بازیگر "بازی تاج و تخت به "سیتادل" پیوست/ همکاری ریچارد مدن با پریانکا چوپرا | ایران آرت

منبع: ایران آرت

147

1398/11/1

12:00


شبکه آمازون از حضور ریچارد مدن و پریانکا چوپرا در سریال Citadel به تهیه‌کنندگی برادران روسو خبر داده است.

ایران آرت،  در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران سریال Citadel (سیتادل) مشخص شده است. شبکه آمازون از اضافه شدن ریچارد مدن، بازیگر سابق سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و پریانکا چوپرا به‌جمع بازیگران این سریال خبر داده که ظاهرا قرار است نقش‌های اصلی آن را بازی کنند. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو که بیشتر برای کارگردانی فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) شناخته می‌شوند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه چند ملیتی و ساختار شکن حضور دارند. همچنین آمازون تایید کرد که علاوه‌بر سریال اصلی و دو نسخه ایتالیایی و هندی، این سریال دارای یک نسخه مکزیکی نیز خواهد بود که در حال حاضر اطلاعاتی از این سه پروژه منتشر نشده است، اما مدن و چوپرا قرار است در نسخه آمریکایی سیتادل که هسته مرکزی آن است، حضور داشته باشند.

به گزارش زومجی، طبق گفته جن سالکه، رئیس آمازون استودیو، درواقع سریال دارای سه نسخه متفاوت است که نسخه اصلی با حضور مدن و چوپرا است و نسخه ایتالیا و هند آن دارای داستان و شخصیت‌های متفاوت خواهند بود که در مورد نسخه مکزیک نیز صادق است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نسخه‌های دیگر این مجموعه در دسترس نیست. آمازون استودیو به TheWarp گفت که سریال Citadel قرار است یک سریال اکشن جاسوسی با روابط احساسی پیچیده باشد که ظاهرا یک مینی سریال نیز خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی از زمان انتشار سریال سیتادل در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال در طول سال ۲۰۲۰ انجام شود.

مدن بیشتر برای بازی در نقش راب استارک در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود و طی سال‌های اخیر شاهد حضور او در فیلم Cinderella (سیندرلا)، سریال Bodyguard (بادیگارد)، فیلم 1917 و فیلم Rocketman (راکت من) بودیم. فیلم The Eternals (اترنالز)، فیلم بعدی مدن است که در این فیلم نقش ایکاریس را بر عهده دارد و این فیلم برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین چوپرا اخیرا در فیلم We Can Be Heroes ( ما می‌توانیم قهرمانان باشیم) جلوی دوربین رفته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو