برنی سندرز در صدر نظرسنجی‌ دموکرات‌ها قرار گرفت

منبع: برترین ها

55

1398/11/2

20:57


در میان نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برنی سندرز با پیشرفت قابل توجهی، در صدر نظرسنجی‌های اخیر قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: به نقل از سی ان ان، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکا در تازه‌ترین نظرسنجی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری این کشور در صدر رای آورترین و پرطرفدارترین نامزد دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت.

در تازه ترین نتایج نظرسنجی عمومی در آمریکا برای نامزدهای دموکرات، سندرز با کسب ۲۷ درصد آرا در صدر نامزدهای انتخاباتی از حزب دموکرات قرار گرفته است.

برنی سندرز در صدر نظرسنجی‌ دموکرات‌ها قرار گرفت

در این نظرسنجی، «جوبایدن»، معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا در زمان اوباما نیز در مقام دوم قرار گرفته و «الیزابت وارن»، در جایگاه سومین نامزد انتخاباتی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفته است.

کمتر از یک سال به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که نوامبر ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، زمان باقی مانده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا حضور خود را در این انتخابات از مدت‌ها قبل اعلام کرده اما هنوز مشخص نیست از سوی دموکرات‌ها چه فردی مقابل او خواهد ایستاد.

۱۷ جمهوریخواه برای انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست‌جمهوری ثبت نام کرده بودند اما دموکرات‌ها امسال رکورد آنها را شکستند و با ۲۰ نامزد انتخاباتی وارد میدان شده‌اند.

دموکرات‌ها از جهت تعداد زنان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ هم رکورددار شده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو