جذاب‌ترین کتابفروشی‌ها را در این شهر ببینید

منبع: ایران آرت

82

1398/11/2

00:01


یکی از کتابفروشی‌های جالب شهر مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک عنوان "خیابان دونسله" دارد که مرکز فروش کتاب‌های دست دوم و کهنه در این شهر محسوب می‌شود.

ایران آرت: در کشور مکزیک با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور ادبیات نقش مهمی در زندگی روزمره آنجا دارد و به‌خاطر همین کتابفروشی‌ها از رونق خاصی برخوردار هستند. وجود نویسندگان بزرگی مثل گابریل گارسیا مارکز و اکتاویو پاز از کشور مکزیک نشان از علاقه مردم این کشور به کتاب دارد. در مکزیک کتابفروشی‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که به نظر سایت لیت هاب از برترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که آن‌ها را برای علاقمندان کتاب جذاب می‌کند.

الپندالو در منطقه پولانکو یکی از جذاب‌ترین کتابفروشی‌های مکزیک محسوب می‌شود که با تزئین‌های خاصش همیشه محل رفت و آمد کتاب دوستان مکزیکی است. جذابیت اصلی این کتابفروشی به کافه زیبای آن است. جایی مناسب برای نوشتن، ویراستاری و حتی تماشای مردمی که برای خریدن کتاب به این مکان می‌آیند.

به گزارش ایبنا، کتابفروشی دیگر در این لیست گاندی نام دارد که بیشتر محل فروش کتاب‌های ادبی و داستان است. در این کتابفروشی مشتری‌ها می‌توانند آثار ترجمه شده به زبان اسپانیایی را پیدا کنند. در این کتابفروشی نیز کافه‌های کتاب نیز پیدا می‌شوند که محل حضور نویسنده‌های مشهور است.

یکی از کتابفروشی‌های جالب شهر مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک عنوان "خیابان دونسله" دارد که مرکز فروش کتاب‌های دست‌دوم و کهنه در این شهر محسوب می‌شود. در این کتابفروشی به هیچ وجه ویترین شیک و زیبا دیده نمی‌شود ولی در عوض می‌توانید یک دوجین کتاب قدیمی و نایاب در این مکان جستجو کنید. همچنین می‌توان چاپ اول آثار و حتی کتاب‌هایی را که دیگر منتشر نمی‌شوند در این کتابفروشی خریداری کرد.

کتابفروشی بعدی "النا کاررو" نام دارد که در منطقه "کویوکان" قرار دارد و یکی از بهترین منابع عرضه کتاب‌های حوزه کودکان است. نام این کتاب به احترام همسر اول "اوکتاویو پاز" انتخاب شده است. این فروشگاه برای کودکان بسیار خوب است و می‌توانند در راهروهای آن قدم بزنند و کتاب‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. در مرکز کتابفروشی گلچینی از آثار خوب دنیا ارائه شده است. بخشی دیگر نیز در این کتابفروشی وجود دارد که می‌توان با کودکان کتاب خواند و بازی کرد.

در منطقه "لا کوندسا" کتابفروشی به نام "بلا اوپوکا" وجود دارد که کتاب‌های منتشر و حمایت‌شده توسط دولت را عرضه می‌کند. در این کتابفروشی همه آثار ادبی، اقتصادی، و مربوط به علم به خوانندگان ارائه می‌شود. در این فروشگاه کتابخوانی دسته‌جمعی نیز صورت می‌گیرد و مکان مناسبی برای دیدار دوستان علاقه‌مند به کتاب است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو