بیوگرافی محمدرضا هاشمی + عکس های بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی

بیوگرافی محمدرضا هاشمی + عکس های بازیگر نقش شهاب در سریال عروس تاریکی


منبع: تاپ ناز

1,427

1398/3/28

00:15


محمدرضا هاشمی

 

محمدرضا هاشمی بازیگری نقش شهاب در سریال عروس تاریکی است که به تازگی از شبکه یک سیما پخش می شود. در این بخش بیوگرافی کامل او را آماده کرده ایم. عکس های جدید محمدرضا هاشمی و همسرش را هم آماده کرده ایم.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی متولد 24 مرداد سال 1366 در شهر تهران است او بایگر مو طلایی سریال عروس تاریکی است. او تک پسر است و پدر و مادرش هر دو کارمند هستند.

او مدرشک لیسانس عمران و فوق لیسانس سد سازی را دارد ولی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت شغل بازیگری را انتخاب کرده است.

 

محمدرضا هاشمی

شروع بازیگری

او می گوید که من اصلا قرار نبود بازیگر شوم ولی بسیار به بازیگری علاقه داشتم و به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شدم و به دلیل جذابیتی که داشت در حرفه بازیگری ماندگار شدم.

محمدرضا هاشمی

نخستین بازی

نخستین نقشی که در آن بازی کرد سریال تلویزیونی قصه های اردو به کارگردانی حسن جاوید بود که در این سریال نقش یک پسر ترکمن را بازی کرده است و توانست به خوبی از پس نقشش در این سریال برآید.

شروع کلاس بازیگری

او پس از بازی در این سریال بود که در کلاس های بازیگری شرکت کرد و دوره های بازیگری را به صورت حرفه ای در کشور هلند و ایتالیا گذراند. بازیگری در تئاتر باعث شد که تجربه او بسیار بیشتر شود و همین باعث شد که کارگردانان مختلف به او نقش هایی را پیشنهاد کنند.

محمدرضا هاشمی

فیلم های او

او در فیلم روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی ایفای نقش کرد. سپس در فیلم 5 عصر مهران مدیری بازی کرد. در فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتم ایفای نقش کرد. در سریال قصه های اردو به کارگردان حسن جاوید بازی کرد.در سقوط آزاد به کاگردانی غلیرضا امینی بازی کرد.

بازی در سریال عروس تاریکی

آخرین بازی او در سریال عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی است. در این سریال در کنار بازیگرانی همچون رضا کیانیان، مهدی سلوکی، ساناز سعیدی، نرگس محمدی، رویا نونهالی و مریم کاویانی ایفای نقش کرده است.

فعالیت مدلینگ

او زمانی به عنوان مدل هم فعال بوده است و برای یکی از برندهای معروف کار کرده است. او می گوید هیچ گاه بازیگری رافدای دیگر شغل ها نمی کنم و تنها هدف و انتخاب درست من بازیگری است و دیگر شغل ها برای من اهمیت ندارد.

محمدرضا هاشمی

علایق

او اهل ورزش است و همیشه ورزش می کند و به مطالعه و کتاب خوانی هم علاقه دارد. او اهل مسافرت است و از سفر لسیار لذت می برد.

او آرزو دارد که بقدری حرفه ای شود که در یکی از فیلم های اصغر فرهادی بتواند ایفای نقش کند و می گوید اگر یک روز در یکی از آثار اصغر فرهادی بازی کند، بهترین روز عمرش می شود.

ازدواج و همسر محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی مجرد است و ازدواج نکرده است. می گوید که یک بار عاشق شده است ولی به ازدواج ختم نشده است.

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو