راهنمای استایل وینتیج و سنتی

راهنمای استایل وینتیج و سنتی


منبع: زیبامون

486

1398/11/1

19:22


در این مقاله از زیبامون می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه یک استایل وینتیج و سنتی اصیل داشته باشید.

راهنمای استایل وینتیج و سنتی

لباس های وینتیج می توانند به شما کمک کنند که یک استایل  شیک ، شیرین و بامزه داشته باشید که از زیباترین استایل های موجود است. تیپ وینتیج و سنتی به شما کمک می‌کند که همزمان هم با وقار باشید و هم حس و حال  خودمانی ای برای کسانی که نگاهشان به شما میوفتد را ایجاد کنید. پوشیدن لباس هایی که یادآور گذشته و ترند های کنار رفته شده هستند می تواند برای بسیاری جذاب باشند و مسلما این گونه لباس ها میتوانند از متفاوت ترین ها باشند و خاص ترین استایل را برای شما شکل بدهند.

دیدن این مدل از لباس ها به تن سلبریتی ها و مدل های اینستاگرامی باعث می شود که به نظر برسد شکل دادن به این استایل قرار است خیلی سخت باشد. اما با کمی تلاش برای رسیدن به آن شما می توانید خیلی راحت از پس داشتن این استایل بر بیایید. با زیبامون دات کام همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

لباس های وینتیج

پیدا کردن لباس هایی که همزمان هم حس و حال وینتیج و قدیمی داشته باشد و هم بتواند با استایل های کنونی و ترندهای در حال حاضر همراه شود می تواند سخت باشد . این کار همچنین وقت گیر و در مواردی نیز هزینه زیادی دارد. اگر تصمیم بگیرید که سر تا پای خود را با لباس های وینتیج بپوشانید و کاملا از یک تیپ وینتیج استفاده کنید، متاسفانه در این صورت به نظر می‌رسد که شما برای برای یک نمایش یا مهمانی قدیمی آماده شده اید ، در نتیجه تیپ جالبی نخواهید داشت و به نظر می رسد که لباسهای کمد مادربزرگتان را خالی کرده اید.

برای داشتن یک تیپ وینتیج و سنتی موفق شما نیاز است که بلد باشید گذشته و زمان حال را به بهترین نحو ممکن مخلوط کرده و یک ترکیب جدید ایجاد کنید. پیدا کردن لباسهای قدیمی برای یک استایل و تیپ وینتیج به شدت آسان است اما قرار دادن آنها در کنار لباس‌ها و تیپ های مدرن ان بخشی از قضیه است که کار را سخت می‌کند. اگر بخواهید از سلبریتی ها و مدل ها نیز الگو بگیرید ممکن است به مشکل بر بخورید.

زیرا امکانات و هزینه هایی که آنها می دهند را ندارید.در نتیجه شما مجبور هستید با سلیقه و روش خودتان یک تیپ و استایل وینتیج طراحی کنید و ما در ادامه تعداد این نکته برای اینکه در این کار موفق تر باشید را به شما ارائه میدهیم تا در این راه شما را همراهی کرده باشیم.

 اصیل و اورجینال باشید

لباس های وینتیج

اگر قصد دارید که یک استایل وینتیج امروزی برای خودتان دست و پا کنید مطمئن شوید که لباس های قدیمی ای که انتخاب می‌کنید و می‌پوشید واقعاً قدیمی هستند. اگر لباسی که می‌پوشید قدیمی نباشد و فقط شبیه لباسهای قدیمی باشد باعث میشود که تیپ شما فیک به نظر برسد. خیلی از کسانی که دوست دارند این تیپ را انتخاب کنند مجبور می شوند به خاطر اینکه به لباس های قدیمی دسترسی ندارند به سراغ لباس هایی که فقط حس و حال قدیمی دارند بروند.

 استایل وینتیج

اما فراموش نکنید که اگر قصد کنید لباسهای قدیمی بخرید پول کمتری نیز خرج خواهید کرد. شاید پیدا کردن آنها تا حدی سخت باشد اما با کمی جستجو میتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید. در بعضی فروشگاه های اینترنتی و مغازه های قدیمی بگردید و سعی کنید انتخاب های متفاوت و عاقلانه ای داشته باشید. مطمئن باشید که اگر لباس های مناسبی برای این استایل انتخاب کنید ظاهرتان به شدت تاثیر مثبتی خواهد گرفت و به عنوان یک فشن آیکون واقعی به نظر خواهید رسید. زیرا که استایل و تیپ سنتی و وینتیج یکی از کم استفاده ترین اما خلاقانه ترین تیپ ها و استایل هاست و کسی که بتواند از پس شکل دادن به آن بر بیاید مسلما سلیقه و خلاقیت بی نظیری دارد.

کمی حس و حال مدرن به تیپتان اضافه کنید

لباس های وینتیج

اگر بتوانید به طور مناسبی به تیپتان حس و حال امروزی نیز اضافه کنید هم زیباتر به نظر خواهید رسید و همین که متفاوت‌تر جلب خواهید کرد. یک تیپ وینتیج و سنتی اصیل لازم نیست که تماماً از لباسهای قدیمی و نوستالژیک تشکیل شده باشد. اگر شما سعی کنید که تمام تیپ تان را کاملاً با لباس های قدیمی کاور کنید این باعث می شود که کمی از مد افتاده به نظر برسید. اما اگر بتوانید عاقلانه یک آیتم مدرن را به تیپ تان اضافه کنید در این صورت نه از مد افتاده به نظر می رسید بلکه خلاق و متفاوت نیز به چشم خواهید آمد.

 استایل وینتیج

فقط به خاطر اینکه استایل وینتیج و سنتی را انتخاب کرده اید به این معنا نیست که مجبور هستید فقط و فقط از لباس‌های قدیمی استفاده کنید. این که چگونه و با چه حالتی آیتم های تان را با هم قاطی کنید کاملاً به خلاقیت خودتان بستگی دارد و همچنین سلیقه ای که به خرج می دهید. استایل وینتیج از آن استایل هایی است که زیاده روی در آن میتواند نتیجه جالبی نداشته باشد و باید در شکل دادن به آن محتاط عمل کنید.

ورژن قدیمی ترند های جدید را بپوشید

لباس های وینتیج

موردی که خیلی ها به آن توجه نمیکنند این است که مد و ترند ها یک چرخه تکراری دارند. شاید اینگونه به نظر نرسد اما بیشتر ترند ‌هایی که امروزه روی کار آمده اند در واقع ورژن اپگرید شده ترند های قدیمی تر هستند. اگر می خواهید یک تیپ وینتیج و سنتی موفق داشته باشید. می توانید از این حقه استفاده کنید. به این فکر کنید که اکنون و در حال حاظر ترندهای محبوب چه هستند و سپس ورژن قدیمی آنها را بپوشید.

 استایل وینتیج

این روش به شما کمک می کند که هم تیپ وینتیج داشته باشید و هم با ترند های در حال حاضر دنیای مد همراه شوید. به سراغ تمام لباس هایی بروید که یک زمانی محبوب بودند و حالا از مد افتاده اند و ورژن امروزی و جدید آنها روی کار آمده است. این روش هم ساده است هم تلاش زیادی نمی‌خواهد و به شما کمک می‌کند که در زمینه داشتن یک استایل سنتی و وینتیج یک قدم مثبت به جلو بردارید و میتوانید راحت لباس هایتان را با هم ست کنید.

موها و آرایش تان را امروزی نگه دارید

لباس های وینتیج

یکی از مشکلاتی که اکثر خانم هایی که دوست دارند تیپ وینتج داشته باشند به آن بر می خورند، در رابطه با با موها و آرایششان است. فقط به خاطر اینکه تصمیم گرفته اید لباس هایی به سبک قدیمی بپوشید، به این معنا نیست که باید آرایش تان را نیز مانند زمان قدیم کنید. اگر این اشتباه را مرتکب شوید و آرایش و موهایتان را نیز به سبک قدیمی در بیاورید باعث می‌شود که لباستان و ظاهرتان مبدل به نظر برسد و حتی به نظر برسد که برای یک نمایش آماده شده اید.

 استایل وینتیج

وقتی که لباسهای قدیمی و وینتج میپوشید سعی کنید موها و ظاهرتان را مدرن نگه دارید. آرایشتان را نیز امروزی پیش ببرید. در این حالت شما توانسته اید لباسهای وینتیج و سنتی را با ترندهای در حال حاضر مخلوط کرده و تیپ و ظاهر مناسب تری داشته باشید.

لباس های راحت و باز بپوشید

لباس های وینتیج

 اگر قصد کرده اید برای یک مهمانی و یا دورهمی تیپ وینتج داشته باشید. برای اینکه بتوانید بهتر از این استایل بهره ببرید، سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که زیاد و بیش از حد پوشیده نیستند. مسلماً در تایمی که این لباس‌ها استفاده می شدند پوشیدگی فاکتور مهمی بوده است اما در دنیای مدرن امروز این مسئله زیاد جالب نیست. برای یک مهمانی خصوصی یا دورهمی شما می توانید خیلی راحت یک لباس آزاد که زیاد هم پوشیده نیست را انتخاب کنید.

 استایل وینتیج

این مسئله باعث می‌شود که شما در عین جذابیت حس و حال سنتی ولی اشوبگری داشته باشید و توجهات زیادی را به روی خودتان بیاورید. از اینکه نقاطی از پوست تان را نیز به نمایش بگذارید می توانید استفاده کنید تا در ظاهرتان تضاد موج بزند و بیشتر جلب توجه کنید. فراموش نکنید که پارادوکس همیشه گیج کننده و خاص است.

ساده بپوشید

برای این که باعث نشوید لباس‌ها و تیپ وینتیج تان شبیه لباسهای نمایش بازیگران یک تئاتر و یا لباس های مناسب هالووین به نظر برسد ، یکی از نکاتی که واقعا باید رعایت کنید این است که تا جایی که می توانید ظاهر تان را ساده نگه دارید.لباسهای وینتج معمولاً به خودی خود پرزرق و برق هستند و یا زیاد از حد به چشم می‌آیند و در نتیجه زیاده روی کردن در آنها باعث می شود که ترکیب جالبی نداشته باشند و استایل تان خوب به نظر نرسد. وقتی حرف از لباسهای قدیمی و تیپ و ظاهر وینتج می شود سادگی مهم ترین چیز است .

 استایل وینتیج

در واقع می توانید فقط و فقط یک یا دو آیتم وینتیج و سنتی در لباس هایتان استفاده کنید و بقیه را به دنیای مدرن امروز بسپارید. به طور کلی مطمئن شوید که زیاده روی نکرده باشید هم به خواسته خودتان برای داشتن یک تیپ وینتیج رسیده باشید. لباس های این طرح قابلیت این را دارند که ناخواسته تبدیل به مرکز توجه در لباس هایتان شوند و اگر زیاده روی در این زمینه کنید باعث می‌شوید که تیپتان به هم بریزد .

روی یک دوره زمانی خاص تمرکز نکنید

لباس های وینتیج

انتخاب لباس مناسب برای تیپ وینتیج و سنتی می‌تواند سخت باشد و اگر خودتان را به یک دوره زمانی خاصی محدود کنید سخت تر نیز می شود. می ‌توانید از دهه های مختلف برای این مسئله کمک بگیرید و فقط روی یک دوره زمانی خاص متمرکز نشوید. در واقع اصلاً نیازی به این کار نیست. دوره های زمانی مختلف را با خلاقیت خودتان مخلوط کنید و از لباسهای همه دوره ها بهره ببرید در این صورت تیپ شما خاص تر و زیبا تر جلوه خواهد کرد و همچنین محدودیت نخواهید داشت.

 استایل وینتیج

تیپ و استایل وینتیج نسبت به سایر تیپ ها و استایل ها سخت تر و پیچیده تر است و برای دستیابی به آن باید هم خلاقیت به خرج بدهید هم نکات ریز را رعایت کنید. اگر واقعا به این تیپ و استایل علاقمند هستید و دوست دارید گاه به گاه از آن بهره ببرید سعی کنید که در استفاده از آن زیاده روی نکنید تا تیپ تان جلوه از مد افتاده به خود نگیرد. همچنین نکات بالا را میتوانید رعایت کنید تا به چیزی که می خواهید نزدیکتر شوید و جذاب و بی نظیر به نظر برسید. مطمئن باشید که رسیدن به این استایل انقدرها هم سخت نیست و فقط بستگی به خودتان دارد. امیدواریم که توانسته باشیم به شما در این زمینه کمک کرده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو