دانلود بازی Alien Shooter 2 The Legend برای کامپیوتر

دانلود بازی Alien Shooter 2 The Legend برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

146

1398/11/4

05:15


در بازی Alien Shooter 2 The Legend به فضای دوست داشتنی فرنچایز الین شوتر که میلیون ها طرفدار در دنیا دارد، دوباره همراه شوید. این بازی اثری اکشن و نقش آفرینی از Sigma Team می باشد که علیرغم ادعاهای فراوان، نتوانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند و با بازخوردی کاملا معمولی روبرو شده است. گیم پلی بازی از فضای بسیار بزرگی بهره مند می باشد که سیستم نقش آفرینی به درستی در آن طراحی شده است و گستره ای عظیم از اسلحه در اختیار شما خواهد بود. شما در نقطه ای مرموز و بسیار مهم از تاریخ قرار دارید. اولین لحظاتی که هیولاها به سمت کره زمین حمله کرده اند و در حال نابودی همه چیز هستند. شما در نیروی بین المللی امنیت حضور خواهید داشت که باید برای زنده ماندن بشریت تلاش کند.

یکی از ویژگی های بازی Alien Shooter 2 The Legend حضور توده های عظیمی از هیولاهای ناشناخته می باشد که معمولا تعدادشان غیرقابل شمارش است. خبر خوب اینکه، این تعداد در نسخه جدید بازی، حتی بیشتر شده و دنیایی عظیم مملوء از هیولاهای ناشناخته در انتظار شما هستند و شما را به مبارزه دعوت می کنند. دقت داشته باشید که با پیشروی در بازی، هیولاهای بزرگتری پیش روی شما خواهند بود که جهش یافته و ضربه های مهلک تری را به شما خواهند زد. باتوجه به رشد قدرت های هیولاها، توانایی های نظامی شما نیز به همین مقدار افزایش خواهد یافت و تحول مهارت های نظامی شما به سرعت بیشتر می شود. سعی کنید تا مهارت های فردی و نظامی خود را آپگرید کنید تا در مبارزات همیشه پیروز باشید. جان بشریت به خطر افتاده… این شما هستید که با شکست هیولاهای جهش یافته، یک بار دیگر، انسان ها را نجات خواهید داد.

Alien Shooter 2 The Legend PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Alien-Shooter-2-The-Legend

info

Meet the completely reworked legendary game loved by millions of players worldwide! Alien Shooter 2 – the Legend is an ambitious follow-up to the famous Alien Shooter series. It offers a huge game world, deep RPG system and a great variety of weapon types and equipment.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (service pack 1), 8, 10

Processor: Intel Core 2 Duo T5200 @1.6GHz / AMD Athlon 64 X2 3600+ @2000MHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB video card

Storage: 1500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Alien Shooter 2 The Legend-DARKSiDERS با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو