مرگ خواننده سرشناس روی صحنه + عکس و جزئیات

منبع: سیمرغ

62

1398/11/1

18:31


مرگ خواننده سرشناس روی صحنه + عکس و جزئیات

دیوید اولنی خواننده آمریکایی هنگام اجرای برنامه در فلوریدا روی صحنه از دنیا رفت

ایست قلبی خواننده سرشناس دیوید اولنی david olney روی صحنه

دیوید اولنی خواننده و آهنگساز ۷۱ ساله آمریکایی روی صحنه در نیمه اجرای یک آهنگ، ناگهان متوقف شد، از تماشاگران معذرت خواست، چشمانش را بست و خاموش ماند.

در بیانیه‌ای که پس از این حادثه منتشر شد، علت مرگ این خواننده را حمله قلبی دانسته‌اند.
 
اولنی که با بسیاری از خوانندگان و شرکت‌های موسیقی همکاری می‌کرد، در میانه‌های اجرای سومین آهنگ خود بود که ظاهرا به دلیل حمله قلبی دیگر نتوانست به کار ادامه دهد. او خیلی آرام از همه حاضران در سالن عذرخواهی کرد، چشم‌هایش را بست و برای همیشه از دنیا رفت. جشنواره آهنگسازان در سانتا رزا بیچ در ایالت فلوریدا برگزار می‌شد.

او که در رودآیلند به دنیا آمده بود، در ۱۹۷۳ به نشویل مهاجرت کرد و اندکی بعد گروه موسیقی راک ایکس-ریز را بنیان نهاد. نخستین آلبوم انفرادی اولنی با نام «چشم توفان» در ۱۹۸۶ به بازار آمد و پس از آن بیش از ۲۰ آلبوم انفرادی دیگر منتشر کرد. ضمن اینکه برخی خوانندگان جوان‌تر آمریکایی تعدادی از آهنگ‌های این خواننده و آهنگساز فولکلور آمریکایی را بازخوانی کرده‌اند.

david-olney.jpg


ایست قلبی دیوید اولنی david olney خواننده سرشناس روی صحنه

اسکات میلر که هنگام حادثه همراه با اولنی روی صحنه بود، می‌گوید تمام تلاش خود را کرد تا او را احیا کند اما متاسفانه تلاشش نتیجه نداد.

به گزارش بی بی سی، امیلو هریس خواننده سرشناس موسیقی کانتری درگذشت اولنی را تسلیت گفت و او را خواننده توانمند در روایت داستان‌های شگفت‌انگیز خواند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: بی بی سی/hamshahrionline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو