زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه کارساز

منبع: کولاک

116

1398/11/2

14:34


زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه کارساز از تلویزیون به زودی مشخص می شود. «احمد شفیعی» مدیر استودیو نوبین گفت: پس از تولید و پخش مستندمسابقه «فرمانده»، «خانه ما» و «ضد گلوگه» که چندین سری از آنها در نقاط مختلف کشور تولید شده اند، تهیه دو رئالیتی شوی جدید با مضامین «ایده‌های برتر در زمینه کسب و کار» و «کار جهادی» در دستور کار استودیو نوبین قرار گرفت.

پخش و تکرار مسابقه کارساز

پخش و تکرار مسابقه کارساز

وی افزود: استودیو نوبین در سال‌های اخیر اقدام به ساخت چند مجموعه رئالیتی شو کرده است که تولید سری جدید برخی از برنامه‌ها مانند «فرمانده» و «خانه ما» در دستور کار قرار دارد اما با توجه به نظرسنجی مخاطبان و مطالعات انجام شده دو مجموعه رئالیتی شوی جدید با محوریت کسب و کار و اهمیت آن برای اقتصاد کشور و کار جهادی و اهمیت حفظ روحیه سازندگی بین مردم جامعه برای پخش در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

شفیعی ادامه داد: «کارساز» عنوان جدیدترین محصول استودیو نوبین است که در چندین فصل و با هدف معرفی ایده‌های برتر اقتصادی و توسعه آن، مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: «کارساز» مستند-مسابقه‌ای تلویزیونی برای رقابت ایده‌های برتر است. مسابقه‌ ای جذاب و مستند درباره‌ی کسب و کار، میان کسانی که ایده‌ی درخشان در ذهن دارند، اختراع مهمی کرده‌اند که جهان تازه‌ای می‌سازند یا محصول ویژه‌ای ساخته‌اند و زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهند.

مدیر استودیو نوبین همچنین در خصوص محصول دیگر این استودیو و زمان پخش آن اظهار داشت: مجموعه «بریم بسازیم» نیز با محوریت کار جهادی و توسعه مناطق کم بهره کشور توسط خود مردم به شیوه متفاوتی تولید شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو