دانلود بازی Time Warpers برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Time Warpers برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

150

1398/11/4

04:59


بازی Time Warpers درواقع نسخه ای بهبودیافته از عنوان محبوب Time Clickers می باشد که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. باوجود ویژگی های منحصر به فردی مانند شخصی سازی تفنگ، مرگ های انتخابی و جوایزی که در هر دور از مسابقه مشخص می شوند، این بازی را می توان ترکیبی موفق از سبک شوتر اول شخص با پیشروی بی نهایت در گیم پلی در بازی های کلیکی دانست. این بازی اثری از استودیو Proton می باشد که در سبک Clicker، اکشن و ماجراجویانه توسعه یافته است. در این بازی شما باید طلا جمع کنید، اسلحه و هم تیمی های خود را آپگرید کنید و در محیط جهان باز به سایر گیمرها ملحق شوید تا بتوانید دشمنان خود را شکست داده و امتیاز بیشتری کسب نمایید.

بازی Time Warpers را می توانید به صورت تک نفره، کوآپ (آفلاین) و یا حتی آنلاین تجربه کنید. شما می توانید در حالت چندنفره، نیروهای خود را با هم تیمی خود ترکیب کرده و به سطح جدیدی از قدرت ها دست پیدا کنید تا جذابیت بخش چندنفره بازی دوچندان شود. شما می توانید به عنوان عنصر کلیدی گروه خود عمل کرده یا به عنوان نیروی کمکی در صف باشید. همه چیز به انتخاب شماست. جمع آوری آیتم ها و لوت های متعدد در فضای بازی به شما امکان شخصی سازی هرچه بیشتر و قدرتمندتر سلاح دستتان را می دهد. تعیین درجه سختی بازی به دست شماست؛ هرچقدر سخت تر انتخاب کنید، میزان پاداشی که پس از اتمام ماموریت ها دریافت می کنید بیشتر خواهد بود. شما باید مبارزاتی پویا و فعال داشته باشید. چرا که زمان در تعیین میزان پاداش شما موثر است و هرچه سریعتر و فعال تر بوده و دشمنان را زودتر شکست دهید، جوایز بهتری دریافت خواهید کرد.

Time Warpers PC-PLAZA

دانلود-بازی-Time-Warpers

info

Time Warpers is what’s called an ‘incremental game’. There’s always a fun upgrade to look forward to, and the numbers keep getting bigger! Collect gold, upgrade your weapons & teammates, and even join up with other players in the world as you defeat the enemies & get stronger.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 64 Bit

Processor: 2.2 GHz Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 MB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Time Warpers-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو