عکس های الهام طهموری و همسرش حامد احمدجو + بیوگرافی کامل

عکس های الهام طهموری و همسرش حامد احمدجو + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

702

1398/10/30

23:48


جدیدترین عکس های الهام طهموری و همسرش به همراه بیوگرافی الهام طهموری و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان : الهام طهموری یک بازیگر دهه شصتی متولد اصفهان است. وی در ۱۵ فروردین ماه سال ۶۷ به دنیا آمد. الهام طهموری را بیشتر با بازی در سریال وارش به یاد می آورند. یک سریال جنجال برانگیز که به تازگی مردم شمال کشور به ویژه گیلانیان بخشهائی از آن را توهین آمیز به خود قلمداد کرده اند. نقش اول فیلم یعنی شخصیت وارش را الهام طهوری بازی کرده است، نگاهی داریم به زندگی حرفه ای هنری این بازیگر خوش آتیه سینمای ایران.

الهام طهموری

تحصیلات :

او فارغ التحصیل رشته تئاتر و گرافیک است و مشخص نیست که از چه دانشگاهی و در چه مقطعی تحصیلانش را گذرانده است.

زندگی خانوادگی :

الهام یک خواهر بزرگتر از خود به نام افسانه و نیز یک برادر دارد. در مورد خانواده وی بیش از این اطلاعی در دسترس نیست.

همسر الهام طهموری :

الهام طهموری یکی از بازیگران متاهل سینمای ایران بوده  که به تازگی ازدواج کرده است. وی در مردادماه سال ۹۷ با حامد احمدجو که خود نیز از هنرمندان و بازیگران تئاتر بوده،  پیوند زناشوئی بسته است.

عکس الهام طهموری و همسزش

آغاز فعالیتهای حرفه ای :

او کارش را از زادگاهش اصفهان و شبکه استانی آن در سال ۹۰ آغاز نمود. بیست و سه ساله بود که در سریالی به نام شکست سکوت که از همین شبکه پخش میشد بازی کرد و به این ترتیب اولین تجربه حضور او جلوی دوربین، اینگونه آغاز شد.

حضور در سیمای ملی :

پس از مدتی الهام طهموری در دو سریال تلویزیونی که از رسانه ملی پخش میشد نقش آفرینی نمود که سبب شد بیش از پیش بازی اش دیده شود. یکی از آنها سریال دیدنی نفس گرم بود که محمد مهدی عسگری در سال ۹۴ آن را ساخت و دیگری مجموعه پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی بود. هر دوی این فیلمها از شبکه یک پخش میشد. در پرستاران، او نقش مهتاب عزتی همسر دکتر شهروز را ایفا کرد و در نفس گرم نیز نقش دختر جوانی به نام سمیرا را بازی کرد.

الهام طهموری

نقش اول فیلم وارش :

به تازگی سریالی از تلویزیون در حال پخش است که مثل بیشتر سریالهایی که در این مدت ساخته شده لوکیشنش در شمال کشور و استان گیلان میگذرد و بازیگران محلی گیلانی نیز در آن حضور دارند. این سریال به گفته کارگردان فیلم با الهام از رمان مهاجران ساخته شده است. البته منقدین،معتقدند که ساختار فیلمنامه و کارگردانی فیلم آنقدرها دچار اشکال است و ضعفها و اشتباهات فاحشی دارد که آنها را یاد رمان مهاجران نیندازد.

تماشاگران گیلانی فیلم نیز به دلایلی، واکنش بسیار منفی ای به آن نشان دادند. به زعم آنها در سرتاسر فیلم همواره مردم محلی گیلان، ترسو و بزدل و حقه باز به تصویر کشیده شده اند و نقش مثبت و احترام برانگیز سریال متعلق به مردیست که غیربومی است و از سیستان برای کار به گیلان آمده است.

نقش اول این فیلم یک دختر گیلک به نام وارش است که الهام طهموری آن را بازی می کند. وارش در گویش گیلکی به معنای باران است. البته با توجه به اصالت خانم طهموری که به اصفهان برمیگردد مشخص نیست که او چگونه میتواند نقش یک دختر محلی شمالی که متعلق به عصر پهلوی اول است را به خوبی ایفا نماید. چون مثلا با لهجه صحبت کردن که آنهم در خیلی از موارد دچار اشکال است نمیتوان نشان داد که فیلم دارد تصویر یک دختر گیلانی و دغذغه ها و زندگی پرمشقتش در روستا را به تصویر میکشد.

بهتر بود کارگردان با تعمق و مطالعه بیشتری در این مورد و خیلی از موارد جنجال برانگیز و حساسیت زای فیلم وارد عمل میشد. به طور مثال در سکانسی از این فیلم که وارش مرد سیستانی را مرد من خطاب میکند که با همه مردهای دوروبرش فرق دارد باعث دلخوری و نیز انتقادات فراوان مخاطبان گیلانی سریال شده است.

فعالیت به عنوان مدل :

الهام طهموری مدتی نیز به عنوان مدل در چندین پروژه عکاسی مربوط به تبلیغ برندهای آرایشی و نیز پوشاک زنانه فعالیت کرده است که دیگر آن را ادامه نداد. الهام میگوید همه اجزای صورتش طبیعی و خدادای است و او هیچگونه عمل جراحی زیبائی انجام نداده است.

فیلمهای سینمائی :

او در چند فیلم سینمائی نه چندان مشهور نیز نقش آفرینی کرده که با اقبل عمومی چندانی مواجه نبوده است. فیلمهائی همچون: تقصیر من نیست، قبیله من، ترومای سرخ و نیز فیلم بازگشت لوک خوش شانس.

زندگینامه الهام طهموری

صفحه اینستاگرام الهام طهموری :

الهام طهموری با آیدی elhamtahmouri در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دنبال کنندگان صفحه به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام الهام طهموری

در ادامه عکس های بیشتری از الهام طهموری را خواهید دید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده الهام طهموری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده الهام طهموری

جدیدترین عکس های دیده نشده الهام طهموری

جدیدترین عکس های دیده نشده الهام طهموری

جدیدترین عکس های دیده نشده الهام طهموری

جدیدترین عکس های دیده نشده الهام طهموری

جدیدترین عکس های دیده نشده الهام طهموری

جدیدترین عکس های دیده نشده الهام طهموری

بیوگرافی و عکس های الهام طهموری

بیوگرافی و عکس های الهام طهموری

فریبا نادری و الهام طهموری و همسرش

فریبا نادری و الهام طهموری و همسرش

الهام طهموری در سریال پدر

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو