مدارس قزوین و ادارات زنجان تعطیل شدند

منبع: سیمرغ

58

1398/11/3

02:39


مدارس قزوین و ادارات زنجان تعطیل شدند

مدارس قزوین و ادارات زنجان به علت برف و کولاک تعطیل شدند

تعطیلی مدارس قزوین و ادارات زنجان

بنا بر اطلاعیه آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع؛ طی نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ تعطیل است.

خیرالله رحمانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، درخصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع؛ طی نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ تعطیل است.

بنا بر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیر کل آموزش و پرورش قزوین تاکید کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌ها اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین پیگیری کنند.

به دلیل برودت هوا و در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، همه ادارات شهر زنجان، فردا (پنج‌شنبه ۳ بهمن‌ماه) تعطیل اعلام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری زنجان، بر اساس تصمیمات متخذه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به علت برودت هوا در جهت مدیریت بهینه و کاهش مصرف سوخت گاز، همه دوایر دولتی، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهر زنجان به جز دستگاه‌های امدادی، بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان فردا (پنج‌شنبه سوم بهمن‌ماه) تعطیل خواهد شد.

گفتنی است، تعطیلی فردا فقط شامل شهر زنجان بوده و شهرستان‌های تابعه ادارات فوق دایر است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو