دانلود بازی Ether Loop برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Ether Loop برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

102

1398/11/4

04:59


Ether Loop یک بازی سرتاسر اکشن و دشوار می باشد که مبارزات آن از سرعت بالایی برخوردار هستند. شما باید با شلیک های مهلک دشمنان خود را نابود سازید و مسیر خود را پیش ببرید. المان های لوگ لایک به درستی در بازی استفاده شده اند. اعماق نابخشودنی زیادی در بازی وجود دارد که چالش های سختی را برای شما به همراه خواهند داشت. محیط بازی کاملا پویا بوده و موجودات بی رحمی که قصد جان شما را دارند، در سرتاسر بازی گنجانده شده اند. در ضمن، شما باید اسرار متعددی از این دنیای بی رحم را در طی انجام ماموریت های خود کشف کنید. این بازی اکشن و بولت‌هِل، اثری از استودیو Moon Lens می باشد که در ۲۱م ژانویه ۲۰۲۰ برای پلتفرم PC در شبکه استیم منتشر شده است. در این بازی فضای لیدربورد نیز طراحی شده که اجازه رقابت با سایر گیمرها در فضای آنلاین برای رسیدن به صدر جدول را برای شما مهیا می کند.

گردونه ای نامتناهی در بازی Ether Loop پیش روی شماست که تنها با نابودی تمامی دشمنان می تواند از بین برود. شما باید به کاراکتر اصلی بازی که Ether نام دارد کمک کنید تا از سرنوشتی که در آن گرفتار شده رهایی یابد. محیط بازی همواری تغییر می کند و هیچ چیز ثابت نیست؛ هربار که بازی را مجدد اجرا کنید با چالش های جدیدی مواجه خواهید شد. آیتم های متعدد را جمع آوری کرده، سلاح های جالب بدست آورید و توانایی های جدیدی که با کشتن دشمنان بدست می آورید را استفاده کنید. هیولاهای منحصر به فردی که هرکدام رفتار و الگوهای خاص خود را دارند با شما مبارزه خواهند کرد. اتاق های تله و سناریوهای اسرارآمیز در کنار چالش های پویا می تواند از تکراری شدن گیم پلی برای شما جلوگیری کند.

Ether Loop PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Ether-Loop

info

Ether Loop is a hardcore fast-paced bullet hell with roguelike elements. Descend unforgiving depths, encounter challenges, discover dynamic environments and fight ruthless creatures while unveiling the secrets of a mysterious world.

Stuck in an endless loop, the only way out is to break the double-edged curse and help Ether escape his fate. In an ever-changing environment, every run feels like it’s own story. Collect a multitude of different items, weapons and abilities to create limitless synergies and builds to power your way through.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: intel core i3 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 7600 GS (512 MB) or equivalent

Storage: 300 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط فایل اجرایی EtherLoop.exe بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ether Loop-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو