال قبل روی پرده سینماها رفت، داستان یک یگان جنگی را به نمایش می‌گذارد که خودش را آماده نبردی سخت می‌کند. آمیتاب باچان، پریتی زینتا و هریتیک روشن بازیگران آن بودند.

آبراهام علیه کاپور

جان آبراهام و آدیتیا روی کاپور در دومین قسمت درام دلهره‌آور و انتقامگیرانه «یک شرور»، رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. اما از آنجا که اطلاعی از کم و کیف داستان فیلم نیست، کسی نمی‌داند این رویارویی به چه شکل خواهد بود و چرا! موهیت سوری برای دومین بار پشت دوربین فیلمبرداری قرار می‌گیرد.

John-Abraham-and-Aditya-Roy-Kapur-720x484



داستان قسمت دوم کاملا مستقل از داستان قسمت اول فیلم است و ماجراها و شخصیت‌های تازه‌ای را معرفی می‌کند. کلید فیلمبرداری یک شرور 2 برای نیمه دوم سال جاری میلادی زده می‌شود. قسمت اول در سال 2014 اکران عمومی شد.

سیدارت مالهوترا در داستان این فیلم، در جست‌و‌جوی انتقام از مردی نیمه‌ دیوانه با بازی ریتش دشموک است. دشموک مسبب قتل نامزد مالهوترا بوده و یک موش و گربه بازی خطرناک با او به راه می‌اندازد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو