در هفته پیش رو شاهد چندین سریال و فیلم در شبکه نمایش خانگی خواهیم بود که همگی آن ها را می توانید در این پست دریافت نمایید. قسمت 23 از سریال تماشایی مانکن، قسمت نهم سریال عاشقانه دل، قسمت 12 سریال کرگدن و همچنین قسمت دوم سریال خواب زده در کنار دو فیلم سینمایی غلامرضا تختی و قسم نام این عناوین می باشد. در ضمن با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این چند اثر، به آرشیو بسیار کاملی از فیلم ها و سریال های جذاب و دیدنی دسترسی خواهید داشت که همگی آن ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های روز و جدید ایرانی می باشد.

 

دانلود قسمت 23 مانکن

مانکن، آخرین ساخته حسیت سهیلی زاده با بازی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, عارفه معماریان و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی می باشد.

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که سرانجام مراسم خواستگاری (خیابانی) بهرام از ژیلا اتفاق می افتد که با رضایت ضمنی وی نیز همراه می شود. دوست بهرام که مسوولیت باز کردن گاوصندوق اخگر بود پی به یک سری فایل های مخفی و اسناد مهم اخگر می برد و در پی باج گرفتن از وی می شوند. در طرف دیگر ماجرا افسون و وکیل کتی می خواهند به کتی نارو بزنند که کاوه این توطیه را خنثی می کند به این امید که کتی را کمی نرم کند و سفته های او را به اجرا نگذارد. از اتفاقات مهم دیگر این قسمت باخبر شدن همتا از پدر واقعی خود و داشتن معدن و ثروت فراوان می باشد.

در قسمت 22 نیز اتفاقات بسیاری افتاد، از پیدا کردن مدارک معدن نمک پدر همتا که یک روز پیش از مرگ خود سند آن را به نام همتا زده بوده و جالب این که این سند سر از گاوصندوق اخگر در آورده بوده است، در حالی که پدر همتا هنوز زنده است و این نشان می دهد که اخگر کاملا از پیش با نقشه به سمت همتا رفته با این هدف که بتواند این معدن را از چنگ وی در بیاورد. همچنین در ادامه، پدر کاوه مخفیگاه عمومی خود (پدر کتی) را پیدا می کند و پس از سال ها و در حالی که گمان می کرده است عمویش مرده است وی را ملاقات می کند. حقایق بسیاری از رابطه عاشقانه او و کتی بازگو می شود و نشان می دهد که کتی از سمت پدرش بسیار دروغ و روایت های تحریف شده نسبت به گذشته شنیده است. ظاهرا با نزدیک شدن به قسمت های آخر سریال (4قسمت دیگر باقی مانده است) کم کم در حال رمزگشایی و پیدا شدن قطعات این پازل هستیم.

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت بیست و سوم شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت بیست و سوم مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 23 مانکن

 

 

دانلود قسمت نهم دل

سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که اکنون به ایستگاه نهم رسیده است. 

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که رابی (دخترخاله و عشق دوران قدیم آرش) به یک باره و پس از فهمیدن بهم خوردن مراسم عروسی آرش و رستا از آلمان به ایران می آید تا به آرش نزدیک شود!! این نقشه با هماهنگی های قبلی مادر آرش صورت گرفته است در حالی که پدرآرش یعنی اتابک کاملا با این مسایل مخالف است.

در قسمت 8 نیز، اتابک به نوبه خود سعی می کند تا دوباره رستا را به ازدواج با ارش ترغیب کند، وی حتی به منزل پدری رستا می رود و جلوی جمع از او عذرخواهی می کند ولی رستا تن به این خواسته نمی دهد. رستا که از سوی مادر آرش چند روز قبل به اتفاق خواهرش از شرکت اخراج شده است، این بار با دعوت اتابک برای بازگشت به گالری روبرو می شود ولی این را هم به طور صریح نمی پذیرد.

در ادامه رستا نیز با پیامک های بسیار از سوی مهران (نامزد قبلیش) که به ستوه آمده است در یک کافی شاپ به ملاقات وی می رود و در این هنگام همگان فکر می کنند که این دو هنوز با هم رابطه ای دارند در حالی که رستا برای این که مهران را برای همیشه از زندگیش خارج کند تن به این دیدار داده بود ولی آرش تصور دیگری دارد.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت هشتم از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت نهم دل

 

دانلود قسمت 12 کرگدن

 داستان سریال کرگدن حول زندگی پنج جوان می گردد. جوانانی که به واسطه مهارت‌ هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست؛ فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌ بینی را رقم می زنند. در این سریال مصطفا زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 12 کرگدن

قسمت دوم سریال خواب زده

 

«خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است. این سریال که اولین تجربه مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد.

لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیر علی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی در این سریال بازی می کنند.

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت دوم خواب زده