چگونه با رژ لب تیره جذاب شویم؟

چگونه با رژ لب تیره جذاب شویم؟


منبع: زیبامون

846

1398/11/2

12:52


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم به شما آموزش بدهیم چگونه از رژ لب های تیره خودبا اعتماد به نفس استفاده کنید.

چگونه با رژ لب تیره جذاب شویم؟

احتمالا شما هم از افرادی هستید که فکر می کنید رژلب هایی که بیش از حد تیره هستند و یا استفاده از رژلب هایی که بیش از حد به چشم می‌آیند باعث می‌شود که شما چهره ناخوشایندی از خودتان به نمایش بگذارید.

اما همه خانمها حتماً یکی دو بار به اینکه چقدر دلشان می‌خواهد رژ لب تیره بزنند و با آن زیبا به نظر برسند فکر کرده اند. معمولاً استفاده از رژلب های تیره و رژلب هایی که بیش از حد قرمز هستند باعث می شوند که آرایش فرد غلیظ به نظر برسد و این چیزی نیست که همه بخواهند. در این مقاله از زیبامون دات کام به شما اعتماد به نفس این را که هر رژلبی را با آرامش استفاده کنید خواهیم داد.

توصیه شماره یک : سایر اثرات رنگ قرمز را از روی پوستتان پاک کنید

رژلب های تیره

استفاده از رنگ قرمز و رنگ های تیره برای رژ لب احتیاط و البته هنرمندی بالایی می خواهد. اگر نتوانید ترکیب رنگ خوبی روی صورتتان ایجاد کنید یک رژ لب تیره یا قرمز قرار نیست چهره خوشایندی برایتان بسازد. یکی از مواردی که هنگام استفاده از رژ لبهای تیره و قرمز باید به شدت به آن توجه کنید این است که نباید در سایر نواحی صورتتان و ارایشتان اثری از رنگ قرمز باشد. یک رژ لب قرمز رنگ یا تیره ناخواسته باعث می‌شود که رنگ قرمز استفاده شده در سایر نقاط آرایش‌تان هم بیشتر به چشم بیاید. در نتیجه چه در آرایش تان و چه قرمزی طبیعی پوستتان، باید سعی کنید آن را بپوشانید. برای اینکه رژ لب تیره و قرمز خوب به نظر بیاید پوست شما باید روشن و یکدست باشد و هیچ اثری از قرمزی روی آن دیده نشود.

توصیه دوم : طیف رنگی را مناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید

رژلب های تیره

وقتی که حرف از زدن رژلب و رنگ های تیره می شود یکی از موارد مهمی که باید بدانید این است که طیف های رنگی وسیعی در این زمینه وجود دارند. ساختار رژ لب شما می تواند بر پایه صورتی قهوه ای و آبی و قرمز باشد و برای اینکه بفهمید کدام آنها به پوستتان بیشتر می‌آید باید دقت زیادی به خرج بدهید. شاید عجیب به نظر برسد اما انتخاب رنگ رژ لب بستگی به اینکه چشمانتان چه رنگی است هم دارد.

اگر دارای چشمان روشنی هستین رژ لبی که پایه رنگ صورتی دارد به شدت به شما خواهد آمد. این طیف رنگی باعث می شود چشمانتان بیشتر به چشم بیایند و زیباتر شوند.همچنین رنگ صورتی باعث می‌شود که معصومیت خاصی به چهره تان اضافه شود و این برای افرادی که چشمهای روشن دارند ضروری است.

رژلب تیره

 اگر چشمان تیره ای دارید رژ لب هایی که ته مایه قهوه‌ای دارند باعث می‌شود که چشم هایتان زیبا تر به نظر برسد و ترکیب صورت بهتری پیدا کنید در نتیجه موقعی که قصد خرید رژلب دارید به این نکته حتما توجه کنید.

رژ تیره

در سمت دیگر رژ لب هایی که ته مایه آبی و بنفش دارند برای خانم هایی که چشمهای روشن و تیره دارند هر دو مناسب هستند. اگر هم رنگ جیگری و تیره تر را دوست دارید، این رنگ به درد کسانی می خورد که موهای تیره دارند و همچنین چشمانشان نیز تیره است زیرا که این رنگ رژلب باعث می شود که صورتشان هارمونی زیبایی پیدا کند.

رژتیره

برای اینکه ته مایه رنگ یک رژلب را پیدا کنید هنگامی که می خواهید آن را موقع خرید تست کنید با کمک یک برگ دستمال کاغذی میتوانید کار خود را راه بیندازید. رژ لب را روی آن بکشید و در این حالت می‌توانید ته مایه رنگ یک رژ لب را به دست بیاورید.

توصیه سوم: همیشه رنگی که میخوای بخرید را امتحان کنید

رژلب های تیره

 حتی اگر هنگام خرید رژلب انتخابی تان را روی یک دستمال کاغذی کشیده اید و از ته رنگش مطمئن شده اید و مطمئن هستید که این رنگ را می خواهید باز هم آن را امتحان کنید. حتماً با خودتان یک پد پنبه ای همراه داشته باشید.سر رژلب را با آن تمیز کنید و سپس آن را روی لب‌هایتان امتحان کنید. اگر حس می کنید رژ لب باعث می‌شود که خسته به نظر برسید و یا به صورت تان نمی اید حتی اگر رنگ آن را دوست دارید، آن را نخرید رژ لبی انتخاب کنید که به چهره تان شادابی و نشاط می دهد و می توانید از آن در اکثر مواقع استفاده کنید.

توصیه چهارم: با یک برس مخصوص رژ لب بزنید

 بهترین روش برای اینکه یک رژ لب تیره را به لبهایتان بزنید استفاده از یک برس مخصوص است. رژلب های تیره می توانند روی لب‌هایتان پخش شده و جلوه شلخته ای به لبهایتان بدهند. اگر می‌خواهید رژ لب های تیره را بهتر به لبهایتان بزنید حتما از یک براش کوچک که مخصوص این کار تعبیه شده استفاده کنید. شما با کمک برس می‌توانید رژ لب را در همه نواحی لبتان به خوبی پخش کنید و باعث شوید که گوشه کنار لب هایتان نیز تمیز به نظر برسد. در این حالت رژ لب تیره بهتر از حالتی که ان را مستقیماً روی لب‌هایتان اعمال می کنید روی پوست لب تان می نشیند.

توصیه پنجم : حتماً از خط لب استفاده کنید

وقتی که رژلب تیره را با برس مخصوص روی لب های تان پخش کردید بهتر است که از یک خط لب برای شکل دادن به دور لب های تان نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که لبهای تیره معمولاً بیشتر از لب های روشن نیاز به خط لب دارند. یک خط لب مناسب تهیه کنید و بعد از اینکه رژ لب را روی لب هایتان پخش کردید. با دقت و ظرافت دور لب هایتان را نیز مرتب کنید تا تاثیر بهتری بگیرید. یک خط لب خوب کشیده شده حد و مرز لب های شما را مشخص میکند و جلوه زیباتری به آن ها میدهد.

توصیه ششم : بیخیال برق لب شوید

رژتیره

استفاده از برق لب در سایر مواقع هیچ مشکلی ندارد و اکثراً باعث می‌شود که لبهای شما درخشان تر و زیباتر به نظر برسند. اما این مسئله برای رنگ های تیره زیاد جالب نیست. رنگ های تیره نیازی به معرفی ندارد و به اندازه کافی خودشان توجه جذب می‌کنند. اما اگر انقدر دل تان می خواهد که لب هایتان براق شود بهتر است از رنگ‌های روشن تر استفاده کنید. رنگ های تیره به حالت عادی ممکن است روی لب ها شلخته به نظر برسند و اضافه کردن برق لب به آنها این مشکل را بیشتر میکند و به شلختگی آن ها دامن می زند. اگر به دلایلی  به شدت نیاز دارید که به لب های خود برق لب بزنید در حالتی که رژ لب تیره داری فقط در وسط لب ها از برق لب استفاده کنید و آن را به کناره‌ها نبرید

توصیه هفتم : رژ لب های تیره را با اعتماد به نفس استفاده کنید

رژلب های تیره

 مهم نیست ته مایه رنگی که استفاده کرده اید چه رنگی است هیچ چیزی بدون اعتماد به نفس خوب به نظر نمی رسد. اگر دوست دارید که رژ لب تیره رنگ بزنید وقتی که آن را روی لب‌هایتان قرار داده اید به خودتان اطمینان دهید که زیبا شده اید. در رابطه با آن حس ناامنی نداشته باشید. اعتماد به نفس باعث می‌شود که این هاله جذابیت روی بقیه نیز تاثیر بگذارد و با آنها این باور را بدهد که شما زیبا شده اید پس موقعی که رژ لب تیره زده ای نگران نباشید و فقط از آن لذت ببرید.

توصیه هشتم : رنگ اصلی رژ لب را از آن بیرون بکشید

رژتیره

 اگر می خواهید با رژ لب تیره بتوانید نظرها را به خود جلب کنید و زیبا به نظر برسید، یکی از مواردی که واقعا لازم است حین آرایش کردن آن را رعایت کنید این است که بتوانید رنگ واقعی رژ لب را روی لبهای تان پیاده کنید. برای اینکار فقط  لازم است شما یک روش ساده را به کار ببرید تا به چیزی که میخواهید برسید. مستقیم اعمال کردن رژ لب روی لب های تان ممکن است باعث شود که رنگ اصلی رژلب به خاطر ترکیب شدن با رنگ لبهایتان تغییر کند. اما با کمک یک حقه ساده می‌توانید از این مسئله جلوگیری کنید. قبل از اینکه رژ لب را روی لب‌هایتان اعمال کنید با کمی کرم پودر لبهایتان مات کنید. رنگ کرم پودر باعث میشود که رژ لب رنگ اصلی خودش را روی لب هایتان ارائه دهد و زیباتر جلوه کند و طبیعی تر نیز به نظر برسد.

توصیه نهم : از رنگ هایی که باعث می شود دندان هایتان زرد به نظر برسد فراری باشید

رژتیره

 رژ لب های تیره معمولاً دردسرها و قلق های بیشتری نسبت به رژلب های روشن دارند .شما هنگامی که می خواهید یک رژ لب تیره را به لبهای خود بزنید باید به نکات فراوانی توجه کنید. باید مراقب باشید که رژ لب را چگونه و با چه روشی روی لب‌هایتان میزنید و یا اینکه رژلب با رنگ پوست و چشم و موهایتان همخوانی دارد یا نه؟ حتی توجه به اینکه رژلب به لباس هایتان نیز می آید یا نه هم ضروری است.

اما یکی دیگر از مواردی که شاید خیلی‌ها به آن توجه نکنند و حتی متوجه آن نشوند این است که رژ لبی که میزنید چه تاثیری روی دندان هایتان می گذارد و باعث می شود آنها چگونه به نظر برسند. برای داشتن یک لبخند زیبا شما در کنار لب هایی جذاب نیاز است که دندان هایی زیبا نیز داشته باشید. هر چه که رژ لبتان بیشتر به سمت رنگ بنفش و آبی برود باعث می شود که دندان هایتان کمتر زرد به نظر برسند. اگر می خواهید دندان های سالم تری را به نمایش بگذارید از رژلب های استفاده کنید که ته مایه رنگ آنها آبی است.

سخن نهایی  

رژلب های تیره

استفاده و جلوه بخشیدن به رژ لب های تیره تا حدی سخت است  و می تواند باعث شود که خیلی از خانم ها تصمیم بگیرند که از این رژلب ها استفاده نکنند و سراغ انتخاب‌های آسان‌تری بروند. اما فراموش نکنید که هر سختی ای می‌تواند یک نتیجه بهتر را به دنبال داشته باشد. برای متفاوت به نظر رسیدن شما باید کمی تلاش کنید و و دست از تنبلی بردارید در مرحله اول سعی کنید رژ لبی را پیدا کنید که راحت پخش می شود و رنگش روی پوستتان ثابت می ماند.

هنگام استفاده از رژ لب های تیره باید بیش از حد به روشی که آنها روی لب‌هایتان پخش می کنید توجه کنید و سعی کنید مرتب این کار را انجام دهید. اگر عجله دارید بهتر است سراغ یک پروژه آسان تر بروید. لب هایتان را خوب آماده کنید و رژ لب را مرتب روی آن ها پخش کنید. فراموش نکنید که خط لب می تواند کمک زیادی در این مواقع به شما بکند. همچنین سعی کنید به نکاتی که در مقاله به آنها اشاره شد مو به مو عمل کنید تا به نتیجه دلخواهتان نزدیکتر شوید.

استفاده از رژ لب های تیره اگر قلق آنها دستتان بیاید آنقدرها هم سخت نیست. وقتی که یک رژ لب تیره را به عنوان رژلبی که می خواهید استفاده کنید انتخاب می‌کنید لبهایتان تبدیل به مرکز صورت شما می‌شود و نقطه ای است که توجه ها را به خود جلب می کند. در نتیجه شما باید سعی کنید که باقی نقاط صورتتان نیز با لب هایتان در هارمونی باشد. در غیر این صورت ممکن است نتیجه دلخواه را نگیرید امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما در این زمینه کمک های لازم را رسانده باشیم و در دفعات بعدی که قصد استفاده از رژ لب تیره را دارید بتوانید با اعتماد به نفس و آگاهی بیشتری آن را به کار بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو