عکس های خانوادگی مجید سعیدی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های خانوادگی مجید سعیدی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

369

1398/11/1

00:19


جدیدترین عکس های مجید سعیدی و همسرش به همراه بیوگرافی مجید سعیدی و زندگی شخصی هنری وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان : مجید سعیدی بازیگر خوب کشورمان متولد آذر ماه سال ۵۴ در تهران است. قدیمی ترها باید سریال جذاب کهنه سوار با بازی بی نظیر محمد علی کشاورز و همچنین مجید سعیدی را به یاد داشته باشند. مجید سعیدی در این سریال نقش یک پسر نوجوان دبیرستانی مغرور و بسیار شروری را بازی میکرد که کشتی میگرفت. باهم مروری میکنیم به زندگی و فعالیتهای هنری این بازیگر.

زندگینامه مجید سعیدی

شروع فعالیت بازیگری از تئاتر :

وی کار خود را از تئاتر و  با نمایش (شبی در تهران ) به کارگردانی گلاب آدینه آغاز نمود و بعدها در فولاد هرگز زنگ نمیزند به کارگردانی زری آمد نیز به ایفای نقش پرداخت. این دو اثر از کارهای شاخص وی در عرصه بازیگر تئاتر محسوب می شود.

ورود به تلویزیون :

مجید سعیدی در سال ۱۳۷۶ و سن ۲۲ سالگی با بازی در سریال کهنه سوار ساخته اکبر خواجویی وارد تلویزیون شد، سپس در سریالی به نام هویت حضور یافت که در سال ۸۷  از سیمای ملی پخش شد.

مجید سعیدی

حضور در سریال نمایش خانگی شهرزاد :

او در سریال شهرزاد ۳ نقش فردی به اسم الیاس را بازی میکرد و در مصاحبه ای اعلام نمود سری سوم این سریال نسبت به سری دوم و اول بسیار مهیج تر است و در ادامه توضیح داد اون در این سریال در کنار مجموعه ای حرفه ای قرار گرفته و کار کرده و هر بازیگری بود به پیشنهاد حسن فتحی برای بازی در این سریال نه نگفت.

جوایز و افتخارات :

مجید سعیدی با نقش آفرینی در فیلم سینمایی مهیا موفق شد در جشنواره فجر ۱۳۸۶ سه جایزه را از آن خود نماید.

شهرت با تلویزیون :

در سال ۸۹ در سریال ارمغان تاریکی در کنار آرش مجیدی و لیلا زارع نقش یک مجاهد شیطان صفت را ایفا نمود که کارش ایجاد و حشت و ترور است. سریالهای ثریا که در سال ۹۰ از تلویزیون پخش شد و نیز میکائیل از جمله سریالهای زیبا با مخاطب گسترده بودند که باعث شد مجید سعیدی بیش از پیش دیده شوند. بانوی عمارت نیز کار دیگری بود که مجید سعیدی از طریق آن در قاب تلویزیون دیده شد. و در همه این سالها او ایفاگر نقشهایی با کاراکترهای خاصی شد که تنها خود اوست که میتواند از عهده شان بربیاید.

جدیدترین عکس های مجید سعیدی و بیوگرافی

گلایه ها و درد و دل های خودمانی مجید سعیدی :

او با کنایه در مورد وضعیت این روزهای سینمای ایران میگوید: برخی انگار به هیچ وجه دغدغه سینما ندارند و تماماً به میهمانی‌ های شبانه فکر می‌ کنند. قدیم به ما می‌ گفتند برای بازیگری باید تمام تمرکز خود را بگذارید اما امروز صرفاً اگر مهمانی ویلای لواسان جور شود نیاز به شخصیت پردازی و زحمت کشیدن نیست.

پرکاری برخی بازیگران از دید مجید سعیدی :

نظر مجید سعیدی درباره پرکار بودن جوانان این است که آنها می بینند اکنون سینما و تلویزیون هیچگونه حمایت خاصی از پیشکسوتان نمی کنند بنابراین ترجیح می دهند در دوران جوانی مبلغی جمع کنند تا بتوانند در پیری زندگی کنند. وی همچنین گفت مهدی فتحی بزرگترین بازیگر تاریخ ایران در وضع بسیار ناراحت کننده درگذشت.

نقش فروشی بلای جان سینمای ایران :

مجید سعیدی از نقش فروشی ها اینگونه گلایه می کند : وی در این باره گفت در دفاتر سینما به چشم دیدم به اندازه پولی که می دهید برای بازی در فیلم و سریال به شما سکانس می دهند. نقش فروشی در سینمای ایران بیداد می کند. در فیلم های سینمایی وقتی نقش های مکمل را می بینید واضح است که با پول نقش را بدست آورده اند و هیچگونه توانایی در بازی را ندارند.

مجید سعیدی

ازدواج مجید سعیدی :

مجید سعیدی چندین سال پیش ازدواج کرده و متاهل است. وی یک پسر نوجوان به نام کیارش دارد.

اینستاگرام مجید سعیدی :

مجید سعیدی با آیدی Majidsaeedi_official در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام مجید سعیدی

در ادامه با عکس های جدید مجید سعیدی همراه ما باشید.

زندگینامه مجید سعیدی

عکس مجید سعیدی و حسین مهری

بیوگرافی و عکس های جدید مجید سعیدی

بیوگرافی و عکس های جدید مجید سعیدی

امین زندگانی و مجید سعیدی

امین زندگانی و مجید سعیدی

زندگینامه مجید سعیدی و همسرش

زندگینامه مجید سعیدی و همسرش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو