برترین بازی های اندروید 1399 ایرانی و 2020خارجی/ بازی موبایل

منبع: ناز وب

151

1398/11/2

21:30


معرفی بهترین بازی های اندروید ایرانی 1399 و خارجی سال 2020. با اطلاعات کامل بازی های منتخب. با ژانرهای مختلف برای سلایق متفاوت شما کاربران عزیز. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

 

بهترین بازی های اندروید ایرانی و خارجی سال جدید 99-20!

1) بازی اندروید Call of Duty: Mobile

 

برترین بازی های اندروید 1399 ایرانی و 2020خارجی/ بازی موبایل

 

بازی اندروید Call of Duty: Mobile

بازی call of duty جزو بازی‌هایی است که توانست مخاطبین زیادی را جذب خود کند، در این بازی شما در نقشه‌های معروف Call of duty باید با یکدیگر مبارزه کنید. این بازی تا کنون توانسته بیشتر از 50 میلیون پلیر جذب خود کند، شما در این بازی می‌توانید با دوستانتان به صورت صوتی و متنی ارتباط برقرار کنید. هرچه بیشتر بازی کنید، کاستوم و شخصیت‌های معروف Call of duty را باز خواهید کرد، این بازی شامل یک بخشی به نام زامبی دارد که میتوانید با دوستانتان در مقابل زامبی‌ها مبارزه کنید. شما این بازی را می‌توانید از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود کنید.
اطلاعاتی از بازی Call of Duty: Mobile
نام بازی Call of Duty: Mobile
شرکت سازنده Activision Publishing, Inc.
نیاز به اندروید 4.3 and up
تعداد نصب 50,000,000+
رده‌ی سنی +16
حجم 74M

*

2) بازی اندروید Forza Street
بهترین بازی ماشینی 2020

بازی اندروید Forza Street

بازی Forza Street فرار است که در سال 2020 منتشر شود، اما تاریخ انتشار این بازی تاکنون نا مشخص می‌باشد، بازی Forza Steet جزو بازی‌های موفق در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید، این قسمت از بازی در خیابان‌های میامی جریان دارد، بازی شامل ماشین‌های روز و کلاسیک می‌باشد، نسخه‌ی کامپیوتر این بازی به صورت رایگان در استور مایکروسافت وجود دارد و می‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید، این بازی شامل بخش چند نفره هم می‌باشد که می‌توانید این بازی را با دوستانتان بازی کنید.
اطلاعاتی از بازی Forza Street
نام بازی Forza Street
شرکت سازنده Microsoft

*

3) بازی اندروید Game of Thrones Beyond the Wall
بهترین بازی اندروید استراتژیک RPG

بازی اندروید Game of Thrones Beyond the Wall

بازی تاج و تخت: آنسوی دیوار، یک بازی استراتژی RPG است که توسط شرکت Behaviour Interactive ساخته شده است، این بازی در وستروس و مکان‌های مختلف سریال GOT در جریان است، شما در این بازی می‌توانید شخصیت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و بازی کنید، شما در این بازی می‌توانید از درخت جادویی weirwood برای سفر در گذشته و آینده سفر کنید و شخصیت‌هایی چون Jon Snow, Daenerys Targaryen, Jaime Lannister, Melisandre و Tormund Giantsbane را انتخاب کنید و بازی کنید، این بازی در اواخر سال 2019 منتشر خواهد شد، گوشی شما باید حداقل دارای 3 گیگابایت رم باشد.
17 بازی‌برتر IOS (آیفون) برای کودکان در سال 2019
مشاهده کنید!
اطلاعاتی از بازی Game of Thrones Beyond the Wall
نام بازی Game of Thrones Beyond the Wall
شرکت سازنده Behaviour Interactive

*
4) بازی اندروید Plants vs. Zombies 3
بهترین بازی استراتژیک زامبی

بازی اندروید Plants vs. Zombies 3

بازی Plants vs Zombies جزو بازی‌های محبوب کمپانی Electronic Arts به حساب می‌آید، در حال حاضر این بازی در حال ساخت است و قرار است که در سال 2020 منتشر شود، متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد این بازی هنوز منتشر نشده است، به گفته‌ی EA شما به دستگاهی نیاز خواهید داشت که باید مشخصاتی چون گوشی Galaxy S7 یا بالاتر داشته باشد، به گفته‌ی EA این بازی قرار است رایگان باشد و خط داستانی مجزایی با سری‌های قبلی این بازی دارد.
اطلاعاتی از بازی Plants vs. Zombies 3
نام بازی Plants vs. Zombies 3
شرکت سازنده EA
*

5) بازی اندروید Tom Clancy’s Elite Squad

بازی اندروید Tom Clancy’s Elite Squad Tom Clancy’s Elite Squad یک بازی رایگان RPG است که قرار است برای گوشی‌های هوشمند منتشر شود، در این بازی شخصیت‌های محبوب بازی‌های Splinter Cell, Ghost Recon, Rainbow Six Siege, و The Division وجود دارند، در این بازی شخصیت‌هایی چون am Fisher, Montagne, Caveira, Nomad, و El Sueño حضور دارند، شما این بازی را می‌توانید پیش خرید کنید. این بازی آنلاین است و باید با دیگران به صورت چهار نفره با دیگران مبارزه کنید.
اطلاعاتی از بازی Tom Clancy’s Elite Squad
نام بازی Tom Clancy’s Elite Squad
شرکت سازنده Ubisoft

*
6) بازی اندروید Minecraft Earth (AR)
بهترین بازی خلاقانه‌ی اندروید 2020

بازی اندروید Minecraft Earth (AR)

بازی Minecraft Earth بر پایه‌ی ساخت و ساز، جستجو و بقا ساخته شده است، شما در این بازی می‌توانید با دوستانتان بسازید. بازی Minecraft Earth AR برای اندروید های 7 به بالا و IOS +10 به بالا قابل بازی کردن می‌باشد، بازی ماین کرافت همیشه در مورد خلاقیت بوده است، این بار شما با استفاده از دوربین گوشی خود می‌توانید در فضای مجازی به ساخت و ساز بپردازید، این بازی هنوز منتشر نشده اما می‌توانید آن را پیش خرید کنید.
16 بازی برتر آیفون (IOS) برای کودکان زیر 5 سال
مشاهده کنید!
اطلاعاتی از بازی Minecraft Earth (AR)
نام بازی Minecraft Earth (AR)
شرکت سازنده Mojang
رده‌ی سنی +7
حجم بستگی به دستگاه دارد
*
7) بازی اندروید Apex Legends
بهترین بازی بتل رویال 2020

بازی اندروید Apex Legends

بازی Apex Legends از بازی‌های محبوب Battle royale است. این بازی توسط شرکت EA ساخته شده است، این بازی قرار است که امسال برای پلتفرم اندروید منتشر شود، این بازی رایگان است و شما این بازی را می‌توانید به صورت گروه‌های چهار نفره با دوستانتان بازی کنید. در این بازی شخصیت‌های متفاوتی وجود دارند که هر کدام قدرت منحصر به فرد خود را دارند. بازی به این صورت است که شما به به صورت گروه‌های 4 نفری فرود می‌آیید و آخرین گروه بازمانده برنده خواهد شد.
اطلاعاتی از بازی Apex Legends
نام بازی Apex Legends
شرکت سازنده Electronic Arts
*
8) بازی اندروید Human Fall Flat

بازی اندروید Human Fall Flat

بازی Human fall flat یک بازی خنده دار است که شما باید معماهای بازی را حل کنید، شما در این بازی باید راه خروج را پیدا کنید، امکان بازی چندنفره در این بازی وجود دارد، شما در این بازی می‌توانید بپرید، راه بروید، هر چیزی را بلند کنید و از هر چیزی بالا بروید. در این بازی پازل‌های زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را پیدا و حل کنید. شما همزمان می‌توانید با 4 نفر از دوستانتان مراحل این بازی را حل کنید. شما نیز می‌توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید.
اطلاعاتی از بازی Human: Fall Flat
نام بازی Human: Fall Flat
شرکت سازنده 505 Games Srl
نیاز به اندروید 5.0 and up
تعداد نصب 50,000+
رده‌ی سنی +3
حجم 39M
*
9) بازی اندروید Bad North Jotunn Edition

بازی اندروید Bad North Jotunn Edition

خانه‌ی شما مورد حجوم وایکینگ‌ها قرار گرفته است، شما باید از خانه‌ی خود در مقابل این مهاجمان دفاع کنید. شما در این بازی یاید به نیرو ها فرمان دهید که در چه مکانی با دشمنان بجنگند، بازی شامل نقشه‌های متنوعی می‌باشد، شما در این بازی می‌توانید نیروی خود را ارتقا دهید، شما با استراتژی های مختلفی می‌توانید دشمنان خود را شکست بدهید. اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه مند هستید، تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید.
بهترین بازی‌های کامپیوتری 2020
مشاهده کنید!
اطلاعاتی از بازی Bad North Jotunn Edition
نام بازی Bad North Jotunn Edition
شرکت سازنده Raw Fury
نیاز به اندروید بستگی به دستگاه دارد
رده‌ی سنی +12
*
10) بازی اندروید SpellForce Heroes Magic

بازی اندروید SpellForce Heroes Magic

اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه مند هستید، بازی SpellForce Heroes Magic جزو بازی‌های اعتیاد آور است که شما ساعت‌ها پای این بازی می‌نشینید، شما در این بازی باید با منابعی که جمع می‌کنید، امپراطوری خود را بسازید، شما در این بازی می‌توانید ارتش بزرگی جمع کنید و به کشورهای دیگر حمله کنید و امپراطوری خود را گسترش دهید، منابع زیادی در نقشه وجود دارد که باید آن‌ها را پیدا کنید و استخراج کنید، هرچه بیشتر بجنگید، نیرو های شما تجربه‌ی بیشتری کسب می‌کنند و قوی تر می‌شوند.
اطلاعاتی از بازی SpellForce Heroes Magic
نام بازی SpellForce Heroes Magic
شرکت سازنده HandyGames
نیاز به اندروید 4.1 and up
تعداد نصب 5,000+
رده‌ی سنی +7
حجم 29M
*
11) بازی اندروید Mario Kart Tour
بهترین بازی ماشینی رقابتی

بازی اندروید Mario Kart Tour

Mario Kart Tour یک بازی ماشینی آنلاین است که شما می‌توانید این بازی را با دوستانتان بازی کنید، شما برای تجربه‌ی این بازی حتما باید به اینترنت متصل باشید، بازی شامل چالش‌های متعددی می‌باشد، بازی شامل نقشه های مختلفی است، شما نیز می‌توانید کاراکتر خود را انتخاب کید. در زمین‌های مسابقه اصلحه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها رقبای خود را برای مدت کوتاهی متوقف سازید. اگر به بازی‌های ماشینی و البته شخصیت ماریو علاقه مند هستید، تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید. شما این بازی را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.
اطلاعاتی از بازی Mario Kart Tour
نام بازی Mario Kart Tour
شرکت سازنده Nintendo
*****
بهترین بازی های اندروید ایرانی

بازی هاي ایرانی چند سالی است که با رشد کیفیت همراه شده است و تقریباً طرفداران خوبی را هم جلب کرده اند در ادامه میتوانید با معرفی برترین بازی هاي منتشر شده ایرانی 2020 تالاب را دنبال نمایید.

بازی گوشی موبایل ایرانی , در میان بازی هاي کامپیوتری و بازی هاي مخصوص گوشی موبایل , تعداد زیادی از بازی ها هستند که ساخته ایران می باشند . تولید بازی‌هاي کامپیوتری و مخصوصاً بازی‌هاي موبایلی ایرانی طی یک‌سال اخیر با رشد و افزایش کیفیت قابل توجهی همراه بوده است.

حالا عده اي از این بازی‌ها آن قدر کیفیت ‌پیدا کرده‌اند که درفروشگاه‌هاي مشهور آنلاین بازی جهان نیز عرضه می شوند.

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

صنعت بازی‌سازی ایران اگر چه درسال‌هاي قبل روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما حالا تعداد زیادی از فعالان اینبخش امیدوارند با برداشته شدن رسمی تحریم‌ها و جذب سرمایه و جلب توجه بازی‌سازان خارجی به بازار ایران، اوضاع تغییر کند.

بنیاد ملی بازی‌هاي رایانه‌اي به‌عنوان تنها متولی این بازار، با اعلام این که از ابتدای سال تا کنون 10 بازی مجوز ساخت دریافت کرده‌است، تصریح کرده که هر ماه، یک بازی ایرانی رونمایی خواهد شد. درکنار تولید بازی‌هاي کامپیوتری ایرانی، تولید بازی‌هاي موبایلی نیز با رشد و پیشرفت قابل توجهی همراه است.

با نزدیک شدن به تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی، بسیاری بخشی از اوقات فراغت خود رابه انجام بازی‌هاي کامپیوتری اختصاص میدهند بنابر این ما در ادامه بشما بازی‌هاي ایرانی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که جذابیت‌انها کمتر از بازی‌هاي خارجی که تا به حال امتحان کرده اید نیست.

والیبال 2020

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020
بهترین بازی اندروید

تیم والیبال ایران با راهیابی به مسابقات المپیک، آن‌هم بعد از 52سال حالا در صدر اخبار قرار دارد. بهمین خاطر نیز ابتدای هفته گذشته از اولین بازی ویدئویی والیبال در کشور رونمایی شد. دراین بازی که پیش‌تر نام «والیبال مدرن» برای آن انتخاب شده بود، 32 تیم برتر والیبال جهان حضور دارند.

سازندگان این بازی معتقدند از نظر گستردگی تیم‌ها و تعداد بازیکنان شبیه‌سازی شده، رقیبی برای این بازی حتی در سطح جهانی وجود ندارد. دراین بازی حالت‌هاي مسابقه‌اي مختلف از جمله مسابقات دوستانه، لیگ جهانی، جام‌جهانی، قهرمانی جهان و… دیده شده است.

همچنین بدلیل اهمیت گزارشگری در بازی‌هاي ورزشی، این بازی با صدای گزارشگر مطرح والیبال یعنی «کیومرث کرده» گزارش می شود. بازی والیبال2016 تنها قابلیت نصب روی کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز را دارد. این بازی را یک یا دونفره با کیبورد یا دسته‌بازی میتوانید بازی کنید.

کاربران باید برای تهیه این بازی به فروشگاه‌هاي بازی‌هاي رایانه‌اي مراجعه کنند.

شمشیر تاریکی؛ آخرین جنگاور

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

بازی «شمشیرتاریکی:آخرین جنگاور» تا کنون توانسته افتخارات داخلی و خارجی قابل توجهی رابه دست بیاورد. این بازی ایرانی که سال گذشته بعنوان بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی موبایلی سال انتخاب شد، از ابتدای هفته جاری در فروشگاه دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شد.

بازی«شمشیر تاریکی؛ آخرین جنگاور» با نام لاتین « Shadow Blade Reload»، ادامه تکامل یافته از نسخه اول این بازی است. این بازی در سبک اکشن است و داستان بازی، روایتگر شخصیتی به نام «کورو» است. وی مردی جوان است که برای به دست آوردن لقب «شمشیر تاریکی»، در راه پرخطری گام میگذارد.

«کورو» دراین راه می‌کوشد تا تکنیک‌هاي مبارزه آخرین استاد نینجای باقی مانده را بیاموزد. این بازی، قابلیت نصب روی کامپیوترهای ویندوزی و موبایل با سیستم عامل اندروید و ios را دارد. بازی «شمشیرتاریکی؛ آخرین جنگاور»در حال حاضر در فروشگاه دیجیتالی استیم «www.store.steampowered.com» قابل خریداری است.

مجله تالاب: همچنین براساس اعلام بنیاد ملی بازی‌هاي رایانه‌اي، این بازی هفته گذشته نیز در فروشگاه‌هاي ایرانی توزیع شده است.

گنگ استایل؛ جنگ دارودسته‌ها

«گنگ استایل»«GangStyle» هم یکی از بازی‌هایي است که بدلیل گرافیک و سبک خاص بازی آن مورد توجه قرار گرفته است. سبک استراتژیک این بازی ایرانی بی‌شباهت به بازی‌هاي معروفی مانند Boom Beach و Clash of Clans نیست.

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020
بهترین بازی موبایل

گنگ استایل داستان گروهی از افراد است که در پی تخریب و تاراج شهر توسط افراد شرور، در تلاش هستند تا با تشکیل gang «قبیله، اتحاد، کلن» شهر خودرا دوباره ساخته و با تخریبگران مقابله کنند.

شما دراین بازی مسئول اداره شهر خواهید بودو با استخدام افراد مختلف و راه‌اندازی کسب و کار‌هاي گوناگون، منابع مالی خودرا افزایش میدهید. دراین بازی امکان گفت‌وگوی آنلاین نیز فراهم شده است. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید «از طریق کافه‌بازار و گوگل پلی» و ios«اپل‌استور» قرار گرفته است.

درخت انگلیسی، آموزش درکنار سرگرمی

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

با کمک بازی «درخت انگلیسی» هم میتوانید سرگرم شوید و هم خزانه یادگیری لغات انگلیسی خودرا افزایش دهید. تیم سازنده این بازی معتقدند با استفاده از جذابیت‌هاي یک بازی، آموزش زبان در اوقات فراغت را ممکن ساخته‌اند.

مجله تالاب: این بازی که برای سنین مختلف مناسب است ویژگی‌هاي مختلفی مانند یادگیری کلمات جدید زبان انگلیسی، یادآوری کلمات ساده و پرکاربرد، آموزش دیکته انگلیسی لغات، تست هوش و حافظه، تقویت یادگیری و افزایش دایره لغات انگلیسی و …دارد.

شیوه بازی و یادگیری زبان در «درخت انگلیسی» به این شکل است که شما با یک درخت مواجه هستید که بعد از کاشت آن با یادگیری لغات مختلف باید آنرا پرورش بدهید تا به یک درخت تنومند تبدیل شود. این بازی به صورت رایگان از طریق کافه بازار در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

اتاق جنگ، بازی خارجی بومی شده

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

بازی «اتاق جنگ» در واقع نسخه بومی شده بازی خارجی War Inc است. استودیو بازی‌سازی «اتاق جنگ» با ایجاد تغییراتی دراین بازی خارجی و هماهنگ کردن آن با فرهنگ داخلی، سعی کرده است تا یک تجربه متفاوت از بازی استراتژیک را پیش روی کاربران ایرانی بگذارد.

دراین بازی شما با تکنولوژی‌هاي آینده و جنگ‌جهانی سوم روبرو هستید. دراین بازی آنلاین شما می توانید نیروهای خود رابه سمت یک پیروزی شکوهمند هدایت کنید، همچنین برج‌هاي مستحکم بسازید و با آماده کردن ارتش خود، برای به دست آوردن منابع ارزشمند با دشمنان سرسخت خود نبرد کنید.

این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

صفر تا صد، مسابقه با اتومبیل‌هاي حرفه‌اي

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

اگر به دنبال کمی سرعت و هیجان بیشتر هستید بازی «صفر تا صد » می تواند گزینه مناسبی باشد. این بازی به یکی از بازی‌هاي محبوب مسابقه‌اي ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و تا کنون 100هزار نصب فعال داشته است. این بازی که توسط سازندگان بازی‌هاي موفقی مانند «خروس جنگی» و «فوتکاردیا» عرضه شده،یک بازی در سبک خودرو‌سواری است.

شما در بازی «صفر و صد» باید در نقش یک راننده حرفه‌اي ظاهر شوید که در مسابقه‌هاي مشخص شرکت کرده و با شکست رقیبان خود، رکورد های جدیدی را ثبت میکنید.

مجله تالاب: بازی با یک داستان متفاوت و جذاب شروع می شود ؛جاییکه شخصیت اصلی داستان با اتومبیل حرفه‌اي خود به همراه دوستانش به شمال سفر می کند اما به دلایلی خودرو در جاده تصادف میکند. دراین تصادف عده اي از دوستان راننده یا گم می شوند یا مفقود.

حالا شخصیت اصلی بازی باید برای پیدا کردن افراد مفقود شده، با راننده‌هاي حرفه‌اي چند شهر مختلف مانند تهران، اصفهان، اهواز و… مسابقه بدهد. این بازی به صورت رایگان تنها در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

حریم، یک سریال وحشتناک

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2020

«حریم»، یک بازی در سبک وحشتناک است که به صورت اپیزودیک یا قسمت قسمت، در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا کنون 4 قسمت این بازی در کافه بازار برای کاربران اندروید منتشر شده است. قسمت‌هاي اول تا سوم این بازی، روایتگر داستان جوانی است که بدون توجه به هشدار‌ اهالی یک منطقه در خصوص یک جنگل مرموز، برای کشف حقایق به این جنگل لعنت‌شده می رود.

شما دراین سفر این جوان را همراهی میکنید و به دنبال کشف رازهای جنگل شاهد حوادث عجیب و هیجان انگیزی میشوید که باید با کمک هوش خود از دست این حوادث خلاص شوید. قسمت چهارم داستان به شکل شگفت انگیزی طولانی، معمایی و وحشتناک میشود و شما از سرنوشت داستان بازی مطلع خواهید شد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو