مشکل سیاسی علی دایی برای حضور در تیم ملی!!

منبع: سیمرغ

63

1398/11/3

13:43


مشکل سیاسی علی دایی برای حضور در تیم ملی!!

گویا صحبت های سیاسی علی دایی که پس از برکناری از تیم سایپا به زبان آورده است, باعث شده که وی به عنوان سرمربی تیم ملی فعلا انتخاب نشود

شرط معرفی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی؛ گرفتن تاییدیه از مقامات؟

با توجه به اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرده حاضر به از دست دادن امیر قلعه‌نویی نیست، حالا علی دایی تبدیل به تنها گزینه ایرانی فدراسیون برای تیم ملی شده.

اگر چه روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش اعلام کرده فدراسیون فوتبال مذاکراتی با گزینه‌های خارجی داشته و ممکن است یک مربی خارجی سرمربی تیم ملی شود اما روزنامه فرهیختگان از قول یکی از بازیکنان تیم ملی مدعی شده که دایی از یکماه قبل به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده و فقط باید فدراسیون فوتبال این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند.

این روزنامه درباره اینکه چرا دایی هنوز به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی نشده، به نکته جالبی اشاره کرده و نوشته: سرمربی سابق سایپا بعد از برکناری از این تیم در یک نشست خبری مباحث جنجالی‌ای را مطرح کرد و برخی رسانه‌ها نیز در همان زمان عواقب این اظهارات را دوری دایی از سطح اول فوتبال عنوان کردند. در هر صورت فصل نوزدهم لیگ برتر بدون علی دایی آغاز شد تا این شایعه‌ها رنگ واقعیت بگیرد. در همین زمینه نیز شنیده می‌شود با وجود انتخاب دایی توسط فدراسیون فوتبال، مقامات بالادستی یعنی وزارت ورزش و برخی نهادهای دیگر در تلاشند تا با رفع و رجوع اظهارات سرمربی سابق، تاییدیه حضور وی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را بگیرند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو