بیوگرافی یحیی گل محمدی و نگاهی به زندگی فوتبالی و شخصی این سرمربی محبوب

بیوگرافی یحیی گل محمدی و نگاهی به زندگی فوتبالی و شخصی این سرمربی محبوب


منبع: آرگا

143

1398/11/3

01:44


یحی گل محمدی اهل اردبیل بازیکن فوتبال و سرمربی موفق و بااستعداد کشورمان در پست مداف میانی بازی می کرده. همچنین او اکنون سر مربی تیم پرسپولیس را بر عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی یحی گل محمدی بازیکن تیم ملی در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

یحیی گل محمدی یکی از بازیکنان ۵۰ ساله سابق فوتبال و  مربی مطرح کشورمان که در حال حاضر به عنوان سر مربی تیم پرسپولیس فعالیت می کند. یحیی گل محمدی در زمان بازیکنی ۳۶۹ بار به میدان رفته و ۳۱ گل را به ثمر رسانده است و در پست مدافع میانی بازی می کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه جذاب یحیی گل محمدی همراه با تصاویر شخصی و دیدنی وی آشنا شوید.

بیوگرافی یحی گل محمدی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

یحیی گل محمدی بازیکن و مربی سرشناس ایرانی متولد ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۴۸ که هم اکنون ۵۰ سال سن دارد و در روستای میناباد، نمین واقع در استان اردبیل چشم به جهان گشود. وی اصالتا ترک زبان است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک فوق دیپلم رشته هنر و زبان در دانشسرای تربیت معلم قم می باشد.

عکس + بیوگرافی یحیی گل محمدی

آغاز فعالیت فوتبال یحیی گل محمدی

آقای گل محمدی پس از گرفتن مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل به شهر قم رفت و در آنجا مدرک فوق دیپلم را دریافت نمود، سپس زمان کوتاهی به تبریز بازگشت (۱۳۶۷) و در تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بازی کرد، حدود ۵ بار به میدان رفته و ۱ گل را به ثمر رساند. سپس گل محمدی دورباره به قم برگشت در کنار تدریس در تیم هلا احمر به بازی فوتبال پرداخت.

گالری شخصی و جدید یحیی گل محمدی

بیوگرافی یحیی گل محمدی + عکس

تاریخچه زندگی یحیی گل محمدی

عکسی از پیوستن یحیی گل محمدی برای دومین سرمربی گری در پرسپولیس

بیوگرافی یحیی گل محمدی و همسرش

یحیی گل محمدی در سال ۶۹ به واسطه آقای احمد خان خداداد با امضای قرارداد ۴ ساله به باشگاه پورا تهران پیوست و تا سال ۷۳ در این تیم بازی می کرد. او در این تیم ۱۴ بار به میدان رفته و ۸ گل را به ثمر رسانده است. در نتیجه با درخشش بی نظیرش در تیم پورا، باشگاه پرسپولیس درسال ۷۳ هم زمان با آغاز فصل با وی قرار داد ۴ ساله ای را بست تا سال ۷۷ در این تیم حضور داشت و در سال ۷۹ به باشگاه فولاد خوزستان رفت ولی دوباره به پرسپولیس برگشت و سه سال در این تیم بازی کرد. گل محمدی برای باشگاه پرسپولیس ۱۰۴ بار بازی کرده و ۷ گل را به ثمر رساند. سپس او پایان عمر فوتبال خود را در باشگاه صبا باتری قم گذراند.

زندگینامه کامل یحیی گل محمدی

عکس یحیی گل محمدی در حال مصاحبه

عکس شخصی یحیی گل محمدی

آلبوم زیبا و جدید یحیی گل محمدی

بیوگرافی یحیی گل محمدی کامل و زیبا

شروع فعالیت مربیگری گل محمدی

شروع فعالیت مربیگری یحیی گل محمدی در باشگاه تربیت یزد به سال ۸۸ بر می گردد. این بازیکن در سال ۸۹ به عنوان مربیگری در باشگاه نساجی مازندران برگزیده شد، و در سال ۹۰ به عنوان دستیار آقای علی دایی در باشگاه راه آهن مشغول شد، او در خرداد سال ۹۱ برای باشگاه صبای قم به عنوان سر مربی تعیین شد اما او در مهر ماه همین سال از تیم صبای قم رفت و در باشگاه پرسپولیس تهران به عنوان دستیار پیوست. و در اواسط سال ۹۱ وی را به عنوان سر مربی تعیین کردند ولی در اسفند ماه سال ۹۱ در برنامه تلویزیونی ۹۰ از کارش کناره گیری کرد اما این درخواستش مورد قبول مدیر عامل تیم پرسپولیس قرار نگرفت.

شرح زندگی یحیی گل محمدی

عکس دونفره زیبا و جذاب یحیی گل محمدی و علی کریمی

تاریخچه زندگی یحیی گل محمدی و همسرش

بعد از اینکه تیم پرسپولیس در مقابل سپاهان فینال جام حذفی شکست خورد، پیشکسوتان باشگاه، گل محمدی را بسیار مورد انتقاد قرار دادند و ایشان تنها با ۲ باخت در طی مدتی که مربی پرسپولیس را برعهده داشت مجدد استعفای خود را با آقای محمد رویانیان تسلیم کرد و از مربیگری این تیم کناره گیری کرد و سپس به تیم باشگاه نفت تهران به عنوان سر مربی رفت. همچنین وی سابقه سرمربی در باشگاه های ذوب آهن اصفهان، تراکتور تبریز، گل ریحان البرز، شهر خودرو و برای بار دوم پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

عکس جدید + بیوگرافی یحیی گل محمدی

عکس یحیی گل محمدی در کنار محمد حسن انصاری فرد

مربیگری پرسپولیس

یحیی گل محمدی ۲۳ دی ماه سال  ۱۳۹۸ جایگزین کالدرون سرمربی قدیمی پرسپولیس شد.

شرح زندگی یحیی گل محمدی و همسر

عکس دختر و پسر یحیی گل محمدی

ازدواج و همسر گل محمدی

این بازیکن و سر مربی ایرانی چند سال پیش با خانمی به نام لیلا که اصالتا کرد زبان است ازدواج کرده که حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام امیر حسین و یک دختر می باشد.

تاریخچه زندگی یحیی گل محمدی و عکس

عکس خانوادگی یحیی گل محمدی مربی موفق ایرانی

بیوگرافی یحیی گل محمدی + تصاویر شخصی

عکس دسته جمعی یحیی گل محمدی

جوایز و افتخارات زمان بازیکنی گل محمدی

یحیی گل محمدی در دوران بازیکنی خود ۲ بار برای باشگاه پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و ۱ بار سال ۷۷ جام حذفی را دریافت نمود. سپس در سال ۸۴ با باشگاه صبا قم قرمان سوپر جام شد و در تیم ملی سال ۲۰۰۲ قهرمانی بازی های آسیایی را بدست آورد.

زندگینامه کامل و خواندنی یحیی گل محمدی

عکس متفاوت از خوشحالی یحیی گل محمدی

جوایز و افتخارات زمان مربیگری

او در زمان مربیگری برای ذوب آهن  ۲ بار قهرمان جام حذفی و ۱ بار قهرمان سوپر جام باشگاه های ایران شده است..

آشنایی با زندگینامه یحیی گل محمدی

بعد از مطالعه بیوگرافی یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسولیس می توانید در ادامه این بخش تصاویر شخصی و جدید وی را ملاحظه نمایید.    

زندگینامه جامع و خاص یحیی گل محمدی

گالری شخصی و جذاب یحیی گل محمدی

گالری شخصی و جدید یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سر مربی موفق و با استعداد کشورمان

تاریخچه زندگی یحیی گل محمدی و همسرش

عکس و زندگینامه یحیی گل محمدی

بیوگرافی یحیی گل محمدی همراه با تصاویر

عکس نوجوانی آقای یحیی گل محمدی مربی و بازیکن ایرانی

زندگینامه جامع و خواندنی یحیی گل محمدی

ژست زیبا و با حال یحیی گل محمدی

تاریخچه زندگی یحیی گل محمدی+ عکس های شخصی

عکس و بیوگرافی یحیی گل محمدی سر مربی باشگاه پرسپولیس

بیوگرافی یحیی گل محمدی + عکس های شخصی

عکس جدید و متفاوت یحیی گل محمدی بازیکن ایرانی

عکس جدید و متفاوت یحیی گل محمدی بازیکن ایرانی

امیدواریم با مطالعه بیوگرافی یحیی گل محمدی بازیکن و مربی موفق و مطرح کشورمان و از تماشای تصاویر زیبا و جدید وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو